Camping Seecamping Mössler

• 9.7Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Seecamping Mössler ligt aan het Millstättermeer in de groene bossen van Oostenrijk. Hier kom je echt voor de rust, want het is een niet al te grote camping zonder animatie. Wel is er een zwembad en een speeltuin voor de kinderen. Natuurliefhebbers zitten hier dus goed, en met de Karinthiëkaart heb je bij alle plaatsen in de omgeving veel voordeel.

74 reviews over Camping Seecamping Mössler

• 2019
    10Heddie Visker30-09-2019

De mooiste camping van Dobriach

Dit jaar weer een formidabele vakantie gehad op een van de mooiste campings aan de Millstattersee.
    Hier raak je nooit uitgekeken. Mooie goed verzorgde camping met een super vriendelijke Thomas als beheerder. Buiten het voortreffelijke meer met geweldig mooi strand is er op de camping ook nog een leuk zwembad voor een frisse duik, maar ook heerlijk voor de kinderen. Het is een rustige camping en van overlast is vrijwel geen spraken. Kortom alles wat je nodig hebt om van een heerlijke vakantie te genieten. Hele maal top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Peter en Miranda Kramer18-08-2019

Geweldig

Mooie kleinschalige camping met veel uitwijkmogelijkheden. Leuk zwembad om even af te koelen en gratis entree met een sleutel naar het betaalde strand. Sanitair prachtig, vrij nieuw en schoon. Voldoende eetgelegenheden op loop afstand en een naast gelegen buurtsupermarkt met vers brood en vrees van het spit. Voor kinderen een klein animatie gebouw. Wij hebben een prima weekend gehad op weg naar Nederland.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Inge16-01-2019

Rustige kleine camping op geweldige locatie

Fijne kleine camping, met een paar mooie stacaravans. Klein speeltuintje, simpel zwembad en af en toe animatie. Geweldige omgeving. Je kunt via een hek naar het strand aan het meer. Geweldig om je ochtendduik tussen de bergen in het meer te maken. Bij het meer diverse leuke mogelijkheden om te doen, maar ook gewoon een duikplank en een waterbaan. De omgeving is helemaal geweldig, met de Karinthië kaart kun je bijvoorbeeld met de lift de berg op, en wandelend weer naar beneden. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad vrij toegankelijk is en wij hadden nog een kind zonder diploma bij ons. Daarom nu gestart met zwemlessen en we gaan deze zomer weer😊

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Nick30-08-2018

Fantastisch...Wij komen zeker terug.

Op goed geluk terecht gekomen na een annulering op deze camping in Oostenrijk. We hebben gekozen voor een huisje. Een huisje mag je het nieuwe noemen want het is een huis. Super mooi groot, luxe badkamer met aparte WC. Het huisje was schoon en zeer verzorgd. Dichtbij het meer en dichtbij het zwembad, maar heb je al snel op een kleine camping. Eigenaar vriendelijke man. Betalen pas aan het eind. Geen gezeur, lekker relaxed. Voor ons helmaal gewelgig. Wij komen zeker terug.

Omgevind helemaal top met de Karinthie kaart. Normaal voor ons altijd Mallorca of andere eilanden. Maar dit doet niets onder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Mick12-08-2018

Erg mooi, toch wel wat minpunten, sorry ;-)

Het klopt, camping is schoon, mooi aangelegd, veel te doen in de buurt (koop de Karnten card!), prachtig meer met gratis toegang. Supermarkt naast de camping evenals prima restaurants.

We willen de pret niet drukken, we hebben ook wel wat minpunten:

• ons kent ons. Heb je daar een hekel aan ? Kom hier dan niet in t hoogseizoen. T lijkt wel een reunie. Veel terugkerende gasten (omdat t hier zo moois denken we dan)
    • kleine kinderen kun je niet naar de speeltuin laten gaan alleen omdat deze achter een gesloten hek ligt
    • klein afwashok
    • auto's op de plekken. Oogt niet gezellig. Ook veel grote autos
    • 64 euro p nacht vinden wij heel erg duur. Voor een hele nette camping maar er is verder niets te doen. Daarvoor moet je naar de zwembadcamping.
    • best veel doortrekkers voor 1 nacht onderweg naar huis of doorreis naar Kroatie. Ca 6 ochtenden al voor 7u gewekt door vroege vertrekkers

Volgend jaar toch maar ergens anders heen.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Heddie Visker12-08-2018

Uitmuntend, een paradijsje

Deze camping heeft werkelijk alles wat je van een kampeer vakantie mag verwachten. uitermate mooi gelegen camping aan de Millstattersee. Mooi zuiver sanitaire- goed verzorgde plaatsen 80/100 m2 De beheerder Thomas, vriendelijk en erg behulpzaam. Je krijgt gratis toegang toe een van de mooiste natuurstrandbaden van Oostenrijk ( strandbad Sittlinger waar alle watersport voorhanden is) buiten dit heeft de camping zelf ook een leuk zwembad waar je heerlijk kunt afkoelen en voor de kinderen leuk vertoeven is. in een woord uitmuntend de beste camping van de omgeving. geen minpunten kunnen ontdekken.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Wim31-07-2018

Perfect

Kleine camping die perfect onderhouden is. Onze kinderen (2j en 5j) hebben de tijd van hun leven gehad. In de omgeving voldoende activiteiten te vinden voor met de kinderen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Josefien16-08-2017

Heerlijke vakantie

Pluspunten: Fijne, kleine camping die goed onderhouden is. Goede service, dankzij gastheer Thomas! Fijne ligging direct naast het meer. Gezellig, veel jonge gezinnen en toch niet te druk. Mooi en schoon zwembad. Minpunten: Je kunt gebruik maken van het Sittlinger-strand, dit is smiddags gierend druk, je kunt over de hoofden lopen. Gelukkig is er bij het zwembad op de camping altijd genoeg plaats. Al met al absoluut een aanrader, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Marleen06-08-2017

Prima camping

Het was onze eerste vakantie naar Oostenrijk en wij moesten erg wennen. De camping is op zich prima, geen minpunten waar de camping echt iets aan kan doen: goed sanitair, mooi zwembad, korte doorgang naar het meer, vriendelijke medewerker bij de receptie. De camping heeft 4 rechte geasfalteerde straten, de plekken zijn niet heel ruim. Er zitten vier campings erg dicht bij elkaar waardoor je een erg druk idee krijgt. Veel gasten op deze camping komen hier al (heel) veel jaren. In de omgeving heel veel te doen met de Kartner-card wat wij ook gedaan hebben, een aanrader. Er was vanaf de camping 1 pad het bos in/de berg op. De andere kant op liep je juist de bewoonde wereld in, dus weinig rust en natuurschoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Marloes05-08-2017

Mooie rustige camping

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De eigenaar is heel vriendelijk, sanitair mooi schoon, geen muziek van animatie en het meer is ook prachtig! Wij houden van een rustige camping. Volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

4 tips over Camping Seecamping Mössler

• ronald_ingrid, 18-06-2013

Wandelend (12,5 km) naar Seeboden en terug met de boot.

• Marcel, 11-08-2015

De Karnten-card: de eenmalige investering heb je er binnen no time uit, als je houdt van bergbanen, musea, boottochten en alpenstrassen ;)

• Roelof en Jeannet, 06-07-2015

Het restaurant is een bezoek waard. Heerlijke pizza's, lokale gerechten, vis. Kortom je kunt er alles krijgen en het is ook nog goed betaalbaar.

18 vragen over Camping Seecamping Mössler

• Heidy, 31-08-2017

Speciale plek om met je hond naar meer te gaan?

Hallo, kun je met je hond hier ergens vlakbij de camping in het water? Ik begrijp dat je dit niet bij het strandbad mag. Graag iemands reactie

• J.Voermans, 22-07-2017

Mag je vissen

Is het mogelijk om te vissen in het meer? Zo ja, wat voor vis zit er in het meer?

• Inge , 20-01-2017

Mobilhome op de camping

Heeft iemand ervaring met de mobilhomes op de camping? Bedankt voor reacties👍😊

Camping Seecamping Mössler info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200