Camping Brunner am See

• 8.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Brunner am See (Millstätter See) ligt aan het meer met een eigen strandje. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin. Het sanitair is erg schoon en voldoende voor het aantal gasten. De camping is een goede uitvalsbasis om de meren in de omgeving te gaan ontdekken. Aanrader is de dierentuin Alpen Wildpark op een kwartiertje rijden.

152 reviews over Camping Brunner am See

• 8Sandra12-09-2020

Zalig

Zeer leuke camping , winkel vlak in de buurt , sanitair zeer proper en zalig warme douches . Zeer vriendelijk onthaal ook al was de camping bijna volzet

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 8Fam Weterings24-08-2020

Goed verzorgde familie camping!

Een mooie camping aan het meer. Het water is heerlijk en ze hebben een vlot. Geen douche om je even af te spoelen. Locatie is ook praktisch, zit 2 min lopen naar een Adeg en 8 min fietsen naar een grotere Spar. Voor de kinderen is ook een leuk speelveld aan de overkant van de weg. Schoon sanitair en is bijna altijd beschikbaar. En natuurlijk een lekkere ijssalon op loopafstand! Ook voor tieners zijn er leuke activiteiten te doen. In de omgeving is genoeg te zien en je kan veel wandeltochten maken. Wij hadden een XL plek, die is groot genoeg, maar je zit wel dicht bij je overbuurman.

• 5Eetgelegenheden

• 9Sandra21-08-2020

Heerlijk genieten

Een fijne, middelgrote camping, aan het water. Op het terrein ook natuurlijke schaduw aanwezig. Schoon sanitair en de speeltuin was erg geliefd, de glijbaan en zandbak waren voorzien van een schaduwdoek. Mooie omgeving! Heerlijk genoten op deze fijne camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Monique20-08-2020

Fijne vakantie gehad

Mooie camping direct aan het meer gelegen. Geschikt voor campinggasten met kleine kinderen. Er wordt goed gezorgd dat campinggasten zich aan de regels houden. Sanitair wordt redelijk goed schoon gehouden. Mooie omgeving, veel te ondernemen in veel opzichten. Veel documentatie over de omgeving aanwezig. Een bezoek aan de VVV in Döbriach is niet nodig. Minpuntje is dat er geen terras op de camping is waar je bijv. gezellig wat kunt drinken en dat je zelfs voor een ijsje naar het winkeltje om de hoek moet. Om uit eten te gaan kan je lopend naar het dorp. Bijv. restaurant Mein Charly's.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7André Schepers20-08-2020

Super camping

Goede camping met keus uit verschillende type campeerplekken. Van type S (klein tot 65m²) tot XL (groot 90-107m²) Deze plekken kunnen vrij veel hoogte verschil hebben op de plek zodat het waterpas krijgen van de caravan een uitdaging word. Tussen de 5 a 7cm tussen het linker en rechter wiel. Plankjes stapelen dus.

Het sanitair is redelijk tot goed. Altijd warm water. Voldoende douches en en badhokjes zodat je eigenlijk nooit staat te wachten (tenminste mijn ervaring) Schoon op het eerste gezicht, eenmaal per week op donderdag de grote schoonmaak. Dan is de douche ook afgesloten van 9-16uur. Wc's zijn er ook genoeg. Toiletpapier hoef je niet mee te nemen en ook toiletzitreiniger is aanwezig. Ook de wc's ogen schoon. Maar het zijn natuurlijk ook de gasten die daadwerkelijk gebruik maken van de voorzieningen hoe die het achter laten. En daar kan soms geen schoonmaker tegenop.

Geen winkel, geen restaurant en geen ijs op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Myrthe Kok09-08-2020

Mooie foto's

Je kan hele mooie foto's maken bij de waterval. Ik raad deze camping zeker aan.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Jolanda Kok08-08-2020

Vakantie tijdens corona

Leuke camping op een prachtige locatie. Vanaf de caravan hadden we mooi uitzicht op het meer. Hygiëne tijdens corona goed geregeld.

• 10Jaco Kok08-08-2020

Jeugdherinneringen

Prachtige camping op een top locatie. Toen ik 6 was kwam ik voor het eerst hier met mijn ouders, elk jaar gingen wij hier weer naartoe. Nu met mijn eigen gezin komen we hier regelmatig. Genieten van het prachtige uitzicht over het meer, en van het heerlijke heldere zwemwater, en je kan jezelf prima vermaken. Het sanitair is prima, maar de kampeerplaats wat klein, maar dat hebben wij er wel voor over.

• 9Sem Kok08-08-2020

Top camping

Ik vond het een goed verblijf, je hebt een mooi uitzicht op het meer en je hoort ook goed de waterval. Het sanitair is ook heel netjes. Het enige minpunt is dat de plekjes een beetje klein zijn. Een 9/10

• 10Eetgelegenheden

• 7Ilse30-07-2020

Een enorm relaxte rustige camping. We wilden eigenlijk op de camping ernaast maar die was vol. We zijn blij dat we hier aanbeland zijn. Veel rustiger, schoon sanitair, fantastische douches. Een privestrand. We zijn langer gebleven dan gepland. Dat zegt genoeg. Jammer dat er ruim 8 euro zomertax of iets dergelijks per nacht bij kwam, die hadden we niet van te voren gezien.

Geen eetgelegenheden, wel heel dichtbij. Prima supermarkt maar wel duur natuurlijk.

Gereisd met partner in juli 2020

Camping Brunner am See info