Hotel Nock Resort

34 reviews over Hotel Nock Resort

• 2019
    8Bas17-08-2019

Het was top vakantie!

Wat een vriendelijk, gastvrij en mooi resort. Zijn hier met 2 kinderen van 11 en 13 jaar heen geweest. We hadden een erg mooie en ruime kamer. Eten was top. Goede tips gekregen van het personeel wat er in de omgeving was te doen. Komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

10kees17-03-2017

Met kinderen echt top!

Superhotel met kinderopvang ook buiten het hoogseizoen. Groot deel is gerenoveerd, alles lekker nieuw. Eten is uitstekend. Die belgen met hun review zijn niet wijs. Personeel is echt vriendelijk. Eten is heerlijk. Buffet voor de kids, dus goed te doen. Voor de kids trampolines, schommels en xbox kinect. De speelkamer mag wat worden gemoderniseerd. In huis skiverhuur. De prijs is ook ok. Wel wat verder rijden, maar dat wordt goedgemaakt met het zwembad. Je kunt tot 10u naar de sauna heerlijk. Toen wij er waren was de sneeuw matig, maar met kinderen ben je om twee uur toch wel klaar. Skiklas is onder aan het hotel. Ligt vlak naast landal, ik denk dat je hier beter af bent! Familiekamer met schuifdeur was heel fijn. Kind met de babybed verhuisden we naar de gang toe, want die hielden elkaar wakker. Kids lunchen van skiklas in dit hotel dus je hoeft niet extra te betalen voor overblijven tijdens lunch via skischool krainer. Tip: boek rechtstreeks krijg je korting

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 8Fam. Buijink07-09-2016

Goed bevallen

Wat wij heel prettig vonden is dat het hotel dicht bij de lift en de kinderskischool ligt. Je loopt er zo heen. Handig als je oudste in de skiklas zit en de jongste zich vermaakt in de kinderopvang van het hotel. Het hotel bestaat uit 2 gebouwen. Wij konden via een gang naar het bijgebouw waar onze kamer was. Hier was ook de kinderclub (dikke pret).
    Wij hadden een familiekamer met halverwege de kamer een schuifdeur zodat de kinderen apart konden slapen. Dus dichtbij maar toch wat privacy. De kamer was prima. De badkamer was netjes maar wel ouder. Zo is eigenlijk het hele hotel, oud en nieuw door elkaar.
    Het eten was gevarieerd en heeft ons goed gesmaakt. Meestal was er een buffet, dus voor elk wat wils. Voor de kinderen was het een feest dat ze zelf drinken konden tappen. Verder een fijn zwembad en een mooie wellness. Dit seizoen weer?

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 2Fiten31-07-2016

Zwaar teleurgesteld

Verouderd hotel wat zeker geen 4sterren waard is,hoogstens 2... Eten was zeer basic en ontbijt was helemaal niks... Avondeten was zeer slecht en zat ook een geurtje aan... Voor ons zeker geen herhaling. Ik zou het ook aan niemand aanraden ! Als je klachten hebt, dan laten ze je links liggen en worden ze zeer onvriendelijk en laten ze u uren wachten op eten.... In een woord: schandalig !!!!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Fam De Vlieger20-07-2014

Volgend jaar terug maar wat langer.

Mooie ligging, lekker eten (zowel ontbijtbuffet als 5-gangendiner 's avonds), mooi en leuk zwembad annex wellness, veel te doen voor de kids (x box, ping pong, biljart, videospellen, trampolines, ...), goede informatie, prima flatscreen en snelle gratis wifi... . De eerste keer dat we eigenlijk weinig of geen opmerkingen hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8huustmans11-01-2014

Super locatie, ski in ski out, mooie kamers

Lekker hotel in 2 delen, veel faciliteiten en mooie gezinskamers. Delen zijn gerenoveerd maar alles is prima in orde. Goede prijs kwaliteit verhouding, en de tarieven van ski passen en ski huur via het hotel zijn ook voordelig te noemen. Dorp op loop afstand en aan de skipiste. Eigen gratis parkeergarage. Buffet en diner is iets minder royaal dan gebruikelijk, echter wel met lunch, dus hoef je nooit iets op de piste te eten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10Doreen van Adrichem23-09-2013

Fantastisch voor een ieder

Kamer die inmiddels waren gerenoveerd lekker ruim. Zwembad en Sauna er mooi en groot. Daarnaast is de bar erg gezellig en was er op de woensdag ook nog een soort dierentuin voor de kinderen met varkens, konijnen cavia's enz. Eten zeer goed en ook tussen de middag is erg goed en je trekt je ski's weer aan je je skiet het skihok weer uit.Echt een aanrader ook al is het iets verder rijden

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Fam Koopman en 2 kinderen29-02-2012

Fam. Koopman

In de voorjaarsvakantie 2012 naar Kristall geweest. Voor kinderen een superhotel met speelkelder en kamer (vele uren kinderopvang zelfs tijdens het diner). Er was een carnavalsavond voor de kids en een avond met een goochelaar. Piste en skischool voor de kinderen naast/voor het hotel. We konden van de piste zo het "skidepot" in glijden. Kinderen even wegbrengen naar de skiklas en zelf 2 en half uur op de latten. Het hotel heeft halfpension maar voor de lunch is er een middagsnack (macaroni, salade etc) waar je rustig met de kids wat kon gaan eten. Gehele dag/avond door limonadebar voor de kinderen en een watertap voor de ouders. Kamers zijn netjes, wij hadden een halfappartement met een aparte slaapruimte voor de kinderen middels een schuifdeur. Wie zegt dat het personeel niet vriendelijk is dan ligt het misschien aan de "gast"zelf want niets is te gek voor de bediening, we mochten in de kamer blijven tot 14.00 uur ipv 11.00 uur, we kregen een luchbox mee voor onderweg. Super vakantie

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Lieke29-08-2011

Prima prijs-kwaliteitverhouding

We zijn nu zowel in de winter als in de zomer (een paar dagen) in Kristall geweest. Het is ons goed bevallen. Het eten is heerlijk en de kamer (halfappartement) is ideaal voor gezinnen door de schuifwand in de kamer. Het hotel is een mengelmoes van oud en nieuw. Maar zo langzaam aan wordt er steeds meer vernieuwd. De prijs is er naar. Onze kinderen hebben het beide vakanties erg leuk gehad in de kinderopvang. Ook de trampolines (zelfs in de winter) waren een succes. Zomer: De tuin, vooral hoger op, mag wel een opknapbeurt hebben, maar de kinderen speelden meestal vooraan of we gingen er op uit. Winter: ideale ligging t.o.v. skischool en de lift etc. Als winterbestemming spreekt ons Kristall iets meer aan. De sfeer is dan ook gezelliger dan in de winter, maar dat kan ook toeval geweest zijn. Het was in de zomer er erg rustig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Jasper17-07-2011

Goede elementen, maar niet in balans

Lobby, bar, restaurant en kamers zijn recent gerenoveerd: mooi en gezellig ingericht. Het eten is fantastisch, maar hier lijken teveel kosten in te zitten. Die worden elders bezuinigd: de bediening wordt hoofdzakelijk door stagiairs gedaan en de kinderopvang zelfs helemaal. Niet goed voor de kwaliteit.

Niet goed is bovendien het onderhoud. Dat komt vooral tot uiting in de tuin en in de oudere delen van het gebouw: het zwembad, de speelkamer en kamer 205 (‘Abendsonne’).

Andere minpunten: keukenpersoneel staat tijdens het eten dagelijks te roken voor de ramen van het restaurant. In de gangen staan vaak urenlang karren met vuile was en emmers sop. Een (goedwillende) stagiair kreeg een ongenadige veeg uit de pan in bijzijn van enkele gasten. En het personeel doet om 22 uur de verlichting uit, ook al zitten er nog gasten in de lobby.

Gartenhotel Kristall kan een perfect hotel worden, maar heeft op dit moment storende schoonheidsfouten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Nock Resort info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Kids&Go

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen