Reviews over Falkert

Zo hoort wintersport te zijn

maartenstork,
    15-1-2011

Waren er al een keer geweest maar nu in de winter. Te gek zo,n eigen oergezellig en comfortabele hutte hoog in de bergen en diep in de Sneeuw. Zo van de piste ff een bakkie doen in je eigen huis. Lekkere open haard en na het skien een stoombad en een whirlpool. De spieren weer los en niks gemist op de tv,s (alle nederlandse zenders) Kinderen helemaal blij met enorme hoeveelheid lego en de dvd,s. Hadden wel geluk met het weer wat een zonkracht zo laat in het jaar.

Alles is in huis aanwezig van extra batterijen tot een wasmachine kortom helemaal geweldig voor die prijs....

Helemaal TOP!!!!!

Michel Schurer,
    23-12-2009

Een heel mooi skigebied temidden van de bergen. In het mooie Karintië, waar je alles te voet kunt doen dus de auto heeft veel stil gestaan. Er is een mooi ski gebied waar ook de kids goed kunnen oefenen. En de lokale stuben hebben de Oostenrijkse sfeer dus wat wil men nog meer. Verder mag de hond mee en onze Berner Sennen heeft de week van zijn leven gehad. Maarten en Kitty helemaal te gek jullie huisje en de prijs kwaliteit is niet Nederlands duur maar Oostenrijks goed!!!!!!!!

Hoog boven de wolken

CM Koek,
    2-9-2008

Wel af en toe koud maar de Sneeuw blijft voortreffelijk. Ijs en Nattigheid beneden in Bad Klein Kircheim. Veel leuke kroegjes en Restaurants. Leuk zo,n houten huis met wellness in eigen huis en gewoon Nederlandse TV. Wel in de auto voor boodschappen maar dat combineerden we met Skien in Turrach ook een prachtig gebied met snelle liften

Prachtige Woning met alles erop en eraan

Thijs ,
    2-9-2008

Lekker Sneeuwzeker en de piste voor de deur. Mooi skien in April en nooit wachten. Heel mooi huis duidelijk prive ingericht en dus alles ruim, keukenspul enzo.

Falkert scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews