Camping Wiesen Marhof

44 reviews over Camping Wiesen Marhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

G
9-9-2018

Hele leuke rustige boerencamping. Prima liggen, vlakbij Villach en Italië en Slovenië. Zeer behulpzame eigenaar. Leuk zwembad. Schone wc’s en toiletten. Ook al waren het maar weinig douches, wij hebben nooit hoeven wachten. De eigenaar gaat twee keer per week met zn trekker en platte kar vol met kinderen over de camping. Er staan fietsenen skelters voor kinderen en is een speelplek en er zijn trampolines en wat dieren. WiFi (belangrijk voor de pubers) is gratis bij de receptie. Op de plaats tegen betaling. Verder zijn er ‘s ochtends broodjes te verkrijgen. Ruime plekken. Neem wel een lang snoer mee, de kasten zijn soms ver weg. 1 minpuntje water moet je bij de wc’s halen, er is geen tabpunt bij je plek. Maar ja, zo’n afstand is het ook weer niet. Wij komen zeker nog eens terug.

Geweldig

Janita
23-8-2018

Een geweldige kleinschalige (boeren)camping. Er zijn varkens, schapen, konijnen, cavia's en kippen. Boer Hannes gaat om de 2-3 dagen met zijn shovel met kar er achter met de kinderen over de camping. Geweldig avontuur. Goed onderhouden sanitair, schoon. Vriendelijke eigenaar. In de omgeving is voldoende te doen/bezichtigen. Tip koop de Karinthië Card. Vanaf de camping ben je met een paar minuten lopend bij de Faaker See. Restaurant Trink en de Bienenhutte zijn aanraders.

De plaats Villach ligt een paar kilometer en heeft voldoende aanbod qua winkels.

Wederom fantastisch!!!

Inez
10-8-2018

Voor de tweede keer hier naar toe en weer fantastisch! Boer Hannes is zeer vriendelijk, heel de dag aanwezig en bereikbaar. Bij aankomst zelf een plek kiezen. Ruime plekken, met of zonder schaduw. Mooi groen gras, plekken afgebakend met een boom. Lange stroomkabel nodig, stroomkasten soms ver weg. Veel skelters en fietsen, overdekte trampolines, konijnen, cavia's, varkens, kippen, schapen. 2 maal per week rijdt boer Hannes met de tractor en kar over het terrein met de kinderen. Zwembad geweldig, temperatuur goed. Sanitair bij de dames dit jaar vernieuwd. Alles schoon en netjes. Wifi betalend, geen idee van de prijs. Elke ochtend verse broodjes te bestellen. IJsjes verkrijgbaar tegen leuke prijs. Omgeving fantastisch. Karinthiëkaart aanschaffen zeer de moeite waard. Veel te doen en te zien. Faakersee op loopafstand, dit jaar en volgend jaar gratis toegang. Glijbaan top! Watertemperatuur 26 graden.

Veel mensen komen hier al meerdere jaren, maar geen kliekvorming. Goede sfeer. Gewoon top!

Fantastisch!

Familie van Vlodrop
5-8-2018

Geweldige camping!

Hebben met ons gezin met drie kinderen in de leeftijd van 14 -11 -8 jaar oud opnieuw mogen genieten! Heerlijk zwembad, leuke trampolines, skelters, maintainbikes, tafeltennis, voetbal, diertjes, speeltuin.

Hebben zich alledrie uitstekend vermaakt (zonder Wi-Fi 😀, wel mogelijk om dit te kopen of bij de receptie gratis).

Ruime plaatsen, 's avonds vanaf 21.00 uur is het heel rustig op de camping.

Betrokken eigenaar.

Prachtige omgeving, met de kärnte card veel activiteiten in de omgeving gratis of tegen een kleine vergoeding te bezoeken. Prachtige wandelroutes in de omgeving.

Geweldig om met het gezin te raften of een canyoningtour te beleven!

Dichtbij Slovenië en Italië.

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn.

Renée Oude Breuil
3-2-2018

Geweldige camping waar kamperen nog als kamperen voelt. Grote plekken geen haring aan haring mentaliteit om veel geld te verdienen. Dit is een camping met alleen maar grote plekken waar je niet bij de buurman in de tuin staat. De eigenaar doet er alles aan om jou een topvakantie te bezorgen. Een klein zwembad waar je lekker kan afkoelen in de warme periodes. Sanitair word goed onderhouden en is voorzien van toiletpapier, dus niet met je rolletje over de camping. Camping is gelegen op een geweldige locatie met uitzicht rondom de bergen. Voor de kids is er genoeg te doen, skelters, glijbantoren, zwembad en een aantal trampolines. En als de kids plezier hebben heb jij dit als ouder ook. Een echte aanrader vinden wij deze camping.

Heerlijke camping zonder poespas

Inez
9-8-2017

Heerlijke camping zonder poespas. Ruime plekken, met en zonder schaduw. Bij aankomst konden we een plek uitkiezen. Zwembad heerlijk, ook de temperatuur. Sanitair eenvoudig, maar schoon. 2x p.w. rijdt de eigenaar met de tracktor en de kar over de camping met kinderen die mee willen. Veel skelters om te gebruiken, overdekte trampolines, speeltuintje, konijnen, schapen, kippen, varkens. Goede sfeer onder de kampeerders. Wifi betalend, geen idee welke prijs. Elke dag broodjes te bestellen, ijsjes verkrijgbaar tegen schappelijke prijs. Omgeving schitterend. Karinthiëkaart een aanrader, zoveel te doen dat je de prijs er zo uit hebt. Faakersee op loopafstand, betalend en zeer klein badstrand. Temperatuur van de meren heerlijk! Eigenaar is erg betrokken bij zijn camping, heel de dag aanwezig en aanspreekbaar. Bij naderend onweer fietst hij over de camping om mensen te waarschuwen de luifels te verstevigen of af te breken e.d. Lange stroomkabel nodig, stroomkasten zitten soms ver weg. Aanrader!

Super camping

jacquelien
3-11-2016

wij zijn in de zomer vakantie 3 weken hier geweest, erg leuke camping niet groot en lekker overzichtelijk vooral als je net als ons een peuter mee hebt. Ook mijn 2 andere kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt!

sanitair is prima en ruime plekken voor de caravan.

verder is er in de omgeving veel te doen, veel sportieve dingen gedaan! een karinthie kaart is wel aan te raden als je meerdere dingen gaat ondernemen, deze kaart heb je er zo weer uit!

Geweldige camping

Fam. Van der Steeg
17-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaar en een heel fijne camping. We hebben een super leuke vakantie gehad.

Camping is van alle gemakken voorzien. Prima sanitair, zwembad, trampolines, dieren en skelters. 's ochtends zijn er broodjes te koop bij de camping eigenaar. Ritjes op de tractor en een perfecte ligging voor uitstapjes met de Karinthië kaart. Leuke looproute naar de Faakersee vanaf de camping. Met onderweg verschillende speeltuinen voor de kids.

Enige minpuntje wat ik kan bedenken is de temperatuur van het zwembad ( erg koud).

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldige camping!

Renee Oude Breuil
1-12-2015

Super camping. Zie voor dit geld maar eens zo'n camping te zoeken in Oostenrijk, grote plaatsen, genoeg te doen voor de kids, prettige eigenaar, sanitair ruim voldoende. Zijn met onze 2 kids nu voor de 3e keer hier geweest en het bevalt ons hier nog prima. Goede uitvalbasis voor de Karnten kaart. Schitterend gebied, bergen rondom. De reactie van bezoeker die een 1 geeft klopt mijn inziens ook van geen kant.

leuk en kindvriendelijk

familie
20-8-2015

Dit is wat je van een rustige camping in Karinthie verwacht: rustig, heerlijke grote plekken, skelters, trampolines en een klein zwembad voor de kinderen. 's Avonds is het heerlijk rustig. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wiesen Marhof in Drobollach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wiesen Marhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.