Drobollach

We hebben een aantal aanbieders voor Drobollach voor je op een rij gezet:

Reviews over Drobollach

G,
    9-9-2018

Hele leuke rustige boerencamping. Prima liggen, vlakbij Villach en Italië en Slovenië. Zeer behulpzame eigenaar. Leuk zwembad. Schone wc’s en toiletten. Ook al waren het maar weinig douches, wij hebben nooit hoeven wachten. De eigenaar gaat twee keer per week met zn trekker en platte kar vol met kinderen over de camping. Er staan fietsenen skelters voor kinderen en is een speelplek en er zijn trampolines en wat dieren. WiFi (belangrijk voor de pubers) is gratis bij de receptie. Op de plaats tegen betaling. Verder zijn er ‘s ochtends broodjes te verkrijgen. Ruime plekken. Neem wel een lang snoer mee, de kasten zijn soms ver weg. 1 minpuntje water moet je bij de wc’s halen, er is geen tabpunt bij je plek. Maar ja, zo’n afstand is het ook weer niet. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Janita,
    23-8-2018

Een geweldige kleinschalige (boeren)camping. Er zijn varkens, schapen, konijnen, cavia's en kippen. Boer Hannes gaat om de 2-3 dagen met zijn shovel met kar er achter met de kinderen over de camping. Geweldig avontuur. Goed onderhouden sanitair, schoon. Vriendelijke eigenaar. In de omgeving is voldoende te doen/bezichtigen. Tip koop de Karinthië Card. Vanaf de camping ben je met een paar minuten lopend bij de Faaker See. Restaurant Trink en de Bienenhutte zijn aanraders.

De plaats Villach ligt een paar kilometer en heeft voldoende aanbod qua winkels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wederom fantastisch!!!

Inez,
    10-8-2018

Voor de tweede keer hier naar toe en weer fantastisch! Boer Hannes is zeer vriendelijk, heel de dag aanwezig en bereikbaar. Bij aankomst zelf een plek kiezen. Ruime plekken, met of zonder schaduw. Mooi groen gras, plekken afgebakend met een boom. Lange stroomkabel nodig, stroomkasten soms ver weg. Veel skelters en fietsen, overdekte trampolines, konijnen, cavia's, varkens, kippen, schapen. 2 maal per week rijdt boer Hannes met de tractor en kar over het terrein met de kinderen. Zwembad geweldig, temperatuur goed. Sanitair bij de dames dit jaar vernieuwd. Alles schoon en netjes. Wifi betalend, geen idee van de prijs. Elke ochtend verse broodjes te bestellen. IJsjes verkrijgbaar tegen leuke prijs. Omgeving fantastisch. Karinthiëkaart aanschaffen zeer de moeite waard. Veel te doen en te zien. Faakersee op loopafstand, dit jaar en volgend jaar gratis toegang. Glijbaan top! Watertemperatuur 26 graden.

Veel mensen komen hier al meerdere jaren, maar geen kliekvorming. Goede sfeer. Gewoon top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Familie van Vlodrop,
    5-8-2018

Geweldige camping!

Hebben met ons gezin met drie kinderen in de leeftijd van 14 -11 -8 jaar oud opnieuw mogen genieten! Heerlijk zwembad, leuke trampolines, skelters, maintainbikes, tafeltennis, voetbal, diertjes, speeltuin.

Hebben zich alledrie uitstekend vermaakt (zonder Wi-Fi 😀, wel mogelijk om dit te kopen of bij de receptie gratis).

Ruime plaatsen, 's avonds vanaf 21.00 uur is het heel rustig op de camping.

Betrokken eigenaar.

Prachtige omgeving, met de kärnte card veel activiteiten in de omgeving gratis of tegen een kleine vergoeding te bezoeken. Prachtige wandelroutes in de omgeving.

Geweldig om met het gezin te raften of een canyoningtour te beleven!

Dichtbij Slovenië en Italië.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn.

Renée Oude Breuil,
    3-2-2018

Geweldige camping waar kamperen nog als kamperen voelt. Grote plekken geen haring aan haring mentaliteit om veel geld te verdienen. Dit is een camping met alleen maar grote plekken waar je niet bij de buurman in de tuin staat. De eigenaar doet er alles aan om jou een topvakantie te bezorgen. Een klein zwembad waar je lekker kan afkoelen in de warme periodes. Sanitair word goed onderhouden en is voorzien van toiletpapier, dus niet met je rolletje over de camping. Camping is gelegen op een geweldige locatie met uitzicht rondom de bergen. Voor de kids is er genoeg te doen, skelters, glijbantoren, zwembad en een aantal trampolines. En als de kids plezier hebben heb jij dit als ouder ook. Een echte aanrader vinden wij deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Drobollach scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews