Reviews over Diex

heerlijk uitrusten!!

maud drose-ozinga,
    4-9-2012

wij zijn net terug van een fantastische week in dit hotel.wat een heerlijk eten en alles biologisch. iedere avond 5 gangen met de absolute komplimenten voor de kok!! echt een plek om helemaal tot rust te komen.wij waren er met twee jonge kinderen(4+8) dat viel soms niet mee om ze gedurende 5 gangen in toom te houden en kregen van andere gasten(zonder kinderen)wel eens een blik toe geworpen.

Rustig, vriendelijk biohotel

Kritische Karel,
    8-5-2011

Biohotel Jesch is een bescheiden, zeer vriendelijk hotel in de buurt van Völkermarkt. Het ligt in een zeer rustige omgeving. Het vertier beperkt zich tot een bescheiden, maar net zwembad.

Pharosreizen biedt een zeer betaalbaar volpension arrangement aan. De maaltijden zijn degelijk, doch enigszins bescheiden. Klassieke Oostenrijkse keuken, zonder uitbundigheid. Elke dag een menu, met daarin een keuzemogelijkheid voor hoofdgerecht.

Vegetarisch eten kan, maar is niet fantasievol.

Lunch bestaat uit saladebuffet en een soepje.

Ontbijt is kwalitatief goed, maar niet heel erg veel keus. Wel allemaal biologisch.

Frau Jesch is zeer vriendelijk.

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Kamers: netjes, goed schoongemaakt

Superplek op 1300 mtr,uitzicht op de karawanken

gerwin,
    18-9-2010

Gemoedelijk Gasthof met ook een Apartement en zwembad,sauna en fitnessruimte. Halfpension ook te boeken met traditionele oostenrijkse keuken.Veel wandelmogelijkheden. Prachtig uitzicht , bijna altijd mooi weer, plaats heeft de meeste zonne uren van oostenrijk

Een heerlijk huis, om volledig tot rust te komen

Luc en Ingrid Elders,
    4-7-2005

Een heerlijk huis, om volledig tot rust te komen. 'n Waanzinnig mooi uitzicht, binnenshuis is alles tip top verzorgd, de tuin biedt volledige privacy en door de ligging op 1300 meter is het ook op een warme zomerdag heel goed toeven. Wij hebben genoten van de rust, het comfort en de gastvrijheid van de eigenaar.

Als je van rust en natuur en bergen houdt, moet je beslist

Janneke van Tilburg,
    26-8-2004

Als je van rust en natuur en bergen houdt, moet je beslist eens een keertje hier naar toe gaan. Mooi huis, goede ligging prachtig uitzicht. Heerlijke sauna. Te boeken rechtstreeks via eigenaar

Diex scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews