Camping Seecamping Mössler

Camping Seecamping Mössler

50 reviews over Camping Seecamping Mössler in het Nederlands

Fantastisch...Wij komen zeker terug.

Nick
30-8-2018

Op goed geluk terecht gekomen na een annulering op deze camping in Oostenrijk. We hebben gekozen voor een huisje. Een huisje mag je het nieuwe noemen want het is een huis. Super mooi groot, luxe badkamer met aparte WC. Het huisje was schoon en zeer verzorgd.

Dichtbij het meer en dichtbij het zwembad, maar heb je al snel op een kleine camping.

Eigenaar vriendelijke man. Betalen pas aan het eind. Geen gezeur, lekker relaxed.

Voor ons helmaal gewelgig. Wij komen zeker terug.

Omgevind helemaal top met de Karinthie kaart. Normaal voor ons altijd Mallorca of andere eilanden. Maar dit doet niets onder.

Het klopt, camping is schoon, mooi aangelegd, veel te doen in de buurt (koop de Karnten card!), prachtig meer met gratis toegang. Supermarkt naast de camping evenals prima restaurants.

We willen de pret niet drukken, we hebben ook wel wat minpunten:

- ons kent ons. Heb je daar een hekel aan ? Kom hier dan niet in t hoogseizoen. T lijkt wel een reunie. Veel terugkerende gasten (omdat t hier zo moois denken we dan)

- kleine kinderen kun je niet naar de speeltuin laten gaan alleen omdat deze achter een gesloten hek ligt

- klein afwashok

- auto's op de plekken. Oogt niet gezellig. Ook veel grote autos

- 64 euro p nacht vinden wij heel erg duur. Voor een hele nette camping maar er is verder niets te doen. Daarvoor moet je naar de zwembadcamping.

- best veel doortrekkers voor 1 nacht onderweg naar huis of doorreis naar Kroatie. Ca 6 ochtenden al voor 7u gewekt door vroege vertrekkers

Volgend jaar toch maar ergens anders heen.

Uitmuntend, een paradijsje

Heddie Visker
12-8-2018

Deze camping heeft werkelijk alles wat je van een kampeer vakantie mag verwachten. uitermate mooi gelegen camping aan de Millstattersee. Mooi zuiver sanitaire- goed verzorgde plaatsen 80/100 m2 De beheerder Thomas, vriendelijk en erg behulpzaam. Je krijgt gratis toegang toe een van de mooiste natuurstrandbaden van Oostenrijk ( strandbad Sittlinger waar alle watersport voorhanden is) buiten dit heeft de camping zelf ook een leuk zwembad waar je heerlijk kunt afkoelen en voor de kinderen leuk vertoeven is. in een woord uitmuntend de beste camping van de omgeving. geen minpunten kunnen ontdekken.

Perfect

Wim
31-7-2018

Kleine camping die perfect onderhouden is.

Onze kinderen (2j en 5j) hebben de tijd van hun leven gehad.

In de omgeving voldoende activiteiten te vinden voor met de kinderen.

Wij komen zeker nog eens terug.

Heerlijke vakantie

Josefien
16-8-2017

Pluspunten: Fijne, kleine camping die goed onderhouden is. Goede service, dankzij gastheer Thomas! Fijne ligging direct naast het meer. Gezellig, veel jonge gezinnen en toch niet te druk. Mooi en schoon zwembad.

Minpunten: Je kunt gebruik maken van het Sittlinger-strand, dit is smiddags gierend druk, je kunt over de hoofden lopen. Gelukkig is er bij het zwembad op de camping altijd genoeg plaats.

Al met al absoluut een aanrader, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Prima camping

Marleen
6-8-2017

Het was onze eerste vakantie naar Oostenrijk en wij moesten erg wennen. De camping is op zich prima, geen minpunten waar de camping echt iets aan kan doen: goed sanitair, mooi zwembad, korte doorgang naar het meer, vriendelijke medewerker bij de receptie.

De camping heeft 4 rechte geasfalteerde straten, de plekken zijn niet heel ruim. Er zitten vier campings erg dicht bij elkaar waardoor je een erg druk idee krijgt. Veel gasten op deze camping komen hier al (heel) veel jaren. In de omgeving heel veel te doen met de Kartner-card wat wij ook gedaan hebben, een aanrader. Er was vanaf de camping 1 pad het bos in/de berg op. De andere kant op liep je juist de bewoonde wereld in, dus weinig rust en natuurschoon.

Mooie rustige camping

Marloes
5-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De eigenaar is heel vriendelijk, sanitair mooi schoon, geen muziek van animatie en het meer is ook prachtig! Wij houden van een rustige camping. Volgend jaar weer!

Uitstekend. een super mooie camping.

H. Visker
8-7-2017

Alles aan deze camping is goed niets op aan te merken. Wij komen hier al vele jaren 35 jaar bij een andere camping in Dobriach Maar deze camping overtreft alles in sfeer omgang met camping gasten, zuiver en goed sanitaire, hier voel je,je thuis. Helemaal geweldig is de sleutel van het hek waar je toegang krijgt tot een van de mooiste strandbaden van Oostenrijk aan de Millstattersee.

Dit is vakantie op zijn best.

Mooie camping

Marcel
31-3-2017

Een mooie rustige camping. Thomas is echt een hastheer en weet altijd goed advies te geven.

Supercamping

darkyduck
20-9-2016

Supermooie camping met zeer vriendelijke uitbater. Hoewel kleinschalig is alles voorhanden. Mooi zwembad, restaurants en supermarkt met lekkere broodjes. Naast de camping een ligweide met veel activiteiten.

Schitterende omgeving (uiteraard) met veel te doen. We komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.