Camping Happy Camping Golser

36 reviews over Camping Happy Camping Golser in het Nederlands

Fantastisch alweer!

Samantha
31-8-2017

Voor de 4e keer (over een jaar of 8 verspreid) terecht gekomen op deze camping. Normaal willen we niet terug naar eenzelfde camping, maar aangezien er bij Camping Arneitz (reserveren kon er niet, dus op bonnefooi gegaan) en de rest van de campings aan de Faaker See geen plaats was en ook niet bij de campings aan de Ossiacher See , toch weer hier terecht gekomen. Moet niet te positief zijn, want dan wordt het hier ook alleen maar drukker :), gedurende de periode dat we hier hebben gestaan (1e 2 weken van augustus) was de camping ook continu "besetzt". Eigenaar herkende ons al weer toen we aan kwamen rijden. Ik herken de verhalen niet over onvriendelijk personeel. Staan je gewoon normaal te woord. Eigenaar fietst idd de hele dag rond, maar dan heb je ook een opgeruimde, nette camping. Plaatsen zijn groot genoeg. We hebben nu op 4 verschillende plaatsen gestaan met caravan en voortent en er was altijd nog ergens een plekje voor de auto. Dit jaar iets korter bij sanitair gebouw gestaan en daar paste (net als vorig jaar toen we dicht bij het meer stonden) ook nog een punttent van de 2 tieners bij. Heel net sanitair. Direct aan de Millstatter See gelegen. Honden mogen niet via campingstrandje in het water, daarvoor moet je een stukje de camping af.

Prima basiscamping op een mooie locatie.

Rinket
15-8-2017

De camping is zeer mooi gelokaliseerd aan de Millstatter See. De plaatsen zijn over het algemeen niet groot in de B-C categorie, waarbij de auto ook nog op de plaats moet (erg weinig parkeerplaatsen buiten de camping (bijbetaling)). Voor kinderen is er een tafeltennistafel en een eenvoudig klimtoestel. Het strandje kan druk zijn als veel campinggasten een dag niet op pad gaan. Het toiletgebouw is erg goed/vernieuwd en wordt de hele dag schoongehouden. Personeel is vriendelijk/toegankelijk indien ze het niet druk hebben.

Het is een erg mooie locatie voor verschillende uitstapjes in Karinthie, waar veel te doen is.

Mooie locatie, onvriendelijk personeel

Jansen
9-8-2017

Mooie ligging direct aan meer.

Goede grasmat.

Personeel, eigenaren behandelen je onvriendelijk: niet gastvrij.

Speelplaats voor kinderen onderbelicht en verouderd.

Mooie camping met eigen strand.

H.J. Berkenbos-Jansen
31-1-2017

Leuke rustige camping met ruime plaatsen. Dicht bij lokaal zwembad en aan de Miltstatersee. Op fietsafstand van het dorp Dobriach en pal aan de fietsroute om de Miltstattersee.

heerlijke camping

oosterwijk
9-1-2017

in juni lekker rustig ,geen minpunten

Oude reviews (archief)

Kleine plekken. Eigenaar is zeer aanwezig en fiets als een opzichter rond.

Bij betaling zijn wij echt afgeblaft. Wij moesten helaas eerder weg door omstandigheden daar werden ze heel erg kwaad om.

Mooi plekje maar.......

Daphne
15-8-2016

We hebben hier de afgelopen weken doorgebracht en stonden dichtbij het meer op een dubbele plaats (kleine vouwwagen en twee tentjes) en die dubbele plek was ook echt nodig. De normale plaatsen zijn echt klein (mensen zaten voor hun caravan en voortent op het pad met hun tafel en stoelen). De plek aan het meer is heerlijk, rustig en super uitzicht. De Karinthie kaart was echt een aanrader en Dobriach is een prima uitvalbasis. De sanitaire voorzieningen waren schoon en netjes maar helaas wel erg weinig (dus helaas wel wachtrijen voor het douchen en afwassen). De reden dat we niet nog een keer naar deze camping gaan komt omdat het personeel van de camping echt onvriendelijk is en veel "moppert" tegen de vakantiegangers...... jammer!

Prima camping!

Assendelft
7-8-2015

Wij zijn hier met 3 gezinnen heen geweest, allemaal hadden we 2 kinderen mee in de leeftijd van 2 tot 10 jaar

Wij stonden vlakbij het meer, echt een super plek. We werden geholpen met onze caravan, en de beheerder liep ook elke dag even rond om te kijken of alles goed ging.

Rustige kleine camping, maar voor de kinderen was er genoeg te doen. Nou hadden wij wel mooi weer dus dan kunnen ze zich vermaken met het water en zand. Klein speeltuintje, en een pingpong tafel.

Prima sanitair, ook nog 3 familie badkamers.

Broodjes kun je halen s morgens

Op loop afstand zijn er restaurants ongeveer 15 min lopen. Het lijkt op een soort boulevard 😉

Wij hebben ons 2,5 week prima vermaakt.

Vooral zo'n Karinthië kaart kopen ( kinderen tot 6 jaar zijn gratis) scheelt heel veel geld voor bezienswaardigheden

Wasmachine is aanwezig, die reserveer je ( erg handig want dan weet je dat je kan wassen)

Hele nette camping

Geen zwembad, maar naast de camping zit het gemeente zwembad ( tegen betaling)

Goede camping voor een prima prijs

Henriella Kuiper
19-7-2015

Goede ligging, schoon sanitair, familiebadkamers, kleine camping winkel met elke dag vers brood. Er zijn een paar speeltoestellen, zandstrandje en ligveldje met gras. Klein stukje lopen naar het meer, supermarkt, en de boulevard van Dobriach met verschillende restaurants en een Italiaanse ijstent. Naast de camping zit een openbaar strandbad waar je heerlijke pizza's kunt eten. Je kunt hier kosteloos je auto neerzetten (zonder toezicht). Op de camping zelf is geen eetgelegenheid. Wij hadden een prima B-plek. Het uitzicht is prachtig en de camping heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Neem de verhalen over de camping eigenaar met een tikkeltje zout. Door zijn aanwezigheid ligt de camping er netjes bij en er heerst een gemoedelijke sfeer. Plus het is er 's avonds lekker rustig, geen luide muziek wat wij erg fijn vonden voor onze nachtrust en die van onze dochter. Wat ons betreft is deze camping een aanrader.

Deze camping heeft 3 gedeeltes; het A-veld met de duurste plekken direct aan het meer (nadeel: ligt daardoor ver v/h sanitair), Het B-veld in het midden (nadeel; rug aan rug en vól in de zon), maar ook nog een C-veld (het goedkoopste), een oude boomgaard met kampeerplekken aan de randen en een leuk middenveld. Hier stonden wij 3 weken en hebben ervan genoten! Dít veld is ideaal, de beide andere velden hadden wij niet willen staan. De reden daarvoor; vol in de zon, ver van het sanitair en kleine kampeerplekken waardoor je rug aan rug stond. Vanuit veld C langs het sanitair leek het dan iedere keer weer of we op een andere camping waren beland. Veld C heeft een eigen afwasblokje waar ook (drink)water te halen. Veld A en B hebben slechts 4 afwasplekken en dus iedere avond file... het sanitair is geweldig, vooral bij de heren. Ook familiecabines met WC, wastafel en ruime douche. Tevens versgewassen badmatjes, het leek wel alsof we thuis waren.

Camping heeft minder te doen voor oudere kids

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Happy Camping Golser in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Happy Camping Golser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Happy Camping Golser scoort een 7.87 uit 10 op basis van 41 reviews.