Camping Schwimmbadcamping Mössler

Camping Schwimmbadcamping Mössler
8,9

10 tips over Camping Schwimmbadcamping Mössler

talitha_zervaas, 26-8-2014
Neem de Mistattersee kaart en de Karinthie kaart voor vele kortingen en gratis activiteiten. De Karinthie kaart heeft ook een App voor de voorpret!
visser, 29-7-2014

Karnten card aanschaffen. deze heb je na 2 bezichtingen er al uit.

Met deze card is zoveel te doen. Nockalsmstrasse rijden voor wie van hoge en bochtige wegen houd. Verder in het boekje kijken of op de site van karnten card.at. hierin kun je alle uitstapjes lezen en zo je eigen keuze maken. TIP. De reisseck baan is geweldig met een 2 stuwdammen op de berg. De laatste rit door de berg met de trein stopt in 2015

mark gofers, 12-9-2013

De camping is niet groot, maar een ligging tussen de beide toiletgebouwen is het meest ideaal. Vlakbij het zwembad, winkel, receptie en het zijn allemaal doodlopende straatjes. Wanneer je niet tegen het geluid van stromend water kunt ergens vooraan in het straatje gaan zitten vanwege het snelstromende riviertje dat aan de zijkant aan de camping grenst.

In de omgeving is vooral Bad Kleinkircheim en de Malta Hochalmstrasse aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwimmbadcamping Mössler voor je op een rij gezet:

N, 12-9-2013
Neem een Karinthie kaart, als je ook van plan bent om de omgeving te verkennen. Scheelt heel veel geld.
F. van de Coevering, 24-7-2013
Met Herbert naar het Granatium, wandelen in de Schlucht. (let op :wel risicovol) En vergeet tijdens de wandeling, de stuwdam in het Malta dal niet.
Dennis, 18-7-2013
Boodschappen en tanken kan je het beste in Radenthein doen, ligt maar een paar km verderop, ze hebben er iets van 4 of 5 supermarkten, en naast de Shell zit een andere pomp met tankautmomaat, liter prijs was er tijdens ons verblijf 1,40.

Geert, 30-9-2012
teveel om op te noemen, koop een Karinthiekaart en je zit geweldig mooi centraal voor uitstapjes.
Fam. van Dam, 27-8-2012

De wandelingen met Herbert zijn echt een aanrader. Hij laat je plekken zien waar je zelf niet zo snel naar toe zou gaan.

Iedere dinsdagavond is er een leuke markt in het dorp.

Susan, 21-8-2012
Kartner pass is een Aanrader
marianne Jacobs, 16-7-2012
vraag bij boeking een plaats in een straatje waar niet teveel "vaste" gasten zitten. Deze klitten bijelkaar en dat is vooral niet leuk voor de kinderen.