Appartement Nockberge Lodge

Fantastisch !!

P.J.M. Maas,
15-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Optimaal ontspannen, genieten van een prachtige omgeving en heerlijk tot rust komen in meer dan fantastische bedden. Het appartement (Nockalm) is van alle gemakken voorzien en biedt perfecte ruimte om een week (of langer) door te brengen met een gezin met hond. Perfecte gastvrouw en gastheer !!

9 reviews over Appartement Nockberge Lodge in het Nederlands

Fantastisch !!

P.J.M. Maas,
15-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top accommodatie en gastvrij!

Frits & Rita,
1-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Keurig, netjes, nieuw en sfeervol appartement. Van werkelijk alle gemakken voorzien (vaatwasser, magnetron, Nespresso apparaat etc.). Zeer goede boxspringbedden en luxe badkamer. De ligging en het uitzicht is prachtig. De gastvrijheid van de eigenaren Ellen en Jacob (Jaap) maakt dat je je direkt welkom voelt.

Perfect

Mooie omgeving

Mooie nieuwe appartementen

Heerlijke boxspringbedden

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier ruim een week mogen verblijven. Met de Karntencard, die je krijgt bij aankomst, kun je volop gebruik maken van de kabelbanen in de omgeving. Ook is het een mooie plek om te mountainbiken. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving, ook zo vanuit het appartement. We hebben genoten van de huiselijke sfeer en ook van de luxe. Vooral de bedden zijn heerlijk. We komen graag nog een keer terug! Bedankt voor de gastvrijheid Jaap en Ellen !!

Top plek met schitterend uitzicht.

M. Aaldering,
4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nockberge Lodge is perfecte plek om te verblijven. Luxe appartementen met een fantastisch uitzicht. Enorm gastvrij ontvangst. Tip: gebruik de Kärntens Card.

• Ligging t.o.v. pistes10

De nieuwe gastvrije eigenaren hebben er een prachtige lodge van gemaakt. De appartementen zijn luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en groot terras met mooi uitzicht. Veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Kabelbaan, restaurants en winkels op loopafstand.

Verrassend mooie plek met luxe appartementen

Marie Louise,
3-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Luxe appartementen, net gerenoveerd, door een geweldig leuk stel en tevens de eigenaren: Jaap en Ellen. Van alle luxe voorzien. Nadat je hier hebt geslapen, wil je het liefst thuis een nieuw bed kopen. De keuken voorziet je van meer dan voldoende keukengerei en elk appartement heeft een eigen Nespresso apparaat. Er is een gratis broodservice die de eigenaresse 's ochtends verleent. Prachtige omgeving. Je kan alle kanten op. 's Winters kan je skieen en 's zomers geniet je van een prachtige omgeving. Het dorp biedt genoeg leuke restaurants. Kortom, echt een aanrader.

Prachtige accommodatie in Lodgestijl!

Martine,
29-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijke eigenaren van een fantastisch chalet in Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk. De hond had zijn eigen mat in ons grote, moderne, schone en zeer complete appartement. De keuken is van alle gemakken voorzien; van een vaatwasser en nespressomachine tot aan een maatbeker aan toe. Comfortabele bedden, luxe badkamer met heerlijke straal uit de douche! En een terras met geweldig uitzicht. Echt een aanrader voor mensen die van luxe houden voor een betaalbare prijs.

Super appartementen in mooie omgeving!

Eddy,
29-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nockberge Lodge is mooi gelegen en dichtbij de vele bezienswaardigheden van Bad Kleinkirchheim. De appartementen zijn van alle luxe voorzien. Heerlijke bedden. Nieuwe eigenaren zijn erg vriendelijk. Heerlijk wandelen en fietsen in het mooie landschap. Wij hebben genoten en zijn benieuwd hoe het er in de winter is!

We hebben een aantal aanbieders voor Nockberge Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nockberge Lodge in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nockberge Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.