Camping Burgstaller

Camping Burgstaller
8,6

16 tips over Camping Burgstaller

Fam. Ekkel, 24-8-2017

Schaf een karinthie pas aan ! Bij heel veel bergbanen, panoramaroutes en andere bezienswaardigheden gratis entree, scheelt veel geld. Bij de receptie van de camping verkrijgbaar.

Raggaschlucht en de Tscheppaschlucht zijn erg mooi om te bewandelen. Goede bergschoenen aan !

Wij vonden ook de Mölltall gletscher mooi.

Dus zeker veel op pad gaan en gaan genieten van het mooie Karinthië !

KvdM, 12-8-2017
Stranbad en restaurant Tschinder. Honden welkom.
b_neehoff, 8-3-2016
Gewoon lekker genieten gaan

romaschef, 7-9-2015
Schaf een Karinthie pas aan.
J. Kolthof., 20-6-2015
Kärntenkaart Wandelen bij Bad Kleinkircheim
Jolanda , 4-9-2014

doe zeker mee aan de dagelijkse excursies door de directuer zelf bedacht en begeleid .. hij houd jong en oud betrokken en is vol passie over natuur , omgeving en zijn bedrijf!

Niet uit op business ,, echt gemeend leuk !!!!

Hein Russer, 28-8-2014
Een tip is om op de camping, indien mogelijk, wifi vrij te geven. De kosten internet zijn hoog te noemen ten opzichte van andere campings.
eric_4, 27-8-2014
Bezoek eens het natuurpark Hohe Taurern. Mooi om te wandelen of een beetje meer
Fam Rutten, 24-8-2014
Het restaurant op de camping is wat oudbollig, en de snelheid van bediening is laag en onhandig.
140277, 13-8-2014
koop een Karinthiekaart heb je er zo uit!