Camping Brunner am See

Camping Brunner am See
8,4

Omschrijving
Camping Brunner am See (Millstätter See) ligt aan het meer met een eigen strandje. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin. Het sanitair is erg schoon en voldoende voor het aantal gasten. De camping is een goede uitvalsbasis om de meren in de omgeving te gaan ontdekken. Aanrader is de dierentuin Alpen Wildpark op een kwartiertje rijden.

68 reviews over Camping Brunner am See in het Nederlands

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Een fijne camping met mooie plekken aan de milstattersee. Plaatsen zijn niet super groot(groot genoeg), je staat aan straatjes. Sanitair is super schoon, modern met wasbak in douche cabine, erg fijn. Een rustige camping in het naseizoen veel 50+ 'ers. Veel fiets en wandel mogelijkheden, alles dicht in de buurt. Is familie bedrijf, wij komen al 25 jaar regelmatig een keertje terug voor een paar nachten. Ook een fijne doorreis camping vanuit Kroatië. Er is veel te zien in de omgeving, met gebruik van kartnerkart veel gratis.

Brunner, Geschäftsführung, 22-11-2018
Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Tip: Mit dem Kauf der "Kärnten Card" stehen Ihnen täglich über 100 Ausflugsziele gratis zur Verfügung. Weiters gibt es noch ca. 60 Bonuspartner, wo Sie Rabattte bekommen, und 2019 gibt es rund 50 % Ermäpigung bei Bus und Bahn mit den Wochenkarten.

Camping is netjes verzorgd, modern en schoon sanitair. Qua plaatsen zou ik een Large plaats adviseren, zeker als je de auto op de plaats wilt parkeren. De paden tussen de kampeerplaatsen zijn niet heel erg breed. Camping ligt mooi aan het meer en heeft een eigen strandje, dit is prettig omdat het niet zo druk is als bij de andere stranden. Voor de kinderen is er een hele kleine speeltuin, aan de overzijde van de weg is een speelterrein met glijbanen, volleybalnet etc. Het is jammer dat kinderen de soms drukke weg moeten oversteken (zonder zebrapad!) om bij dit speelterrein te komen. Let op met de aanwezige appelbomen op de camping, als je hier je caravan onder hebt staan, levert dit aanzienlijke schade op aan het dak van je caravan. De medewerkers aan de receptie zijn heel aardig en behulpzaam.

In de periode dat wij er waren 90% Duitsers op de camping en verder een deel Oostenrijkers, Denen en een aantal Oostenrijkers.

Super

Anoniem,
25-7-2018

Ik ben hier heel wat jaren geweest met mijn ouders en m’n broertje, o.a. toen we klein waren. Ik vermaakte me altijd prima, aan de overkant van de camping zit een grote speeltuin, ik zie namelijk dat mensen zeggen dat er alleen een klein speeltuintje is, maar dat is dus niet zo. Om de hoek heb je een gezellig park met strandbaden en terrasjes! En in de omgeving is genoeg te doen voor jong en oud! Voor de oudere jeugd is camping Burgstaller wel leuker, maar Brunner is zeker ook een top camping :)

Sanitair is super schoon en netjes!

Direct gelegen aan het meer, top!

Eigenlijk heb ik geen minpunten aan deze camping!

Minimaal

BN,
3-10-2017

Prachtig uitzicht en goed sanitair. Kleine plekken waarvan de meeste erg schuin aflopen.

Wifi schandalig een half uur voor € 2.- en dan ook nog een zwak signaal.

Familie Brunner, Geschäftsführung, 28-11-2017
Döbriach ist ein kleiner Ort. Ideal, um hier zurück zur Natur zu finden und seine Batterien wieder aufzuladen. Radfahren, wandern, Wellness, Entspannung finden .....

Mooie camping aan de see

Hamer,
30-8-2017

Camping ligt vlak aan het meer en de xl plekken zijn groter dan verwacht. Sanitair is ruim en schoon. Er is op de camping geen eetgelegenheid. Wel in het dorp. Naast de camping is een supermarkt.

Een camping met super sanitair!

Vicky,
30-7-2017

+ goede locatie

+vriendelijk personeel

+ je krijgt heel wat info over de dingen die er te doen zijn, wandel en fiets info

+ super sanitair!!proper en nooit moeten wachten

+de karnten kaart geeft heel wat voordelen

- weinig plaats om met de auto uit te rijden

- de plaatsen zijn kort op elkaar

-je kan pas om 7u 's ochtends de camping verlaten met de auto

- dure camping

- geen bar op de camping

Camping aan meer

Fl p,
28-7-2017

Deze camping logt direct aan de millstattersee.

Maar qua uitstraling vond ik de camping saai. Geen mooie plekken. Alles in rijen naast elkaar.

Ook mist er een cafe of restaurant op de camping.

Je kunt niet even lekker wat drinken of een ijsje halen.

Winkel wel om de hoek en daarnaast ook een prima restaurant.

Sanitair super!

Glazen doucedeuren en meestal erg schoon.

Voor kleine kinderen wat leuke speeltoestellen en binnen een kleine speelgelegenheid.

Dobriach zelf, maar misschien lag het aan het weer , is niet zoveel. Millstatt is leuker.

Camping Brunnen

Ad en Anita Vorstenbosch,
1-7-2017

Fantastische goed verzorgde camping, zeer vriendelijk personeel, behulpzaam met luxe sanitair.

Prima

Hop
      18-9-2016

Hebben niks op te merken.

Prima informatie bij receptie als je wat wilde weten

Fijne winkel

Leuke omgeving

Fietsen rondom het meer (soms )pittig maar mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Brunner am See voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brunner am See in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brunner am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.