Camping Strand Gruber

7,8

21 reviews over Camping Strand Gruber in het Nederlands

Fijne kleine camping

Peter, 17-9-2017

Je kunt van te voren geen plaats reserveren. In eerste instantie vonden we dat niet fijn maar toen we aankwamen kregen we drie opties aangeboden. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Helaas geen animatie voor de kleine kinderen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Jacco, 23-8-2017

De plaatsen op de camping zijn zeer klein en je staat dus ook heel dicht op je buren.

De plaats die wij toegewezen kregen was veel te klein en hebben daarom om een andere plaats gevraagd.

Campingeigenaren waren zeer aardig en begripvol dus mochten we op een andere iets grotere plaats gaan staan.

Het sanitair werd goed schoongehouden en er liep heel vaak iemand van de schoonmaak.

De Faakersee is zeer mooi en de waterkwaliteit optimaal, ook qua temperatuur.

Maar omdat de plaatsen op de camping zo klein zijn komen wij zeer waarschijnlijk niet terug op deze camping.

De oostenrijkse campinggasten waren over het algemeen niet aardig en beschouwen de camping als hun eigendom.

Wij voelden ons een beetje als indringers. De ligweide en strand zijn helemaal goed.

Hele leuke vakantie aan het meer!

Tanghe, 8-8-2017

Wij zaten in een mooie nieuwe stacaravan. Schoon prettig, alles nieuw. Heerlijk rustig zonder auto's voor je neus. Deze staan op het Parkeerterrein naast de Caravans. Mooi groen gras voor je deur en binnen enkele minuten van het meer.

Heerlijk geslapen met goed verduistering en horren voor evt. vliegen of muggen.

Onze jongens. 11 en 8 jaar konden bij het meer lekker zwemmen, vissen, varen en het water was heerlijk warm. Lekker van de steiger afspringen. Ook de fietsen waren mee. Rondje meer, omgeving en Drau route.

Geen animatie nodig, we vermaken ons prima zelf. In de buurt ook mooie omgeving om te wandelen. Nog een pluspunt, avondzon langs het meer op deze camping.

Faaker See Oostenrijk 2017

Jan, 4-8-2017

Inderdaad, simpel restaurant, wel vriendelijk. Sanitair niet vaak genoeg schoongemaakt. Te weinig sanitair. Waterdruk in douches slecht instelbaar.

Door parkeren van dagjesmensen, die dus massaal gebruik maken van de camping, was het moeilijk het terrein op te komen. Waterpunt en afvoer alleen bij sanitair.

Goede plaats aan het water.

Nette, aangename camping

Vergote - Neyrinck, 25-8-2016

Mooie, schaduwrijke, rustige camping met ruime campeerplaatsen. Minpuntje is het sanitair. Lijkt alsof er te weinig druk op het water zat.

De camping biedt veel schaduw. We stonden net niet in de eerste rij aan het meer, maar konden met een beetje goede wil toch van het mooie uitzicht op het meer genieten. Voor de grotere kinderen van ons was er niet veel te doen, maar gelukkig was er alles wat een moderne puber nodig heeft: Wifi. Deze was dan gratis, het bereik leek ook prima maar 's avonds en bij regen zit iedereen erop en kan je het geen wifi meer noemen.

Minpunt is het sanitair (van in ieder geval het hoofdsanitairgebouw). Goed schoonmaken leek niet aan de orde. Bij de dames schijnt het wisselend geweest te zijn, bij de heren was de douchevloer continu vies met veel haren. Probleem is denk ik de waterdruk die ver te zoeken was. Een lullig straaltje zorgde niet voor het wegspoelen van zand en haren e.d. Wat mij betreft is dit het grootste verbeterpunt. Aan de ligging aan de Faaker See ligt het niet.

goede ervaring!

fam van Zijl, 17-8-2015

Deze camping ligt aan een prachtig meer, met een hele ruime ligweide. Opvallend vond ik de rust. Na 22 uur werd het echt stil en 's morgens kon je prima uitslapen. De bomen geven schaduw maar er komt gelukkig genoeg zon doorheen. Het restaurant is eenvoudig maar er is heel veel in de buurt waar je uit kunt kiezen. Wij hadden trouwens een hele mooie ruime kampeerplek! De eigenaren werken hard, zijn geruisloos aanwezig en denken met je mee. Ik vind deze plek een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar

Jan, 28-7-2015

We kwamen vroeger regelmatig op doorreis bij camping Gruber, maar afgelopen vakantie daar weer langs geweest, maar blijkbaar nieuwe eigenaars, restaurant is meer veredelde snackbar geworden, alleen wat hamburger en dat soort voedsel, niet meer uitgebreid Oostenrijks zoals vroeger bij Gruber, zijn gelukkig bij naastgelegen camping Anderwald nog wel lekker kunnen gaan eten, in Oostenrijkse sfeer en goede en gezellige service

Schaduwrijke camping.

Rob Gacsbaranyi, 23-7-2015

Leuke en relaxed. In verhouding met de andere campings is deze rustig. Veel heel veel fijne schaduw zeker het nu 32+ graden is. Sanitair is oud maar oké en werkt zonder munten of gedoe. Prijs t.o.v kwaliteit van het geheel is het iets te duur. Redelijk wat te beleven in de omgeving. Slovenië en Italië is om de hoek. O ja hond vriendelijk onder voorwaarden.

Mooi gelegen camping maar...

nina, 14-7-2014

Mooi gelegen camping, faakersee is prachtig, maar de camping is niet kindvriendelijk, geen animatie en weinig speeltoestellen. Sanitair is schoon maar echt aan vervanging toe. Je kunt er eten in het restaurant maar de prijs kwaliteit is uit verhouding, echt veel te prijzig. Erg gericht op duitsers, wellicht handig om te weten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strand Gruber in Faak am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strand Gruber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strand Gruber scoort een 7.82 uit 10 op basis van 48 reviews.