Camping Poglitsch

7.1Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

In Faak am See in Karinthië vind je Camping Poglitsch. De kids vermaken zich hier in de ballenbak of zwemmen in het meer. In het restaurant eet je met het hele gezin lekkere pizza’s. Tip: maak een tripje met de kano naar het grote meer. Camping Poglitsch ligt in Oostenrijk, maar vlakbij de grens met Slovenië. Ljubljana is een uur rijden.

63 reviews over Camping Poglitsch

• 2019
    8Fam Rientjes02-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

2 weken in een mobile Home van Gebetsroither op Poglitsch verbleven. Bij aankomst op de camping leek het een beetje chaotisch als men overal mag staan. Misschien als Nederlander vreemd als wij graag een “eigen” plek willen hebben. Bij de receptie werden we netjes te woord gestaan en waren altijd zeer behulpzaam! Zwemmen in het meertje en het grote meer werd door de kinderen erg gewaardeerd; eveneens de kano’s die gratis gebruikt mochten worden en het vissen in het kleine meertje en de rivier bij de camping. In de omgeving kan je lekker wandelen en als je van geocachen houdt dan is daar een hele mooie ronde te lopen. Achter de camping een bos waar je de hond kan uitlaten en via de weide weer terug naar de camping. ‘s avonds koelde het lekker af. Zijn er dan geen verbeterpunten? Natuurlijk wel maar die zijn er overal! O.a snelheid op de camping door sommige snelheidsduivels.. stapvoets is stapvoets en geen 20 km/H.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Janine14-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Ik begrijp werkelijk niet hoe deze camping aan zo’n hoge waardering komt. De camping is overvol en chaotisch en veel vaste gasten die menen dat de camping van hun is. We werden eerst op een plek gezet (( wat officieel geen plek was)waar we niet eens de luifel uit konden draaien, zo dicht stonden we op het pad. Na enig aandringen een andere plek gekregen. In de 5 dagen dat wij er waren hebben we geen schoon toilet gezien. Overigens is het ook geen modern sanitair zoals hier op zoover vermeld. Elke ochtend om 7 uur gaat de naastgelegen kerkklok luiden. Broodjes op de camping om 8.30 uur al uitverkocht. Gelukkig zit er iets verderop een kleine supermarkt. Pizzeria op de camping maakt heerlijke pizza’s ! Faakersee is super! Ondanks dat we gereserveerd hadden zijn we eerder vertrokken van deze camping. Wij komen hier nooit weer!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Fam. van Lankveld13-08-2019

Zéér matig

Overvolle camping; officieel 230 staanplaatsen terwijl er naar schatting zo'n 450 caravans/tenten/vouwwagens zijn geplaatst. Ik begrijp de ontzettend lovende reacties dan ook niet helemaal. De ligging is prachtig en met wat meer structuur en durven " nee" te zeggen als het vol is zou het een veel betere camping kunnen zijn. Sanitair is deels nieuw maar wel erg krap en erg wisselende watertemperatuur. Vanwege de overvolle camping vaak lang wachten voordat een douche beschikbaar is en na enige tijd houdt de hygiene ook niet over. Het restaurant kampt met dezelfde problemen; té druk waardoor lange wachttijden en chaotische afhaal; kwaliteit van het eten is overigens wel goed.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Elly Neve01-07-2019

Geweldig

Heerlijke gemoedelijke camping waar in overleg heel veel mogelijk is. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, het meer is koel en verrassend schoon water. Faciliteiten zijn bijna allemaal gratis. De omgeving is prachtig en er is veel leuks te ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9henk van rooij10-02-2019

fantastich

wij zijn dit jaar al voor het 27 jaar bij poglitsch en het is nog steeds goed ook steeds dezelfde mensen komen terug zelfs de kinderen komen ook met partner dan is het ook goed

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9K. Huizinga15-10-2018

Voor het derde jaar op camping poglitsch. Wat hebben we weer genoten, ondanks wat minder weer dan andere jaren. Er zijn zoveel dingen te doen en te zien in de omgeving dat we meteen weer geboekt hebben voor 2019. Hou je van rust en tegelijkertijd dat de kinderen zich vermaken, dan ben je hier op het goede adres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Miriam12-05-2018

Klein maar fijn

Gemoedelijke camping, niet groot....prachtig helder water dichtbij..erg mooie kleur. Leuke dingen te doen in de omgeving.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10tongrooteman02-04-2018

fantastisch !!

was een heerlijke camping was er vanwege motor treven Harley het waren 4 geweldige dagen , en het eten was gewoon top wil er dit jaar wel weer heen gr ton .

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Petran Langeler05-09-2017

Wederom genoten

We hebben dit jaar, voor het derde jaar achtereen, camping Poglitsch bezocht. Dit keer voor twee weken. De kids vonden het weer geweldig en hebben weer veel gespeeld in de ballenbak, gezwommen in het meertje (die overigens geen grote glijbaan meer heeft) en we zijn natuurlijk meerdere keren met de kayak het grote meer opgeweest. Het restaurant serveert (ook afhaal) zeer geode pizza's en het sanitair is schoon. De camping eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom erg geslaagd en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Erik Nijzink14-08-2017

Heerlijke vakantie gehad!!!

Wij hebben 2 weken doorgebracht op camping Poglitsch. Het is een rustige camping met een heerlijk meertje om te zwemmen. Het restaurant op de camping is goed en het tripje met de kano naar het grote meer os ook leuk om te doen. We sliepen in een mobile home van touroperator. Deze waren ruim en schoon. Kortom topvakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping Poglitsch info