Camping Wiesen Marhof

CampingWeer vandaag20°13°
Camping Wiesen Marhof
8,5

40 reviews over Camping Wiesen Marhof in het Nederlands

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn.

Renée Oude Breuil
3-2-2018

Geweldige camping waar kamperen nog als kamperen voelt. Grote plekken geen haring aan haring mentaliteit om veel geld te verdienen. Dit is een camping met alleen maar grote plekken waar je niet bij de buurman in de tuin staat. De eigenaar doet er alles aan om jou een topvakantie te bezorgen. Een klein zwembad waar je lekker kan afkoelen in de warme periodes. Sanitair word goed onderhouden en is voorzien van toiletpapier, dus niet met je rolletje over de camping. Camping is gelegen op een geweldige locatie met uitzicht rondom de bergen. Voor de kids is er genoeg te doen, skelters, glijbantoren, zwembad en een aantal trampolines. En als de kids plezier hebben heb jij dit als ouder ook. Een echte aanrader vinden wij deze camping.

Heerlijke camping zonder poespas

Inez
9-8-2017

Heerlijke camping zonder poespas. Ruime plekken, met en zonder schaduw. Bij aankomst konden we een plek uitkiezen. Zwembad heerlijk, ook de temperatuur. Sanitair eenvoudig, maar schoon. 2x p.w. rijdt de eigenaar met de tracktor en de kar over de camping met kinderen die mee willen. Veel skelters om te gebruiken, overdekte trampolines, speeltuintje, konijnen, schapen, kippen, varkens. Goede sfeer onder de kampeerders. Wifi betalend, geen idee welke prijs. Elke dag broodjes te bestellen, ijsjes verkrijgbaar tegen schappelijke prijs. Omgeving schitterend. Karinthiëkaart een aanrader, zoveel te doen dat je de prijs er zo uit hebt. Faakersee op loopafstand, betalend en zeer klein badstrand. Temperatuur van de meren heerlijk! Eigenaar is erg betrokken bij zijn camping, heel de dag aanwezig en aanspreekbaar. Bij naderend onweer fietst hij over de camping om mensen te waarschuwen de luifels te verstevigen of af te breken e.d. Lange stroomkabel nodig, stroomkasten zitten soms ver weg. Aanrader!

Oude reviews (archief)

Super camping

jacquelien
3-11-2016

wij zijn in de zomer vakantie 3 weken hier geweest, erg leuke camping niet groot en lekker overzichtelijk vooral als je net als ons een peuter mee hebt. Ook mijn 2 andere kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt!

sanitair is prima en ruime plekken voor de caravan.

verder is er in de omgeving veel te doen, veel sportieve dingen gedaan! een karinthie kaart is wel aan te raden als je meerdere dingen gaat ondernemen, deze kaart heb je er zo weer uit!

Geweldige camping

Fam. Van der Steeg
17-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaar en een heel fijne camping. We hebben een super leuke vakantie gehad.

Camping is van alle gemakken voorzien. Prima sanitair, zwembad, trampolines, dieren en skelters. 's ochtends zijn er broodjes te koop bij de camping eigenaar. Ritjes op de tractor en een perfecte ligging voor uitstapjes met de Karinthië kaart. Leuke looproute naar de Faakersee vanaf de camping. Met onderweg verschillende speeltuinen voor de kids.

Enige minpuntje wat ik kan bedenken is de temperatuur van het zwembad ( erg koud).

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldige camping!

Renee Oude Breuil
1-12-2015

Super camping. Zie voor dit geld maar eens zo'n camping te zoeken in Oostenrijk, grote plaatsen, genoeg te doen voor de kids, prettige eigenaar, sanitair ruim voldoende. Zijn met onze 2 kids nu voor de 3e keer hier geweest en het bevalt ons hier nog prima. Goede uitvalbasis voor de Karnten kaart. Schitterend gebied, bergen rondom. De reactie van bezoeker die een 1 geeft klopt mijn inziens ook van geen kant.

leuk en kindvriendelijk

familie
20-8-2015

Dit is wat je van een rustige camping in Karinthie verwacht: rustig, heerlijke grote plekken, skelters, trampolines en een klein zwembad voor de kinderen. 's Avonds is het heerlijk rustig. Een aanrader!

Prachtige kleinschalige camping

Ros sinke
19-8-2015

Leuk voor kinders. Skelters zwembad.trampoo.beesten.. en eigenaar rijdt met trekker en kar vol met kinders over de camping.

Eigenaar heeft kleine camping maar wat we erg belangrijk vinden dat hij zijn camping niet volpropt maar grote plekken heeft. En ook houdt rob sinke

Mooie, groene camping

Maria
23-7-2015

Begin juli twee weken op deze camping geweest. Mooie, ruime camping met veel bomen.

Sanitair is prima in orde. Zeker met wat kleinere kinderen is het ideaal, in elke douchekabine is een handdouche en een gewone douche/stortdouche aanwezig. In de tweede week had het sanitair een keer vaker schoongemaakt kunnen worden ivm toegenomen drukte.

Informatievoorziening moet je een zelf achter komen. Eigenaar vertelt bij aankomst weinig over de camping, zoals broodjesverkoop, ijsverkoop, afvalscheiding enz.

Plekken zijn niet afgebakend. Dit heeft voor- en nadelen. Wij hadden een plekje uitgezocht waarbij we 's middags in de schaduw konden zitten. Een week later kwamen we terug van een uitje en toen stond daar ineens een auto op geparkeerd.

Wij hebben het prima naar onze zin gehad. De volgende keer zetten we onze tent niet meer met de luifel richting het dal, gezien de krachtige wind. Hierdoor hebben we 5 keer onze luifel af kunnen breken.

Heerlijke camping

Hans
15-7-2015

We hebben begin juli hier 11 dagen gestaan. Eerdere berichten over verouderd sanitair herkennen we in het geheel niet. Het sanitair is prima, modern en goed onderhouden.

Met 2 personen en caravan betaalden we €20 per nacht. Daarnaast wordt de stroom apart in rekening gebracht (€0,50 per kwh - wij betaalden €15 voor die 11 nachten). En ja, er is wifi maar wel betaalde wifi. Wij hebben voor 2 weken €25 betaald en hadden daardoor een prima verbinding in de caravan. Daarbij was de totale overnachtingsprijs nog geen €24. Een prima prijs voor een prima camping.

Simpele maar prima camping. Prijs en kwaliteit zijn in balans. Aan de rand van de camping vrije plekken met schitterend uitzicht. Zwembad klein, maar prima voor jonge kinderen. Sanitair is wel dringend aan vervanging toe. Eigenaar doet zijn best qua schoonmaak maar het is oud en krakkemikkig. Sfeer op de camping inderdaad veel ons kent ons maar wij gaan toch wel onze eigen gang. Voor onze kinderen was het daardoor wel lastig om vriendjes te maken. Faakersee en andere meren in de omgeving schitterend, maar niet erg toegankelijk, veel afgeschermde private stukken. Veel te doen in de omgeving. Villach prima voor een ochtendje, maar geen geweldige stad. Campingbrood prima. Bij slecht weer is het thermaalbad in de buurt een uitkomst. Prachtig zwembad, maar ga vroeg want bij veel drukte sluit de kassa. Wij zijn uiteindelijk na een week gevlucht voor het slechte weer. Hecht je weinig waarde aan luxe en voorzieningen dan is Marhof een prima camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wiesen Marhof in Drobollach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wiesen Marhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wiesen Marhof scoort een 8.52 uit 10 op basis van 40 reviews.