Hotel Ginas Kinderhotel

Hotel Ginas Kinderhotel

9Fenomenaal

Oostenrijk, Karinthië, Drobollach

Op vakantie geweest naar Ginas Kinderhotel?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ginas Kinderhotel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Ginas Kinderhotel

• 9Inge02-02-2017

Geweldig hotel!

Gastvriendelijk ten top in dit hotel. Wat een lieve en behulpzame mensen. Transfer van en naar luchthaven goed geregeld en kostenloos. Omdat wij geen auto hadden werd ons aangeboden om ons naar verschillende plekken in de buurt te brengen en te halen. ook kostenloos. Zowieso een hele leuke week gehad...mijn dochter van 4 had het geweldig naar haar zin. In het hotel zwembad, leuke softplay-anlage met ballenbak, kinderopvang de hele dag, Gina en Smiley de mascottes, bioscoop/theater zaal... en dan buiten grote speeltuin, sleetjes, mooi bospad/rodelbaan. Voor de kinderen een leuk skiheuveltje waar de kinder skiles werd gegeven, alpaca's, geitjes, konijntjes....Zoveel te vertellen, maar in één woord is dit hotel gewoon Geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10marcel W05-03-2015

Echt een top kinderhotel

We verbleven in dit hotel tijdens de tweede week van de krokus vakantie in 2015. We waren in totall met 6 volwassenen en 7 kinderen de ongste was 2 en de oudste 16. De ski school voor de jongste kinderen was direct naast het hotel. Hier hebben de kinderen hun eerste ski ervaringen opgedaan van 10 to 12 uur . Ze vonden het allemaal prachtig. De volwassenen konden prima gaan skien op de gerlitzen. Een erg leuk ski gebied waar het erg rustig is. De kinderen kregen na de skiles een lunch in het hotel wat verzorgd werd door de meiden van de dagopvang van het hotel. Daarna gingen de kinderen spelen en hadden het reuze naar hun zin. Daarn kwamen we treug van het skieen en gingen met z'n alle naar het zwembad wat heerlijke temperaturen had voor de kids. daarna was het tijd voor het diner. Dit was echt super. $/5 gangen ierde dag met een keuze menu. Super wijnen voor een goede prijs.Echt wij hebben allemaal een top vakantie gehad in dit erg leuke hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Janet09-08-2013

Super voor wintersport met kleine kinderen

Prachtig hotel. Mooie suite en lekker eten. Voor de kinderen was het helemaal top. Ze hebben achter het hotel skiles gehad. Na het skiën gingen ze naar de kinderclub. Het zwembad is ook erg leuk voor kinderen, met speelfiguren en een glijbaan. Wij zelf hebben op de Gerlitzen Alpe geskied. Je moest er met de auto naar toe (10 min. rijden), maar dat was goed te doen. We vonden het een uitstekende plek om met kinderen die nog niet goed kunnen skiën naar toe te gaan. Ze zijn o.a. door het hotel nu net zo'n grote wintersportfan als wij.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 8sandra3213-03-2011

walhallah voor kinderen

voor de kinderen is het een groot feest alles kan en mag bij de super lieve meiden van de kinderopvang zodat ook papa en mama met een gerust hart kunnen skien wij hadden een mountain suite lekker ruim vond alleen niet echt een gezellig zitje voor de ouders. en het is jammer dat er zoveel geinvesteerd is in de lobby en bar maar het een stille bende was in onze week in ieder geval het eten was redelijk tot goed voor de kids zou er iets meer keuze mogelijkheden fijn zijn

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Hotel Ginas Kinderhotel info