Vakantiepark Waldpension Putz

70 reviews over Vakantiepark Waldpension Putz in het Nederlands

Monique
13-6-2019
  • Onderkomen8

Super dit was onze 2e keer en we gaan dit jaar weer terug. Superfijn, gastvrij hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Gerard
14-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het begin van onze mooie vakantie, kon niet beter beginnen dan hier. De familie Putz is bijzonder hartelijk en geven je het welkomstgevoel zoals je dat in Oostenrijk kunt krijgen. Zalig gezwommen in de Weissensee. Het eten in het hotel was veel, goed en veelzijdig. De kamers zijn nostalgisch en worden goed schoon gehouden. Zodra wij kunnen komen we zeker weer terug.

Geweldig voor deze prijs!

Fam B
2-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Super goede prijs/kwaliteit verhouding! Eten erg goed, de kamer in het bijgebouw was prima na een bijbetaling (beter dan in het oude wat verdere bijgebouw)! Omgevingv is prachtig de tochten vanuit het hotel erg leuk ook voor de kinderen! Kortom een super fijne vakantie gehad!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Neckermann

Fijn hotel met gedateerde onderkomens

Ryan
11-8-2017
  • Activiteiten7

Begin aug 5 dgn naar dit hotel geweest. Overall hebben we het goed gehad, maar hotel moet wel gemoderniseerd worden willen we nog eens terugkomen. Goed: ligging, zwembad (ook lekker binnenzwembad), avondeten en vriendelijkheid personeel. Ontzettend veel te down in de buurt van het hotel en het hotel organiseert zelf ook activiteiten. Minder: inrichting kamers (wij zaten in het hoofdgebouw). Oude bedden die enorm kraakten en badkamer waar je alleen zittend in bad kon douchen. Bijzonder: geweldig om naast de ligweide van het zwembad meteen de golfbaan op te kunnen lopen en een balletje te slaan (9 holes 17,-, driving range 3,-).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gedateerd familiehotel

Merle
9-8-2017
  • Activiteiten7

Het ontbijt was goed verzorgd, ook het avondeten was oke. Bediening was niet altijd even goed. Kamer erg gedateerd, oude oncomfortabele bedden. Badkamer niet schoon.

een heerlijke vakantie in gezellig familiehotel

Vink/ den Breejen
23-7-2017
  • Activiteiten9

We hebben tien heerlijke dagen gehad in het hotel. Het was knus en gezellig. Het eten was heerlijk en alles was mogelijk. Er waren veel gezellige kinderen. Er zaten twee kleine zwembaden bij die voor onze kinderen prima dienst deden. Er werden wandelingen georganiseerd vanuit het hotel. Die waren leuk. In de omgeving is genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf voor een nette prijs

Bart
23-8-2016
  • Activiteiten7

Wij hadden voor een week een familiekamer in het hoofdgebouw. Ondanks dat de inrichting van het hotel en de kamers enigszins gedateerd is, is alles schoon en netjes, en zelfs de wifi werkte prima. Zoals de meeste gasten gebruikten wij het hotel het meest als uitvalsbasis voor de vele dingen die je kan doen, zien en beleven in Karinthië (wel even de Karntenkaart kopen, die heb je er zo uit). Het eten was zeer gevarieerd en smaakte elke dag weer prima. Zowel het binnen als het buitenzwembad was elke dag open zodat we na een wandeling of andere activiteit altijd nog even een duik konden nemen. Soms worden er door het hotel ook activiteiten zoals wandelingen of zwembadspelletjes georganiseerd. Zeker de wandeling door de Ochsenschlucht (canyoning voor beginners) is de moeite waard. Waldhotel Putz is een prima hotel voor relatief weinig geld voor wie geen Super de luxe verwacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvaller qua accommodatie, personeel top

Elke
17-8-2016
  • Activiteiten7

Personeel ontzettend vriendelijk, eten goed, ontbijt basic maar wel goed. Fijn zwembad voor de kinderen, rustig dorp. Accommodatie viel tegen, zaten in het verst gelegen bijgebouw, geen lift, zeeeer kleine douche, wel heel groot dakterras. Na overleg geen familiekamer (omdat deze tegenviel) maar 2 x 2 persoonskamer gekregen. Goed opgelost door hotel, reisbureau en door de reisorganisatie. Werden enkele leuke excursies georganiseerd. Iedereen deed zijn best. Als er wat georganiseerd zou worden (barbecue op het terras, live muziek) zouden de mensen vaker blijven zitten op het terras.

Verouderd hotel, minder proper, wel lekker eten

Nicky
13-8-2016
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Voor ons was het minder dan verwacht. Het is een zeer basic hotel dat eigenlijk echt te hard verouderd is. Het zwembad stelt ook niet veel voor en de hygiëne is ook ondermaats (altijd vuile vloeren en vaak vuil bord bij het buffet). Het eten was dan weer wel heel lekker en het personeel zeer vriendelijk. Jammer dus want wegens de ouderdom van het gebouw en hygiëne komen wij niet terug...

Prima hotel, maar oud bijgebouw berghotel

Familie
10-8-2016
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Het is kindvriendelijk, leuke zwembaden en eten is voldoende. Halfpension: Je krijgt non alcoholisch drank bij eten erbij en tussen de missen kun je soep en brood pakken. Bijgebouw berghotel wel erg oud, geen lift. Geen animatie die was aangegeven, geen aquagym, en sauna alleen op uitdrukkelijk verzoek aan. Gebied is mooi, Berg is wel behoorlijk rustig. Wij misten een beetje gezelligheid op het terras, af en toe een muziekavond organiseren of losse ijsjes verkopen en wat te organiseren zou een leukere sfeer kunnen geven. Maar service en bediening was best oké. Het is eenvoudig, goedkoop en kindvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waldpension Putz in Berg im Drautal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waldpension Putz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.