Hotel Ferienhotel Sunshine

Hotel Ferienhotel Sunshine

6.3Voldoende

Oostenrijk, Karinthië, Berg im Drautal

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhotel Sunshine voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Ferienhotel Sunshine

• 2019
    4c.j. deij.01-10-2019

nooit meer.

ontbijt is goed diner super slecht. Eigenaars zeer onvriendelijk problemen worden niet opgelost. zoals een serveerster een glas wijn over mijn pantalon smeet. gaan om 11uur s avonds open haard opstoken al de rook kwam via het toilet onze kamer binnen. Ik heb C O P D ik stikte haast.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    9Arnold29-07-2018

Mooie natuurreis.

Een prachtige natuurreis met touroperator. Het hotel was prima alleen de lift gaat tot de 2e etage. De maaltijden en het ontbijtbuffet waren goed verzorgd. De kamers netjes en schoon. Het Dorp is wel geschikt voor mensen die van rust houden dus niet toeristisch! Wel een mooie uitgangsplek voor diverse dagtrips.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6Miranda09-07-2018

Nooit meer 👎

Minpunten: in de directe omgeving van het hotel is niets te beleven. Inrichting kamers en sanitair uit de jaren 50. Geen mengkraan in de douche. Het duurt heel erg lang voor er warm water uit de kraan komt (waterverspilling). Echt aan een update toe. Anneliese de uitbaatster van het hotel stapt iedere dag met haar verkeerde been uit bed 😟. Flesje Coca Cola light € 3,60 ???? De laatste drie dagen was er te weinig of geen hartig broodbeleg tijdens het ontbijt. Pluspunten: het avond eten is gevarieerd en goed. De schoonmaak van de kamers is ook prima. De bedden slapen heerlijk. Al met al voor ons geen hotel waar we terug zullen komen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9jan15-05-2018

aan te bevelen

Heel goed hotel met vriendelijke mensen, zeer schoon. Prachtige omgeving, om te wandelen en te fietsen (electrisch). Goed eten. Gratis gebruik van kegelbanen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Ali Baarn12-08-2017

Schitterende bergwereld, en heerlijk rustig.

gezellig familiehotel, je voelt je er meteen thuis! Vriendelijke bediening. Heerlijk eten,en grote porties! Mooie kamers met balkon, en mooi uitzicht. Je kunt er prachtige wandelingen maken, ook voor ouderen goed te doen. Echt aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9J.H.Arets16-02-2016

Hele leuke e-bike week gehad.

Het hotel ligt iets buiten het dorp, je moet wel bergop of af maar het is zeker de moeite waard.Mooi goed verzorgd hotel met zeer bedreven uitbaters. Ontbijt en zeker avond diner was prima. Elk morgen stonden onze fietjes weer helemaal opgladen klaar en konden wij onze dag weer perfect invullen. Hele leuke sfeer en alleen maar goeie herinerigen .

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8guido 16-07-2012

heel goed hotel

Aanrader ,vriendelijk personeel prachtig uitzicht over de bergen lekker eten verhuur el.fietsen, het hoger gelegen dorpje is een plaatje.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Niels04-08-2011

Superfijn hotel!

Dit hotel is niet echt een hotel maar meer een 2de thuis! Het personeel daar zorgt er voor dat je jou thuis voelt en niets is teveel voor hun. Eten is er zeer lekker, kamers goed verzorgt, service uitmuntend! Dit hotel is ook een mooie uitvalsbasis voor natuurwandelingen of je kan er ook gewoon elektrische fietsen huren aan het hotel zelf om eens lekker te fietsen in de bossen. De familie dat dit hotel openhoud zal jou altijd goed verwennen en zo goed mogelijk helpen met vragen.

Plus + Goed eten + Personeel + Bar + kegelbaan

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats