Appartement Landhaus Danita *****

Appartement Landhaus Danita
9,4

11 tips over Appartement Landhaus Danita

ElmavanderStelt, 22-12-2015
In de Adventsperiode zijn zowel in Bodensdorf als in omliggende dorpen/stadjes hele sfeervolle Kerstmarkten te bezoeken. Alles is mooi verlicht, versierd, er wordt allerlei lekkers te eten en drinken aangeboden en deze markten zijn zeker het bezoeken waard.
Corrie van Aert, 7-10-2014
met de Karntecard kun je voordelig veel mooie dingen bezoeken en bewandelen
Fred&Claudia, 25-6-2014
Maak gebruik van de broodjesservice. Ga daarnaast vooral kijken bij Schloss Hochosterwitz, Maltatal Kolnbreinsperre en ga wandelen op de Gerlitzen. Neem vooral de hond lekker mee ;)

Debby Klein, 6-5-2014
    Als verassing kregen wij appartement "Die Berge" met dakterras: TOP!
    remco_eline, 17-8-2013

Koop direct een Karinthië kaart. Zeer voordelig allerlei uitstapjes maken.

Onze tips die in de buurt van Bodensdorf zijn: de Pyramidenkogel en de berg Gerlitzen.

M.de Jong, 2-7-2013

Nockalm Hochstrasse

Watervallen Sattendorf

Klagenfurt een mooie stad

Eten bij Urbani Wirt in Urban, lekker en niet duur

Heerlijk ijs eten bij het bakkertje in het dorp

Ferry en Angelique van dalen, 14-6-2013

Bij regenweer is de Therme Romersbad in Bad Klein Kirchem geweldig, zeker ook met kleine kinderen. Je mag er zelf je eten en drinken meenemen. Het is 40 min. rijden vanuit landhuis Danita maar je rijdt door een prachtig stukje Oostenrijk.

Ook zwemmen en wandelen bij de Weissen See -Ost is een super stukje Oostenrijk. Tevens 40 min. rijden vanuit Landhaus Danita.

Rondom het landhuis kun je mooi wandelen, met de boot de Ossiacher see op en met de gondel de Gerlizenberg op.

rondepon, 12-2-2013
    de Nocky Flitzer auf der Turracher Höhe is echt een aanrader ,het is een stukje rijden maar zeker de moeite waard
    Kees en Corrie van Aert, 18-10-2012
    wil je mooie en leuke plaatsen bezoeken dan weten Anita en Dick diverse tips.o.a de Dom zu Gurk is heel mooie ,Thuracherhohe,nockalmstrsse, maltastrasse
    Ella Dudok, 19-9-2012
    zeer aan te bevelen de nockalm strasse route