Camping Poglitsch

Camping Poglitsch
8,2

7 tips over Camping Poglitsch

Fam. Meeuws, 14-8-2014
Schaf een Karnten Card aan, met deze pas krijg heel veel korting op attracties ed, maar ook heel veel attracties, kabelbanen ed zijn dan gratis. Met 2 keer in een kabelbaan heb je de kaart er eigenlijk al uit.
miriam, 9-7-2014
Met de kärtenkaart gratis in heel veel atrakties. Italie, Villach en Klagenfurt om de hoek van de deur, Auto naast je tent of Caravan parkeren.
Fam. Derksen, 20-8-2013
met de kano door het riet. Villach (vooral tijdens de Kirchtagen), 3 landenpunt, villacher alp, moutenbiken route 23 (veel routes zijn routes door het bos maar op verharde wegen.Gerlitzen, Raggaschlucht, Porschmuseum (wel klein) Met de kartenkarte, kun je vele uitstapjes maken, een week kost je 35 euro, als je al 2x met de kabelbaan gaat heb je het er al uit.

William, 18-8-2013
Ga iets verder van de weg af staan, als je rustig wil staan. Verder is er af en toe en boom voor schaduw plekken.
caroline-zomer, 18-8-2013

Bezoek de waterval bij de Baumhof, ligt op de weg naar het kasteel Finkenstein. Wel klettersteigen, dus neem uitrusting mee.

Bezoek het drielanden punt en doe de grote wandeling naar de kapel van Maria in de Snee. Wel een steile weg terug. Je kan hem ook andersom lopen.

Bezoek de slucht bij Ferlach. Erg mooie wandeling, wel zwaar, veel trapjes. Met de bus terug naar beginpunt. (gratis met kaartje).

Roland Van Rooij, 18-8-2013
Voor veel dingen bij de camping wordt weinig reclame gemaakt vraag een de mensen die er lang staan voor info ook aan de Nederlanders en je zult versteld staan !

fam. ikink, 13-8-2012
Maak de kano tocht van de camping naar de faakersee...