Camping Burgstaller

409 reviews over Camping Burgstaller in het Nederlands

geweldig

Piet
19-8-2018

super schone camping met geweldig sanitair, een camping om terug te gaan

Ooit een mooie gemoedelijke camping geweest nu helaas op zijn terugweg door een puur strak zakelijk beleid en regels. Het gaat nu enkel om geld en niet meer om de gasten heel jammer.

Kleine plaatsen en onvriendelijk personeel

Een echte aanrader!

Marielle
9-8-2018

+ super sanitair word meerdere malen goed schoongemaakt!

Geweldige locatie

Complimenten voor restaurant Sitlinger!!!

geweldig

vince hoeflak
27-6-2018

elke ochtend kon in het meer en het zwembad zwemmen . er is een supermarkt wat echt heel erg fijn is en het is natuurlijk de camping van je dromen

einwach super

seminatore
14-6-2018

2014,2015,2016,2017 super urlaub beim burgstaller 2018 wir kommen :)

Prachtige plek, nooit meer Burgstaller

Ingrid
11-4-2018

De locatie aan de Milstatter See is prachtig. Daar is echter nagenoeg al het positieve ook wel mee gezegd. De camping oogt zeer rommelig, waarbij de plekken over het algemeen klein uitvallen. Het sanitair is luxe en keurig. Wat ons vooral is tegengevallen is de onvriendelijke benadering door (een deel van) het personeel. Onze dochters van 4 en 5 jaar oud hebben huilend de knutselclub verlaten. Na ons vertrek heb ik een vriendelijke mail gestuurd naar de eigenaar om hier melding van te maken, waarna ik een ronduit onbeschofte en denigrerende mail teruggekregen heb. Wij gaan zeker terug naar de Milstatter See, maar voor ons nooit meer Burgstaller.

Ein Paradies für Kids

Silvia Kuch
16-11-2017

Auf diesem Camping Platz haben Eltern nun auch Urlaub, denn bei diesem Kinderprogramm und den gebotene Beschäftigungsmöglichkeiten sind die Kleinen kaum zu Hause. 😉

Er word hier een streng beleid gevoerd wat je vakantie behoorlijk kan verpesten. De borden aan het begin van de camping geven dit al duidelijk aan.

Jaren geleden was dit een super camping. helaas is dit nu ver te zoeken. het personeel is onvriendelijk, hard en zakelijk en kunnen zich totaal niet inleven bij hun gasten. We kennen het verhaal van een man die een hersen infarct had gekregen op de camping. Op de receptie werd niets eens gevraagd hoe het met de man ging! Terwijl deze mensen hier al ruim 20 jaar op deze camping kwamen. Geen greintje medeleven.

Er zijn veel betere campings in de omgeving te vinden.

Zijn sterren haalt deze camping nog uit het verleden. Heden is dat echt anders.

Jammer dat zo'n mooie camping op zijn terug weg is.

Fantastische camping !

Familie Ekkel
24-8-2017

Voor het eerst sinds jaren weer naar Oostenrijk gereisd, deze camping geboekt op basis van de goede reviews en de duidelijke website. Communicatie via mail ging prima.

Grote plaats geboekt met voorkeur. Dit was ook echt een grote plaats. In Nederland krijg je dit soort plaatsen helemaal niet meer. Elektra kastje en watertappunt mag wat verbeterd worden.

Fijn dat de nachtrust goed gehanteerd word. Alleen wat lawaai van de camping ernaast.

Sanitair is fantastisch. Nog nooit zo fijn en schoon sanitair gehad. Fantastisch aangekleed ! Schoonmaaksters bij sanitair 2 onderhouden het erg goed en waren ook zeer vriendelijk !

Op snitzel-tag wat in het restaurant gegeten, helaas duurde dit erg lang. Vriendelijk personeel en bood bij het betalen ook zijn excuus aan.

Geen hinder gehad van de 'drukke' weg naar het strand en het zwembad. Wij vonden het niet erg om een stukje (nog geen 400 meter) te lopen !

Wij hebben sinds jaren weer een super vakantie gehad.

Karinthië is prachtig, de camping is goed dus wij komen volgend jaar terug !

Mooie Locatie maar camping valt tegen

Gert Brouwer
24-8-2017

De camping licht op een mooie locatie aan een meer. Wel moet je steeds een drukke weg oversteken. Ook het zwembad van de camping licht aan de overkant van deze weg. Helaas vonden wij de camping zelf tegen vallen . Zeer groot en rommelig. De plekken zijn klein en alles staat door elkaar.

Speeltuin is gedateerd en aan vervanging toe. Personeel is niet heel vriendelijk. Dat geld ook voor de animatie. Sanitair is goed en schoon alleen moet je soms even wachten. Wij hebben er een mooie vakantie gehad omdat er veel in de omgeving te doen is. Op deze camping komen wij niet weer. Maar zeker wel in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burgstaller in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burgstaller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Burgstaller scoort een 9.07 uit 10 op basis van 409 reviews.