Hotel Almgasthof Fichtenheim

HotelWeer vandaag23°12°
Hotel Almgasthof Fichtenheim
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Almgasthof Fichtenheim voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Almgasthof Fichtenheim in het Nederlands

Heeerlijk!!

MB
11-10-2017

Hier is het echt genieten, heerlijke wandelingen maken in de omgeving. En bij terugkomst ontmoeten de kinderen elkaar allemaal bij de trampoline of de tafeltennistafel. Alles gaat er hier heerlijk gemoedelijk aan toe. Niets is Wolfgang en Conny (de eigenaren) te veel, ze staan altijd voor je klaar.

Beneden in het dal kun je heerlijk zwemmen in een prachtig zwembad welke gratis te bezoeken is. Naar beneden rijden lukt ons in een half uurtje ;-) We zijn hier nu al weer drie keer geweest en voor aankomend jaar staat het ook weer op de planning. Een echte aanrader voor wie houd van 'rust', goed eten en mooie wandelingen maken.

Oude reviews (archief)

Vanuit het dal is het ca. 3 kwartier de berg oprijden waar behalve een ander hotelletje en wat vakantiehuisjes niets, maar dan ook niets is. Behalve natuurlijk de prachtige alpiene omgeving.

Als je niet van bergwandelingen of parapente/drachenfliegen houdt heb je hier echt niets te zoeken.

De eigenaren, Wolfgang en Conny, zijn ontzettend lief en hulpvaardig. Het gaat zo gemoedelijk.

Gelukkig loopt er weer meer vee op de Alm. En een uurtje niets anders doen dan naar het hooien (deels met de hand!) kijken vanaf het terras (met wifi) geeft zoo'n rust.

Prachtlokatie

Tita van der Pot
28-7-2010

Heerlijke vakantie gehad hier!

Het vermaak in dit gebied bestaat in de zomer vooral uit wandelen en beleving van de natuur. Fichtenheim is een vriendelijk onderkomen dat met goede kamers en prima eten een goede uitvalsbasis is voor wandelingen met kinderen. Het ligt op 1750 m, en heeft een schitterend uitzicht op de Oostenrijkse en Italiaanse Alpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almgasthof Fichtenheim in Berg im Drautal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almgasthof Fichtenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almgasthof Fichtenheim scoort een 9.13 uit 10 op basis van 3 reviews.