Camping Poglitsch

36 reviews over Camping Poglitsch in het Nederlands

Met jonge kinderen

K. Huizinga
15-10-2018

Voor het derde jaar op camping poglitsch. Wat hebben we weer genoten, ondanks wat minder weer dan andere jaren. Er zijn zoveel dingen te doen en te zien in de omgeving dat we meteen weer geboekt hebben voor 2019. Hou je van rust en tegelijkertijd dat de kinderen zich vermaken, dan ben je hier op het goede adres.

Januari 2018 een reservering gedaan voor augustus op camping Poglitsch aan de Faaker see. Moesten een vooruitbetaling doen van € 200,00 met annuleren tot 30 dagen voor aankomst met terugbetaling aanbetaling. Begin juli moest mijn vrouw plotseling een grote operatie ondergaan, geprobeerd met camping eigenaar te overleggen over evt. annuleren cq terug betaling € 200,00. Diverse mails gestuurd voor overleg maar geen enkele reactie, fatsoen van eigenaar niet aanwezig dus met andere woorden weg € 200,00. Tot op heden geen contact, Het zijn mensen (eigenaar) die alleen kijken naar geld en bezig zijn met hunzelf en geen gevoel voor bijzondere zaken. Geld wolven noem ik het, alleen maar dollar tekens in de ogen. Mensen pas op, deze eigenaar is niet te vertrouwen, fatsoen hebben zij niet U bent gewaarschuwd.

Klein maar fijn

Miriam
        12-5-2018

Gemoedelijke camping, niet groot....prachtig helder water dichtbij..erg mooie kleur. Leuke dingen te doen in de omgeving.

fantastisch !!

tongrooteman
        2-4-2018

was een heerlijke camping was er vanwege motor treven Harley het waren 4 geweldige dagen , en het eten was gewoon top wil er dit jaar wel weer heen gr ton .

Wederom genoten

Petran Langeler
        5-9-2017

We hebben dit jaar, voor het derde jaar achtereen, camping Poglitsch bezocht. Dit keer voor twee weken. De kids vonden het weer geweldig en hebben weer veel gespeeld in de ballenbak, gezwommen in het meertje (die overigens geen grote glijbaan meer heeft) en we zijn natuurlijk meerdere keren met de kayak het grote meer opgeweest.

Het restaurant serveert (ook afhaal) zeer geode pizza's en het sanitair is schoon.

De camping eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom erg geslaagd en zeker een aanrader.

Heerlijke vakantie gehad!!!

Erik Nijzink
        14-8-2017

Wij hebben 2 weken doorgebracht op camping Poglitsch. Het is een rustige camping met een heerlijk meertje om te zwemmen. Het restaurant op de camping is goed en het tripje met de kano naar het grote meer os ook leuk om te doen. We sliepen in een mobile home van touroperator. Deze waren ruim en schoon. Kortom topvakantie!!!

Geweldige camping

John pauw
        7-7-2017

Zeer behulpzaam hadden lekke band gingen gelijk bellen hadden een krik super aardig mooie camping goed onderhouden

Volle camping, maar toch plek

Sofia
        15-9-2016

In de drukste periode van het jaar (en volgens mij sinds jaren) kwamen we op deze camping aan nadat we al bij een aantal anderen waren geweest die vol zaten. Hier kregen we het allerlaatste plekje en ondanks dat de camping overvol was hebben we daar (als eigenlijke rustzoekers) nauwelijks last van gehad. De toiletten waren schoon en in voldoende mate aanwezig. En na anderhalve week werd het steeds wat rustiger waardoor we er uiteindelijk 3 volle weken zijn gebleven.

Er zijn geen plaatsaanduidingen en iedereen neemt de ruimte die er is en die hij nodig heeft. Dat geeft soms wel hele scheve verhoudingen tussen gezinnen met een tentje en een echtpaar met een hele grote caravan en voortent en alles wat ze daaromheen nog neer moesten zetten.

Fantastische Camping!

Hendrik de Vries
        29-6-2016

Zeer gemoedelijke camping

Wij hebben voor de 2e keer een stacaravan gehuurd bij de touroperator. Deze was heel netjes en goed gelegen. De camping is rustig en biedt de mogelijkheid voor kinderen om rond te fietsen. Het meertje is ideaal voor afkoeling al vonden onze jongens het spijtig dat de schuifaf er niet meer was (hopelijk is deze volgend jaar terug). Er zijn veel activiteiten in de omgeving die zelfs met kleine kinderen (3 en 6) haalbaar zijn. Wij keren terug...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Poglitsch in Faak am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Poglitsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.