Gasthof Pension Hogt

30 reviews over Gasthof Pension Hogt in het Nederlands

Heerlijke eten op prachtlocatie

Houtstra
22-8-2018

In augustus hier gegeten met 3 vrienden. Een prachtige locatie die, door de op sommige plekken wat smalle en steile weg, iets lastiger te bereiken is. Eenmaal aangekomen wel een een geweldig uitzicht op onder andere de Ossiacher See en de bergen in Italië.

Het eten in het restaurant is heerlijk en er wordt voldoende naast geserveerd om de maaltijd compleet te maken. Daarnaast zijn de desserts ook nog aan te raden!

Fantastisch eten, bediening en uitzicht!

Ilona en Rowan
22-8-2018

Tijdens onze vakantie hebben wij drie keer bij dit restaurant gegeten. Wat een heerlijk eten en wat een top bediening. Charlotte en Eddy zorgen ervoor dat je niks tekort komt. Super vriendelijke mensen en het eten ziet er goed uit en is echt fantastisch. Daarnaast is het uitzicht adembenemend, overdag en 's avonds.

Een aanrader!

Henk
7-1-2018

Een fantastisch verblijf gehad bij Eddy en Charlotte. Verbleven in een grote dubbele familiekamer met balkon met super uitzicht. Heerlijk gegeten in het restaurant en veel tips gekregen over de omgeving. Je voelt je bijna thuis.

Geweldig uitzicht, super bediening, meedenkend over de te volgen motor)toertochten en prima kamers.Kan niet iets niet goed bedenken.

Waanzinnig goed

Robert T
29-5-2017

Na een flinke motorrit aangekomen bij dit geweldige pension waarbij je vanaf meet af aan wordt ontvangen met veel aandacht en service. Het uitzicht is adembenemend en geeft rust waar je naar verlangt. Het is niet alleen voor de motorrijder een warm bad, ook de fietser, wandelaar of anderszins kan hier zijn welverdiende rust vinden en behouden. Op alle gebieden is de service uitstekend en verdient geen wensen.

Klopt.., thuis voelen is hier op zijn plek ..in Oostenrijk.

Top vakantie op een top locatie

Mariska, Patrick en jayden
27-5-2017

Wauw wat hebben we een geweldige en gezellige vakantie gehad. Daarbij was het echt heel erg mooi weer.

Eddy en Charlotte zijn een super gastheer en vrouw. Het is netjes in het hotel. Elke dag schone handdoeken en de bedden netjes. Niets is te gek, onze zoon heeft speciaal brood en dit mocht gewoon bij hun in de koeling. Het ontbijt is zeer uitgebreid met onder andere heerlijke verder afgebakken broodjes, fruit, joghurt, verschillende sapjes, altijd twee/koffie en de mogelijkheid tot het koken van een eitje. De kamers zijn prima. Goede bedden, mooi balkon met prachtig uitzicht en een prima badkamer. De menukaart voor het avondeten is uitgebreid. Bijna alles wel uitgeprobeerd en alles is even lekker. Zeer kindvriendelijk, ons kinderen noemde de eigenaren zelfs papa en mama en er is een speelkamer waar hij de hele dag wel wilde spelen.

Kortom een top vakantie!

Zorgzame gastvrouw en -heer. Uitstekende keuken

Ruud en Letty
14-5-2017

Wij hebben een fantastische tijd gehad. De lokatie is schitterend. Niets was Charlotte en Eddy teveel. Bij alles wat wij vroegen was het antwoord "kein Problem, alles ist möglich". We hebben heerlijk gegeten, de maaltijden waren smakelijk en met zorg bereid, evenals het ontbijt. Charlotte en Eddy weten veel over de omgeving te vertellen en kunnen leuke tips geven voor het maken van diverse uitstapjes.

Ruud en Letty

Wat een fantastische plek!

Vermeulen
5-3-2017

Een super vakantie gehad op een heel bijzondere plek.

Super ontvangst, klantvriendelijkheid staat echt bovenaan. Een heerlijke plek voor zowel winter als zomer vakantie.

Fantastisch uitzicht op de Ossiachersee vanuit de kamer.

Het skiën op de Gerlitzen is ook top. Mooi gebied voor het hele gezin. Zeer brede pistes. En elke dag mooi geprepareerd.

En elke avond na een dag skien, een heerlijk diner geserveerd door de gastvrouw en heer.

Eddy en Charlotte, super bedankt voor de fijne Week!

Skivakantie skigebied Gerlitzen

Irma Bleekman
20-2-2017

We hebben genoten van jullie hartelijke welkom, het super gasthof met het heerlijke eten en de prachtige brede pistes op de Gerlitzen.

In één woord, jullie hebben het magnifique voor elkaar 👍🏼😎🎿

We zien er naar uit om weer terug te gaan.

Bedankt voor alles Eddy en Charlotte 😘

De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Ontbijt super, warme keuken top! Uitzicht is meer dan geweldig en het was er ontzettend schoon.

Geen negatieve dingen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Pension Hogt in Bodensdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Pension Hogt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.