Camping Burgstaller

Camping Burgstaller

Omschrijving
Recht aan het Millstättermeer ligt Komfort Campingpark Burgstaller. Een familiecamping met gezellige animatie. Opvallend is het schone sanitair, voor de kinderen in piratenthema. De plekken zijn wat minder ruim, maar de bosrijke, groene omgeving maakt dat meer dan goed. Vanuit de camping kun je met de Karinthië pas de omgeving gaan ontdekken.

214 reviews over Camping Burgstaller in het Nederlands

Geweldig.

Frank,
12-9-2018

Leuke camping, maar wij misten heel erg een leuk zwembad.

Zwembad is echt te klein en aan vervanging toe.

Het meer is leuk, maar een groter en mooier zwembad zou de camping zoveel meer aantrekkelijk maken!! Tip voor de camping!

Verder super leuke vakantie gehad!!

Peter de Vries,
2-9-2018

Het is een fantastische camping, uitstekend en schoon sanitair, vriendelijk en behulpzame gastheren, fenomenaal uitzicht over het meer en bij helder weer de bergen, helder water! Goeie restaurants in de buurt. Fietstocht mogelijk rond het meer, of halverwege met de pont over., gids voor bergwandelen.

geweldig

Piet,
19-8-2018

super schone camping met geweldig sanitair, een camping om terug te gaan

Ooit een mooie gemoedelijke camping geweest nu helaas op zijn terugweg door een puur strak zakelijk beleid en regels. Het gaat nu enkel om geld en niet meer om de gasten heel jammer.

Kleine plaatsen en onvriendelijk personeel

Een echte aanrader!

Marielle,
9-8-2018

+ super sanitair word meerdere malen goed schoongemaakt!

Geweldige locatie

Complimenten voor restaurant Sitlinger!!!

geweldig

vince hoeflak,
27-6-2018

elke ochtend kon in het meer en het zwembad zwemmen . er is een supermarkt wat echt heel erg fijn is en het is natuurlijk de camping van je dromen

Prachtige plek, nooit meer Burgstaller

Ingrid,
11-4-2018

De locatie aan de Milstatter See is prachtig. Daar is echter nagenoeg al het positieve ook wel mee gezegd. De camping oogt zeer rommelig, waarbij de plekken over het algemeen klein uitvallen. Het sanitair is luxe en keurig. Wat ons vooral is tegengevallen is de onvriendelijke benadering door (een deel van) het personeel. Onze dochters van 4 en 5 jaar oud hebben huilend de knutselclub verlaten. Na ons vertrek heb ik een vriendelijke mail gestuurd naar de eigenaar om hier melding van te maken, waarna ik een ronduit onbeschofte en denigrerende mail teruggekregen heb. Wij gaan zeker terug naar de Milstatter See, maar voor ons nooit meer Burgstaller.

Er word hier een streng beleid gevoerd wat je vakantie behoorlijk kan verpesten. De borden aan het begin van de camping geven dit al duidelijk aan.

Jaren geleden was dit een super camping. helaas is dit nu ver te zoeken. het personeel is onvriendelijk, hard en zakelijk en kunnen zich totaal niet inleven bij hun gasten. We kennen het verhaal van een man die een hersen infarct had gekregen op de camping. Op de receptie werd niets eens gevraagd hoe het met de man ging! Terwijl deze mensen hier al ruim 20 jaar op deze camping kwamen. Geen greintje medeleven.

Er zijn veel betere campings in de omgeving te vinden.

Zijn sterren haalt deze camping nog uit het verleden. Heden is dat echt anders.

Jammer dat zo'n mooie camping op zijn terug weg is.

Fantastische camping !

Familie Ekkel,
24-8-2017

Voor het eerst sinds jaren weer naar Oostenrijk gereisd, deze camping geboekt op basis van de goede reviews en de duidelijke website. Communicatie via mail ging prima.

Grote plaats geboekt met voorkeur. Dit was ook echt een grote plaats. In Nederland krijg je dit soort plaatsen helemaal niet meer. Elektra kastje en watertappunt mag wat verbeterd worden.

Fijn dat de nachtrust goed gehanteerd word. Alleen wat lawaai van de camping ernaast.

Sanitair is fantastisch. Nog nooit zo fijn en schoon sanitair gehad. Fantastisch aangekleed ! Schoonmaaksters bij sanitair 2 onderhouden het erg goed en waren ook zeer vriendelijk !

Op snitzel-tag wat in het restaurant gegeten, helaas duurde dit erg lang. Vriendelijk personeel en bood bij het betalen ook zijn excuus aan.

Geen hinder gehad van de 'drukke' weg naar het strand en het zwembad. Wij vonden het niet erg om een stukje (nog geen 400 meter) te lopen !

Wij hebben sinds jaren weer een super vakantie gehad.

Karinthië is prachtig, de camping is goed dus wij komen volgend jaar terug !

Mooie Locatie maar camping valt tegen

Gert Brouwer,
24-8-2017

De camping licht op een mooie locatie aan een meer. Wel moet je steeds een drukke weg oversteken. Ook het zwembad van de camping licht aan de overkant van deze weg. Helaas vonden wij de camping zelf tegen vallen . Zeer groot en rommelig. De plekken zijn klein en alles staat door elkaar.

Speeltuin is gedateerd en aan vervanging toe. Personeel is niet heel vriendelijk. Dat geld ook voor de animatie. Sanitair is goed en schoon alleen moet je soms even wachten. Wij hebben er een mooie vakantie gehad omdat er veel in de omgeving te doen is. Op deze camping komen wij niet weer. Maar zeker wel in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burgstaller in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burgstaller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.