Camping Burgstaller

208 reviews over Camping Burgstaller in het Nederlands

Prachtige plek, nooit meer Burgstaller

Ingrid
11-4-2018

De locatie aan de Milstatter See is prachtig. Daar is echter nagenoeg al het positieve ook wel mee gezegd. De camping oogt zeer rommelig, waarbij de plekken over het algemeen klein uitvallen. Het sanitair is luxe en keurig. Wat ons vooral is tegengevallen is de onvriendelijke benadering door (een deel van) het personeel. Onze dochters van 4 en 5 jaar oud hebben huilend de knutselclub verlaten. Na ons vertrek heb ik een vriendelijke mail gestuurd naar de eigenaar om hier melding van te maken, waarna ik een ronduit onbeschofte en denigrerende mail teruggekregen heb. Wij gaan zeker terug naar de Milstatter See, maar voor ons nooit meer Burgstaller.

Er word hier een streng beleid gevoerd wat je vakantie behoorlijk kan verpesten. De borden aan het begin van de camping geven dit al duidelijk aan.

Jaren geleden was dit een super camping. helaas is dit nu ver te zoeken. het personeel is onvriendelijk, hard en zakelijk en kunnen zich totaal niet inleven bij hun gasten. We kennen het verhaal van een man die een hersen infarct had gekregen op de camping. Op de receptie werd niets eens gevraagd hoe het met de man ging! Terwijl deze mensen hier al ruim 20 jaar op deze camping kwamen. Geen greintje medeleven.

Er zijn veel betere campings in de omgeving te vinden.

Zijn sterren haalt deze camping nog uit het verleden. Heden is dat echt anders.

Jammer dat zo'n mooie camping op zijn terug weg is.

Fantastische camping !

Familie Ekkel
24-8-2017

Voor het eerst sinds jaren weer naar Oostenrijk gereisd, deze camping geboekt op basis van de goede reviews en de duidelijke website. Communicatie via mail ging prima.

Grote plaats geboekt met voorkeur. Dit was ook echt een grote plaats. In Nederland krijg je dit soort plaatsen helemaal niet meer. Elektra kastje en watertappunt mag wat verbeterd worden.

Fijn dat de nachtrust goed gehanteerd word. Alleen wat lawaai van de camping ernaast.

Sanitair is fantastisch. Nog nooit zo fijn en schoon sanitair gehad. Fantastisch aangekleed ! Schoonmaaksters bij sanitair 2 onderhouden het erg goed en waren ook zeer vriendelijk !

Op snitzel-tag wat in het restaurant gegeten, helaas duurde dit erg lang. Vriendelijk personeel en bood bij het betalen ook zijn excuus aan.

Geen hinder gehad van de 'drukke' weg naar het strand en het zwembad. Wij vonden het niet erg om een stukje (nog geen 400 meter) te lopen !

Wij hebben sinds jaren weer een super vakantie gehad.

Karinthië is prachtig, de camping is goed dus wij komen volgend jaar terug !

Mooie Locatie maar camping valt tegen

Gert Brouwer
24-8-2017

De camping licht op een mooie locatie aan een meer. Wel moet je steeds een drukke weg oversteken. Ook het zwembad van de camping licht aan de overkant van deze weg. Helaas vonden wij de camping zelf tegen vallen . Zeer groot en rommelig. De plekken zijn klein en alles staat door elkaar.

Speeltuin is gedateerd en aan vervanging toe. Personeel is niet heel vriendelijk. Dat geld ook voor de animatie. Sanitair is goed en schoon alleen moet je soms even wachten. Wij hebben er een mooie vakantie gehad omdat er veel in de omgeving te doen is. Op deze camping komen wij niet weer. Maar zeker wel in de omgeving.

Slechte service restaurant

Vrw
21-8-2017

Nette camping met schoon sanitair. In het 1e gebouw, waar wij naar toe moesten echter te weinig toiletten en douches waardoor je op drukkere tijden in de rij moet staan. Het meer is schitterend en leuk om te zwemmen, varen enz. Het restaurant heeft goed eten, maar de service is ronduit slecht! Op pizzadag wilden wij pizza afhalen, maar na 10 minuten aan de bar te hebben gestaan, niet door het personeel te worden aangeproken, werd ons medegedeeld dat het terras te druk was en er niet afgehaald kon worden. Nog1 poging gewaagd om in het restaurant te eten op een andere avond. Na 1,5 uur!! wachten en 1 drankje gevraagd hoelang het nog ging duren. Het zou nog minstens een half uur tijd kosten en wij zijn toen weggegaan. Veel boze mensen gezien op het terras, de chef werd een paar x naar buiten gevraagd door andere mensen die er zaten, geklap als er eindelijk eten werd gebracht. Personeel interesseerde het niks.

Kom hier al 15 jaar omdat het er gewoon goed is.

Fam van Nieuwkerk
21-8-2017

Mensen moeten van een drukke camping houden. Echter door de indeling van de camping en met drie sanitairgebouwen hoef je er weinig van te merken. Even wachten om te douchen, ach kom wat is nou vijf minuten wachten. En moet gezegd worden het sanitair is erg goed en schoon voor zo een grote camping.

Redelijke camping en prachtige omgeving

Arno
21-8-2017

Grote camping met schitterende speelplaats

+ Speeltplaats

+ Strandje aan meer

+ Beveiliging / rust na 23:00 uur

+ Receptie behulpzaam

+ Piraten sanitair gebouw

+ Restaurantjes

- Veelal Kleine plaatsen

- Animatie viel wat tegen, helemaal voor kinderen t/m 3 jaar.

- Veel mensen die jaarlijks terugkomen.

Aanvullende opmerkingen:

Voldoende aanbod van sanitair, wel viel het ons op dat er in elk toiletgebouw gebreken waren , die niet snel werden opgelost. Wasmachines, wc etc.

Restaurantjes zijn prima en hanteren goede prijzen.

Wat ik zelf jammer vind is dat je alleen kunt reserveren met aankomst/vertrek dag op woensdag of zaterdag.

Zoals in een eerdere review valt te lezen valt de animatie wat tegen, helemaal voor kinderen t/m 3 jaar. Door de overkill en onduidelijkheid van informatie voorziening is niet altijd duidelijk wat wordt georganiseerd.

Ondanks dat ik laat was met reserveren, werd mij een plaats met enige schaduw bevestigd, wij bleken echter geen enkele schaduw te hebben.

Mocht ik weer naar millstatter dan zou ik voor de camping ernaast kiezen

Geen camping voor ons

jos
19-8-2017

Camping was erg lang. Grote afstanden naar campingwinkel en afval. Animatie was totaal niet aantrekkelijk voor de kinderen. (7 & 9 JAAR). Onze plaats lag tussen 4 heggen waardoor we erg afgezonderd lagen. De informatie die we kregen was veel maar erg rommelig. Mooi meer om te zwemmen . Goede ligging voor uitstapjes.

Drukke camping

R
18-8-2017

Drukke overvolle camping.

We hadden een middelgrote plaats geboekt voor onze caravan maar we konden de luifel niet eens kwijt dus alleen voortent opgezet.

Werden in een pad geplaatst met bijna allemaal vaste Duitse stamgasten, overigens wel aardige leute.

6 ampère is weinig en achterhaald.

In de nieuwere toiletgebouwen lagen onder de de meeste (!) wc's handdoeken omdat er lekkage was, niet fris.

Bovendien ranzig dat het wc papier daar in de zelfde houder als de toiletborstel hangt en dus ook regelmatig IN de borstel.

Ook erg smerig dat je mag roken in de toiletten en daar zelfs (overvolle) asbakken zijn.

Zeer kleine zwaar beperkte campingwinkel, veel te klein voor zo'n grote camping.

Mooi prive "strand"/gazon gedeelte aan de milstatter See met mooie schaduwplekken, goede horeca overal voor normale prijzen.

Ligging prima voor diverse uitstapjes op redelijk normale afstanden.

Prima camping maar veel te druk

Bert
16-8-2017

Prima camping als je houdt van drukte en rumoer. Sanitair was prima. Hier en daar wat zaken die onderhoud moesten hebben en kapot waren maar verder prima en schoon. Wel te weinig douches en wc's. Vaak wachten helaas. Het toitelgebouw met glijbaan is erg leuk voor de kinderen. Een aanrader. Helaas ook lange wachtrijen voor het halen van de broodjes in de ochtend. Op deze camping moet je een bandje ( met ietwat scherp rond "slotje") om waarmee je toegang hebt tot het standbad aan de andere kant van de weg waar ook het zwembad ligt. Ook hier erg druk. Ook als campinggast moet je parasolletje huren terwijl bij de naastgelegen strandbaden ( waar je dan wel weer gratis naar binnen kunt) de eigen gasten bedjes en parasols kunnen pakken. Zwembad is oud en aan vervanging toe. Ook de steigers en het houtwerk hebben hun beste tijd gehad. Veel toezicht wat op zich goed is maar ook veel regeltjes. Zo mag je bij voorbeeld niet met je tenen door het water van het zwembad voelen hoe de temperatuur is. Springen van de kant mag niet en een balletje of of opblaasdier mogen niet in het zwembad. In het meer mag weer meer.

Het eten in het restaurant van de camping is op zich prima en voor normale prijzen. beter kun je eten bij tschinder aan het meer. Sittlinger is ook een prima restaurant.

De kinderanimatie is volledig Duits en er wordt veel georganiseerd. De camping is geheel op Duitsers gericht maar er zijn ook aardig wat Nederlanders. Voor de kinderen is er veel te spelen.

Het meer en de omgeving zijn erg mooi. Veel te doen en met de Karntencard kun je voordelig veel leuke en mooie dagjes uit pakken. Zeker een aanrader. Het weer is soms wat wisselvallig en de avonden kunnen koud zijn. Als je een luie zon vakantie wil kun je beter verde naar het zuiden rijden. Voor de echte avonturier en natuurliefhebber is het aan de millstattesee goed toeven.

Mocht je overwegen om hier naar toe te gaan en camping burgstaller te boeken dan zou ik zeker ook even orrienteren bij de buurman, swimbad camping mossler. Gemoedelijke sfeer, grotere plaatsen, mooi zwembad en lang niet zo bomvol als burgstaller. Daar is alleen het sanitair erg oud en aan vervanging toe (doen ze volgend jaar of het jaar erop). Wel alles brandschoon.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en volop genoten van alles wat karnten te bieden heeft maar op camping Burgstaller zullen wij niet meer terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burgstaller in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burgstaller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Burgstaller scoort een 9.1 uit 10 op basis van 405 reviews.