Camping Brunner am See

Camping Brunner am See
8,9

5 tips over Camping Brunner am See

Paula Schouten, 23-5-2015
Prachtige uitvalsbasis om te gaan motorrijden. Je kunt een kaart met routes bij de receptie krijgen.
milasani, 14-8-2014
Het naastgelegen Charley's see Lounge is heerlijk om lekker wat te drinken of een luxer ontbijt aan het water.
Cornelie, 20-8-2013
De Kärntencard is een ideale uitvinding. Vele uitstapjes worden daardoor gratis en ook de liften of panoramastraten/passen zijn gratis te gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Brunner am See voor je op een rij gezet:

Ronald, 24-9-2012
    Koop beslist een Kärnten kaart als je graag uitstapje maakt. Zeker als je gebruik maakt van de diverse kabelbanen.
    yvonne bek, 3-9-2012

prachtig gebied om te wandelen en te mountainbiken

prima restaurant om de hoek van de camping

We hebben een aantal aanbieders voor Brunner am See voor je op een rij gezet: