Vakantiehuis Das Herrenhaus

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Das Herrenhaus

• 8Familie uit Arnhem09-08-2017

prima uitvalsbasis

Mooi klassiek landhuis, net buiten het dorp. Tuin is fantastisch, met een lekker zwembadje en een paar speeltoestellen. De inrichting van de appartementen is op orde maar wat gedateerd. goede comfortabele bedden, complete keuken, maar toilet en de douche wat gedateerd. Maar goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wel veel last van wespen gehad, deuren en ramen met horren zouden fijn zijn geweest.

Verder is Dellach een prima uitvalsbasis voor tochten in het Draudal, de Weissensee en het Gailtal. Je mag ook gebruik maken van het privestrandje aan de Weissensee. Tussen de ligweide en het water ligt echter meters riet, waardoor je over een aanlegsteiger naar het water moet lopen en meteen in het diepe uitkomt. Minder geschikt voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen dus. Supermarkt in dorp aanwezig, ook enkele restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7ben van der linden18-08-2009

voldoet aan een vakantiehuisje

Deze accomedatie voldoet aan wat je verwacht. De douche is heel luxe, de keuken sober en net toereikend. Bedden zijn ok. eigen terrasje aan achterzijde met tuinmeubilair en grasveldje. Er is geen lift, dus als je boven zit moet je niet slecht ter been zijn. Mooi grasveldje voor het appartementencomplex. Eigenaar is vriendelijk, heeft het wel druk. Wij mochten omdat we in het voorjaar kwamen ipv 1 hond onze 2 hondjes meenemen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Marroe12-08-2008

Eenvoudig appartementencomplex

Eenvoudige, wat ouderwetse inrichting. Voorzien van oven, elektrische kookplaat, waterkoker, koffiezetapparaat en koelkast met vriezertje (geen afwasmachine). Er staat een zwembadje in de tuin. Vriendelijke eigenaar. Het setje handdoeken stelt niet veel voor, dus beter eigen handdoeken en theedoeken mee! We kregen niet het appartement dat we geboekt hadden, maar wel een qua grootte vergelijkbaar appartement. Geen lift aanwezig! Op het privestrandje geen zicht op het water (alleen riet en het kleedhok staat er voor), viel ons tegen. Het is zo'n 20 km naar Weissensee (een goed steile route erheen)!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8José05-09-2007

Onze studio was mooi en schoon. Van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaar. Er wordt aangegeven dat er handdoeken en theedoeken aanwezig zijn, maar neem toch maar zelf ook wat mee.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Beers en Vriens08-08-2007

hele leuke vakantie gehad in mooi appartement met mooie tuin Heel gastvrij en klantvriendelijk

Gereisd met vrienden in juli 2007

0 tips over Vakantiehuis Das Herrenhaus