Camping Brunner am See

Camping Brunner am See
8,9

129 reviews over Camping Brunner am See in het Nederlands

Camping is netjes verzorgd, modern en schoon sanitair. Qua plaatsen zou ik een Large plaats adviseren, zeker als je de auto op de plaats wilt parkeren. De paden tussen de kampeerplaatsen zijn niet heel erg breed. Camping ligt mooi aan het meer en heeft een eigen strandje, dit is prettig omdat het niet zo druk is als bij de andere stranden. Voor de kinderen is er een hele kleine speeltuin, aan de overzijde van de weg is een speelterrein met glijbanen, volleybalnet etc. Het is jammer dat kinderen de soms drukke weg moeten oversteken (zonder zebrapad!) om bij dit speelterrein te komen. Let op met de aanwezige appelbomen op de camping, als je hier je caravan onder hebt staan, levert dit aanzienlijke schade op aan het dak van je caravan. De medewerkers aan de receptie zijn heel aardig en behulpzaam.

In de periode dat wij er waren 90% Duitsers op de camping en verder een deel Oostenrijkers, Denen en een aantal Oostenrijkers.

Super

Anoniem
25-7-2018

Ik ben hier heel wat jaren geweest met mijn ouders en m’n broertje, o.a. toen we klein waren. Ik vermaakte me altijd prima, aan de overkant van de camping zit een grote speeltuin, ik zie namelijk dat mensen zeggen dat er alleen een klein speeltuintje is, maar dat is dus niet zo. Om de hoek heb je een gezellig park met strandbaden en terrasjes! En in de omgeving is genoeg te doen voor jong en oud! Voor de oudere jeugd is camping Burgstaller wel leuker, maar Brunner is zeker ook een top camping :)

Sanitair is super schoon en netjes!

Direct gelegen aan het meer, top!

Eigenlijk heb ik geen minpunten aan deze camping!

Super sanitair ,Saubere platze,Freundlich personal

Fam. Dijkstra
25-11-2017

Prima camping kommen hier mehr als 25 jahre

We hebben een aantal aanbieders voor Brunner am See voor je op een rij gezet:

Toller Urlaub mit allem was wir brauchen

Anke Fröhlich
24-11-2017

Es ist herrlich dort: Absolute Ruhe, morgens aufstehen und erst einmal in den See springen, tolle Kinderanimation, prima Klima und Möglichkeit für Unternehmungen in der Umgebung, top Sanitäranlagen...und dazu ein netter Empfang! Wir haben für 2018 und für 2019 gebucht!!

Einfach Klasse!

Patrick Geerlings
24-11-2017

Die ungezwungene Atmosphäre, die Cheffin die immer zu Diensten der Gäste steht, der einmale Ausblick über den See, Super sauberes Sanitär. Einfach Klasse!

Weniger entzückt war ich von einigen Gästen, die meinten das Campingpersonal sei Ihre persönliche Sklaven, die die Inhalte Ihres Chemoklo's aus den Duschen und Spülbecken aus Spaß entfernen. Leute, es gibt da eine separate Ecke mit Spülmöglichkeiten für!

Urlaub bei Freunden

Christian Weber
24-11-2017

Wir fahren schon viele Jahre an den Millstätter See nach Döbriach. Seit 5 Jahren zur Familie Brunner. Wir fühlen uns dort sehr wohl und gut aufgehoben. Alles ist immer sehr sauber und bei fragen steht Familie Brunner immer sehr gerne zur Verfügung. Es werden viele Aktivitäten angeboten.Es ist der einzige Platz am See mit petfekten Blick über den See.

Rundum perfekt. SO MUSS URLAUB SEIN.

Minimaal

BN
3-10-2017

Prachtig uitzicht en goed sanitair. Kleine plekken waarvan de meeste erg schuin aflopen.

Wifi schandalig een half uur voor € 2.- en dan ook nog een zwak signaal.

Familie Brunner, Geschäftsführung, 28-11-2017
Döbriach ist ein kleiner Ort. Ideal, um hier zurück zur Natur zu finden und seine Batterien wieder aufzuladen. Radfahren, wandern, Wellness, Entspannung finden .....

Mooie camping aan de see

Hamer
30-8-2017

Camping ligt vlak aan het meer en de xl plekken zijn groter dan verwacht. Sanitair is ruim en schoon. Er is op de camping geen eetgelegenheid. Wel in het dorp. Naast de camping is een supermarkt.

Een camping met super sanitair!

Vicky
30-7-2017

+ goede locatie

+vriendelijk personeel

+ je krijgt heel wat info over de dingen die er te doen zijn, wandel en fiets info

+ super sanitair!!proper en nooit moeten wachten

+de karnten kaart geeft heel wat voordelen

- weinig plaats om met de auto uit te rijden

- de plaatsen zijn kort op elkaar

-je kan pas om 7u 's ochtends de camping verlaten met de auto

- dure camping

- geen bar op de camping

Camping aan meer

Fl p
28-7-2017

Deze camping logt direct aan de millstattersee.

Maar qua uitstraling vond ik de camping saai. Geen mooie plekken. Alles in rijen naast elkaar.

Ook mist er een cafe of restaurant op de camping.

Je kunt niet even lekker wat drinken of een ijsje halen.

Winkel wel om de hoek en daarnaast ook een prima restaurant.

Sanitair super!

Glazen doucedeuren en meestal erg schoon.

Voor kleine kinderen wat leuke speeltoestellen en binnen een kleine speelgelegenheid.

Dobriach zelf, maar misschien lag het aan het weer , is niet zoveel. Millstatt is leuker.

We hebben een aantal aanbieders voor Brunner am See voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brunner am See in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brunner am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brunner am See scoort een 8.89 uit 10 op basis van 129 reviews.