Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhotel Sunshine voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ferienhotel Sunshine in het Nederlands

Mooie natuurreis.

Arnold
29-7-2018

Een prachtige natuurreis met touroperator. Het hotel was prima alleen de lift gaat tot de 2e etage. De maaltijden en het ontbijtbuffet waren goed verzorgd. De kamers netjes en schoon. Het Dorp is wel geschikt voor mensen die van rust houden dus niet toeristisch! Wel een mooie uitgangsplek voor diverse dagtrips.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer 👎

Miranda
9-7-2018

Minpunten: in de directe omgeving van het hotel is niets te beleven. Inrichting kamers en sanitair uit de jaren 50. Geen mengkraan in de douche. Het duurt heel erg lang voor er warm water uit de kraan komt (waterverspilling). Echt aan een update toe. Anneliese de uitbaatster van het hotel stapt iedere dag met haar verkeerde been uit bed 😟. Flesje Coca Cola light € 3,60 ???? De laatste drie dagen was er te weinig of geen hartig broodbeleg tijdens het ontbijt. Pluspunten: het avond eten is gevarieerd en goed. De schoonmaak van de kamers is ook prima. De bedden slapen heerlijk. Al met al voor ons geen hotel waar we terug zullen komen.

aan te bevelen

jan
15-5-2018

Heel goed hotel met vriendelijke mensen, zeer schoon. Prachtige omgeving, om te wandelen en te fietsen (electrisch). Goed eten. Gratis gebruik van kegelbanen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende bergwereld, en heerlijk rustig.

Ali Baarn
12-8-2017

gezellig familiehotel, je voelt je er meteen thuis! Vriendelijke bediening. Heerlijk eten,en grote porties! Mooie kamers met balkon, en mooi uitzicht. Je kunt er prachtige wandelingen maken, ook voor ouderen goed te doen. Echt aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele leuke e-bike week gehad.

J.H.Arets
16-2-2016

Het hotel ligt iets buiten het dorp, je moet wel bergop of af maar het is zeker de moeite waard.Mooi goed verzorgd hotel met zeer bedreven uitbaters. Ontbijt en zeker avond diner was prima. Elk morgen stonden onze fietjes weer helemaal opgladen klaar en konden wij onze dag weer perfect invullen. Hele leuke sfeer en alleen maar goeie herinerigen .

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed hotel

guido
16-7-2012

Aanrader ,vriendelijk personeel prachtig uitzicht over de bergen lekker eten verhuur el.fietsen, het hoger gelegen dorpje is een plaatje.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Superfijn hotel!

Niels
4-8-2011

Dit hotel is niet echt een hotel maar meer een 2de thuis! Het personeel daar zorgt er voor dat je jou thuis voelt en niets is teveel voor hun. Eten is er zeer lekker, kamers goed verzorgt, service uitmuntend! Dit hotel is ook een mooie uitvalsbasis voor natuurwandelingen of je kan er ook gewoon elektrische fietsen huren aan het hotel zelf om eens lekker te fietsen in de bossen. De familie dat dit hotel openhoud zal jou altijd goed verwennen en zo goed mogelijk helpen met vragen.

Plus + Goed eten + Personeel + Bar + kegelbaan

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferienhotel Sunshine in Berg im Drautal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferienhotel Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.