Appartement Landhaus Danita

51 reviews over Appartement Landhaus Danita in het Nederlands

mooi appartement

Kees van Aert
27-9-2017

Jammer dat de vorige eigenaren Dick en Anita niet meer in Landhaus Danita zijn . Met de verkoop van hun huis en de nieuwe bedrijfsleiding is de ziel uit het huis vertrokken. Dominika is vriendelijk en beleefd maar niet betrokken bij de gasten, als er iets gerepareerd moet worden en je geeft dat door want zelf zien ze dat blijkbaar niet dan moet er een monteur komen en dat geeft natuurlijk niks maar als je dat op dag 1 aangeeft en met vertrek op dag 21 nog steeds niemand is geweest klopt dat toch echt niet , nogmaals heel jammer

verder blijft de omgeving natuurlijk geweldig mooi

Oude reviews (archief)

Geweldig voor herhaling vatbaar

Fam van Aert
18-9-2016

Fantastische ligging van de Appartementen . mooi uitzicht . veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Geweldige Gastvrouw en Gastheer, altijd staan ze klaar voor je als je vragen of uitleg nodig hebt plus de goede tips waar wat te doen is .

Wij zijn hier nu al 5 jaar op een rij geweest en komen volgend jaar zeker weer terug

Fantastisch, we komen graag weer!

Sjoerd Vitters
28-8-2016

Leuke accommodatie, erg gastvrije eigenaren, mooie locatie en omgeving, geweldig genoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Danita voor je op een rij gezet:

Fijne ontvangst en prima appartement.

Marijke
    11-8-2016

De beheerders zijn zeer behulpzaam en gastvrij.

fantastisch genoten

rian en hans
    24-7-2016

Alles was super het hele landhaus met alles erop en aan en zelfs nog meer dan dat.

De ontvangst meer dan hartelijk altijd tijd voor een praatje en tips en zelf een gezellige borrelavondje met mede gasten. Een super tijd gehad mede namens de gastvrijheid van Anita en Dick super bedankt. Jammer dat het cijfer niet hoger kan voor ons meer dan een 10+....... Heel veel liefs van Hans en Rian xxxxx

Christel
    19-7-2016

Fijne centrale ligging t.o.v de Ossiachersee en Gerlitzen bergbaan. Wandelen, fietsen en relaxen allemaal op korte afstand. Landhaus Danita is een fijn onderkomen en heel gastvrij. Appartement 'die Berge' is ruim en heeft een heerlijk dakterras. Kortom, een aanrader!

Voldeed aan alle wensen !

Dave & Renate
    8-7-2016

Prachtige, rustgevende omgeving met zeer vriendelijke mensen. In de omgeving voldoende te ondernemen, ook voor kleine kinderen. Onze accommodatie voldeed aan alle wensen. Prachtig appartement met adembenemend uitzicht. Het appartement lag zeer centraal. Zeer gastvrije gastheer en -vrouw, ontzettend lieve en warme mensen. Ook onze hondjes waren meer dan welkom. Deze accommodatie is zeer zeker aan te bevelen.

Een prachtig appartementenhuis, van hoge kwaliteit!

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, geven een absoluut welkom thuis gevoel.

Alle luxe in de woning aanwezig.

Ruime slaapkamers met hele goede bedden.

Een absolute aanrader.

Gastvrij, geweldige omgeving en super app.

Jarno Reijnders
    8-1-2016

Wij zijn hier samen met vrienden en onze jonge kinderen, tussen kerst en oud-en nieuw geweest. We hadden 2 mooi ingerichte appartementen met een geweldig uitzicht, super geslapen door de goede bedden! De Brabantse gastvrijheid was duidelijk merkbaar, welkomst bordje, broodjes tijdens ontbijt, oliebollen tijdens oudejaarsnacht (met snaps) en een gezellige afsluiter voor vertrek! Het skigebied is niet heel groot maar prima om je een week te vermaken. Het warmbad in villach is zeker een aanrader. Anita, Dick en Joyce super bedankt voor alle zorgen en jullie gastvrijheid!! Wellicht tot ziens. Groeten, jarno-Lenny-jordy en Niels-Francis-Rick-Anne

geweldig In Landhaus Danita

Kees en Corrie van Aert
    7-10-2015

Alweer een geweldige vakantie gehad in het mooie Bodensdorf . Je wordt erg hartelijk ontvangen door Dick en Anita van der Stelt.

Je vakantie begint met een lekker kopje koffie of thee, aangeboden door de gastheer en gastvrouw

ruim appartement met mooi uitzicht op de Ossiachersee en de bergen

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Danita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Danita in Bodensdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Danita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landhaus Danita scoort een 9.36 uit 10 op basis van 57 reviews.