Camping Poglitsch

Weer vandaag-1°-2°
Camping Poglitsch

Omschrijving
In Faak am See in Karinthië vind je Camping Poglitsch. De kids vermaken zich hier in de ballenbak of zwemmen in het meer. In het restaurant eet je met het hele gezin lekkere pizza’s. Tip: maak een tripje met de kano naar het grote meer. Camping Poglitsch ligt in Oostenrijk, maar vlakbij de grens met Slovenië. Ljubljana is een uur rijden.

35 reviews over Camping Poglitsch in het Nederlands

K. Huizinga,
15-10-2018

Voor het derde jaar op camping poglitsch. Wat hebben we weer genoten, ondanks wat minder weer dan andere jaren. Er zijn zoveel dingen te doen en te zien in de omgeving dat we meteen weer geboekt hebben voor 2019. Hou je van rust en tegelijkertijd dat de kinderen zich vermaken, dan ben je hier op het goede adres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Klein maar fijn

Miriam,
12-5-2018

Gemoedelijke camping, niet groot....prachtig helder water dichtbij..erg mooie kleur. Leuke dingen te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch !!

tongrooteman,
2-4-2018

was een heerlijke camping was er vanwege motor treven Harley het waren 4 geweldige dagen , en het eten was gewoon top wil er dit jaar wel weer heen gr ton .

Gereisd met vrienden in september 2017

Wederom genoten

Petran Langeler,
5-9-2017

We hebben dit jaar, voor het derde jaar achtereen, camping Poglitsch bezocht. Dit keer voor twee weken. De kids vonden het weer geweldig en hebben weer veel gespeeld in de ballenbak, gezwommen in het meertje (die overigens geen grote glijbaan meer heeft) en we zijn natuurlijk meerdere keren met de kayak het grote meer opgeweest.

Het restaurant serveert (ook afhaal) zeer geode pizza's en het sanitair is schoon.

De camping eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom erg geslaagd en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!!!

Erik Nijzink,
14-8-2017

Wij hebben 2 weken doorgebracht op camping Poglitsch. Het is een rustige camping met een heerlijk meertje om te zwemmen. Het restaurant op de camping is goed en het tripje met de kano naar het grote meer os ook leuk om te doen. We sliepen in een mobile home van touroperator. Deze waren ruim en schoon. Kortom topvakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping

John pauw,
7-7-2017

Zeer behulpzaam hadden lekke band gingen gelijk bellen hadden een krik super aardig mooie camping goed onderhouden

Gereisd met partner in juli 2017

Volle camping, maar toch plek

Sofia
15-9-2016

In de drukste periode van het jaar (en volgens mij sinds jaren) kwamen we op deze camping aan nadat we al bij een aantal anderen waren geweest die vol zaten. Hier kregen we het allerlaatste plekje en ondanks dat de camping overvol was hebben we daar (als eigenlijke rustzoekers) nauwelijks last van gehad. De toiletten waren schoon en in voldoende mate aanwezig. En na anderhalve week werd het steeds wat rustiger waardoor we er uiteindelijk 3 volle weken zijn gebleven.

Er zijn geen plaatsaanduidingen en iedereen neemt de ruimte die er is en die hij nodig heeft. Dat geeft soms wel hele scheve verhoudingen tussen gezinnen met een tentje en een echtpaar met een hele grote caravan en voortent en alles wat ze daaromheen nog neer moesten zetten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische Camping!

Hendrik de Vries
29-6-2016

Zeer gemoedelijke camping

Gereisd met partner in augustus 2014

Wij hebben voor de 2e keer een stacaravan gehuurd bij de touroperator. Deze was heel netjes en goed gelegen. De camping is rustig en biedt de mogelijkheid voor kinderen om rond te fietsen. Het meertje is ideaal voor afkoeling al vonden onze jongens het spijtig dat de schuifaf er niet meer was (hopelijk is deze volgend jaar terug). Er zijn veel activiteiten in de omgeving die zelfs met kleine kinderen (3 en 6) haalbaar zijn. Wij keren terug...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping

René
6-9-2015

Prima camping in een mooi gebied. Komt wat rommelig over omdat er geen vaste plekken zijn. Goede sanitaire voorzieningen, zelfs in de drukke periode altijd schoon. Wel wat onpersoonlijk, de eigenaresse is heel druk en heeft niet veel tijd voor vragen. Het meertje bij de camping is erg leuk. De imbiss bij de camping is niet veel bijzonders, het ruikt er ook sterk naar frietvet. De pizzeria daarentegen is wel erg goed.

De camping heeft ook op ongeveer 1,5 km afstand een eigen strandje aan de Faaker See. Dit strandje is perfect voor een dagje aan het meer. Niet druk, auto kun je goed kwijt en er is een toilet.

Op de camping zijn veel Nederlanders en Duitsers en ook veel kinderen.

De omgeving is erg leuk. Met de Kärntencard kun je goed op uit. Faak am See is een dorp van niks, maar in Villach is van alles te doen. Voor veel uitjes moet je wel rekenen op een reisafstand van al snel een uur rijden.

Wij hebben hier drie weken een hele mooie vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Poglitsch in Faak am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Poglitsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.