Camping Happy Camping Golser

Camping Happy Camping Golser
7,9

2 tips over Camping Happy Camping Golser

Rob, 18-9-2013

Vanzelfsprekend de Karinthiekaart kopen! De Molltaler-gletsjer vonden we het allermooiste, ga hier al vroeg naar toe (1 uur rijden). Natuurlijk het prachtige meer (fiets er lekker omheen). Dobriach See met een paar restaurantjes en lekkere ijsjes is te voet bereikbaar. Dat geldt ook voor de supermarkt Spar. De markt op dinsdagavond (met veel bier en ongezonde kleffe hap) is erg gezellig!

Camping is het leukste voor jonge kinderen. Er zijn wel veel Nederlanders maar veel met kids tot 12 jaar !

J.G. Bouwhuis, 11-9-2013
Koop een Kaernten card. Echt een must voor Karintie. Deze card geeft je gratis toegang tot vele mooie dagtochten!