Camping Seecamping Mössler

CampingWeer vandaag29°13°
Camping Seecamping Mössler
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Seecamping Mössler voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Seecamping Mössler in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Josefien
16-8-2017

Pluspunten: Fijne, kleine camping die goed onderhouden is. Goede service, dankzij gastheer Thomas! Fijne ligging direct naast het meer. Gezellig, veel jonge gezinnen en toch niet te druk. Mooi en schoon zwembad.

Minpunten: Je kunt gebruik maken van het Sittlinger-strand, dit is smiddags gierend druk, je kunt over de hoofden lopen. Gelukkig is er bij het zwembad op de camping altijd genoeg plaats.

Al met al absoluut een aanrader, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Prima camping

Marleen
6-8-2017

Het was onze eerste vakantie naar Oostenrijk en wij moesten erg wennen. De camping is op zich prima, geen minpunten waar de camping echt iets aan kan doen: goed sanitair, mooi zwembad, korte doorgang naar het meer, vriendelijke medewerker bij de receptie.

De camping heeft 4 rechte geasfalteerde straten, de plekken zijn niet heel ruim. Er zitten vier campings erg dicht bij elkaar waardoor je een erg druk idee krijgt. Veel gasten op deze camping komen hier al (heel) veel jaren. In de omgeving heel veel te doen met de Kartner-card wat wij ook gedaan hebben, een aanrader. Er was vanaf de camping 1 pad het bos in/de berg op. De andere kant op liep je juist de bewoonde wereld in, dus weinig rust en natuurschoon.

Mooie rustige camping

Marloes
5-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De eigenaar is heel vriendelijk, sanitair mooi schoon, geen muziek van animatie en het meer is ook prachtig! Wij houden van een rustige camping. Volgend jaar weer!

Uitstekend. een super mooie camping.

H. Visker
    8-7-2017

Alles aan deze camping is goed niets op aan te merken. Wij komen hier al vele jaren 35 jaar bij een andere camping in Dobriach Maar deze camping overtreft alles in sfeer omgang met camping gasten, zuiver en goed sanitaire, hier voel je,je thuis. Helemaal geweldig is de sleutel van het hek waar je toegang krijgt tot een van de mooiste strandbaden van Oostenrijk aan de Millstattersee.

Dit is vakantie op zijn best.

Mooie camping

Marcel
    31-3-2017

Een mooie rustige camping. Thomas is echt een hastheer en weet altijd goed advies te geven.

Oude reviews (archief)

Supercamping

darkyduck
    20-9-2016

Supermooie camping met zeer vriendelijke uitbater. Hoewel kleinschalig is alles voorhanden. Mooi zwembad, restaurants en supermarkt met lekkere broodjes. Naast de camping een ligweide met veel activiteiten.

Schitterende omgeving (uiteraard) met veel te doen. We komen zeker terug!

Zeer mooie omgeving.

Kerkman
    16-9-2016

Je kan hier wel fietsen, maar is af en toe pittig.

Strak opgezette camping met kleinere en grotere plekken, gescheiden door hagen. We hadden niet geboekt en kregen een plek van ca. 80 m2 toegewezen voor een week door de vriendelijke eigenaar. Ruim genoeg voor onze caravan en voor de auto was een gereserveerde plek schuin tegenover onze caravan. Lekker dichtbij in het zicht maar niet op de plek zelf. Helemaal prima. We waren zeer onder de indruk van het sanitair . Prachtig gebouw met schone toiletten, supermooie douches met heerlijk warm water, leek wel alsof we in een hotel waren. Allerlei uitstapjes gemaakt met de Kärnten Card (eenmalige aanschaf en daarna keuze uit 100 gratis uitstapjes). Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Met een sleutel kregen we toegang tot het ligveld bij de Millstätter See (dit is geen privéstrand maar wordt ook door dagbezoekers gebruikt). Naast de camping was supermarkt voor broodjes en restaurant Don Quichote biedt eenvoudige maar lekkere maaltijd en pizza. Wij komen hier zeker terug.

Werkelijk een super camping!

Ivette
    4-7-2016

De campingeigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk. Ze zijn meewerkend ald je een probleem hebt of ergens tegen aan loopt. Het zwembad is ideaal om even lekker af te koelen. De ligging is perfect omdat de camping zich in een rustige omgeving bevindt, maar toch dicht bij bezigheden en bij een heerlijk meer.

Geen negatieve bevindingen ondervonden in de laatste 6 jaar dat wij hier zijn geweest.

Geweldig

fam.Hijmans
    4-7-2016

Eigenaar zeer behulpzaam. Mijn man is vorig jaarziek geworden op de camping.5weken ziek geweest. Thomas de eigenaar voor ons artsen gebeld afspraken geregeld.Omdat t een kleine camping is 74 plaatsen .helpen de camping gasten elkaar. En wat we niet goed vinden ,hi hi nee min punten hebben we niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seecamping Mössler scoort een 9.32 uit 10 op basis van 67 reviews.