Appartement Kirchleitn Dorf Grosswild

7.9Goed

• 7.1Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte
  • 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Kirchleitn Dorf Grosswild voor je op een rij gezet:

Appartement info

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

14 reviews over Appartement Kirchleitn Dorf Grosswild

• 8Hester22-08-2017

Heerlijk park in een mooie omgeving

Het is een fijn autovrij park, met gedateerde(sommige zijn al opgeknapt) maar goed onderhouden huisjes. Het eten (half pension via touroperator) is goed verzorgd, uitgebreid en iedere dag wisselend. Het park ligt in St Oswald, dat is iets boven Bad kleinkirchheim. Naast de skilift waarmee je gelijk boven op de berg staat. In de zomer zit de karinthiëcard er bij inbegrepen. Daarmee kun je iedere dag een keer gratis met de lift naar boven en beneden. Ook gratis toegang tot vele attracties, waaronder wildpark in feld am see, kasteel landskron met vogelshow en apenberg. Reptielenzoo in patergassen. Je kunt ook heerlijk gaan zwemmen in de millstattersee bij Tschinder in dobriach.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Wanda09-03-2017

Perfect!

Prima appartement. Vooral de ligging is echt perfect ten opzichte van de gondel en de pistes. De bedden liggen heerlijk. Volgens mij zijn er onlangs wat verbeteringen aangebracht. Er is goede WiFi in het appartement en deze beschikt nu ook over een afzuigkap, een waterkoker, pannen en ander kookgerei. Vaatwasser en nespresso apparaat waren er al, dus prima! Badkamer mooi en alles keurig schoon! Volgend jaar weer!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 5Alie Douwsma21-08-2016

Niet geschikt voor gezin met grote kinderen

De ligging is prachtig, de kabelbaan op loopafstand, personeel heel erg vriendelijk. Met kinderen van boven 15 jaar is WiFi wel erg belangrijk, als dat wel wordt aangeboden maar niet werkt is dit best een tegenvaller. Zoals al in meerdere reviews aangegeven. Koffie en thee zetten is problematisch. Zelf koken is haast niet te doen omdat er twee elektrische kookplaatjes zijn en geen afzuiging in het app is. Wij zaten op de begane grond met boven ons een appartement waarin een gezin met kinderen verbleef, dit is bijna niet doen omdat het zeer gehorig is.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Plattel28-08-2015

Mooi park voor jonge gezinnen.

Mooie appartementen.De keuken was er echter op ingericht dat je deelnam aan het ontbijtbuffet en diner op het park zelf.Geen waterkoker,koffiezetapparaat,droogrek enz. Alles is heel karig.Wij zaten boven de receptie en naast de speeltuin en restaurant wat op zich handig was maar niet echt voor je rust.Wij waren trouwens de enige Nederlanders op het park. Veel op het park te doen voor kinderen alleen wij waren er van vrijdag tot maandag en het meeste was er te doen in het midden van de week.De kinderen hebben met lama's een parcours afgelegd wat erg leuk was.Is naast het park.De kabelbaan ligt naast het park dus ideaal voor prachtig wandelingen.In de omgeving is genoeg te doen en de Karintie kaart is ideaal.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Paul18-08-2015

Mooi park voor gezinnen met jonge kinderen

Als je op zoek bent naar een vakantie locatie in Oostenrijk geschikt voor jonge kinderen en wilt genieten van een "all-inclusive" formule, is dit park erg geschikt. Wij waren er (helaas) met oudere kinderen, wilden zelf koken en zochten rust. Dat was dus minder geschikt. Van rust kwam het niet omdat we een appartement hadden naast het restaurant/terras en bij de speeltuin en van koken kwam het amper omdat we dat moesteen doen op een 1 1/2 pits fornuisje. Dat het 5de kind in de kamer op de bank moest slapen, was bekend, maar verder was het huisje niet echt uitgerust voor 5 personen. Net genoeg borden en glazen. Alleen koffiekopjes, geen theeglazen. Wel een chique Nespresso apparaat, maar geen waterkoker, op zich genoeg pannen, maar die pasten dan weer niet op het fornuis. Oftewel, helemaaal gericht op het half/vol pension. Voor ons dus niet meer, maar zoals al aangegeven is er zeker een doelgroep die het hier geweldig zal vinden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9geert13-08-2014

Super locatie in Karinthië

Vakantiepark Kirchleitn ligt op een fantastische locatie. 5 minuten lopen van de Bergbanen naar de Nockalm waar veel wandelroutes zijn. Omdat de Karinthië kaart inclusief is zijn veel bergbanen e.d. gratis toegankelijk. In een straal van 50 kilometer is genoeg te doen en te zien om je 2 weken te vermaken. In de periode dat wij er waren was het weer erg wisselvallig. Boven in de bergen nat en koud, onder bij de meren zonnig en warm. Voor kinderen op het park veel te beleven! Voor wie het wil, er is zelfs kinderopvang. Karintië is super, vakantiepark Kirchleitn ook!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9a31-03-2014

Gastvrij en kindvriendelijk

Met ons gezin hebben we een 2 kamer appartement gehuurd. Dit was voor ons met twee (kleine) kinderen ruim genoeg. Omdat wij via touroperator geboekt hadden, was het ook inclusief ontbijt, middagssnack en diner. Voor de kinderen was er de hele dag drinken.

Er was in het Grosswild een (duitstalige) kindercrèche. Deze bood zelfs de mogelijkheid om de kinderen van 's morgens 9 tot 's avonds 5 te vermaken. De leidsters verzamelden alle kinderen om 9 uur. Brachten en haalden ze van de skiles en ze kregen er zelfs een lekker lunch. Via touroperator was er echter ook een NL creche aanwezig voor onze jongste. Deze was TOP!

Het eten in het restaurant (buffet) was prima in orde. Gezond, veelzijdig en iedere avond nieuwe keuzes. Altijd ook een kinderbuffet aanwezig en niet met de geijkte frietjes maar echt gezond eten voor hongerige ski-kinderen. De aanwezigheid van een kleine (maar leuke) speelkamer in het restaurant was erg fijn. Zo konden ook wij even rustig eten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 8Theo25-03-2014

Prima appartementen en skigebied

Grosswild is een gezellig vakantiedorp met veel faciliteiten voor kinderen. Het ligt vlak bij de skilift en het gebied biedt voor iedere skiër, ervaren of niet, voldoende mogelijkheden. Wij waren met 12 volwassenen en 5 kinderen en hadden 3 appartementen gehuurd die in 1 gebouw waren gevestigd. De inrichting van de keukens is oké maar voor zes personen te schamel. Maar bij de receptie zijn alle zaken die je nodig hebt, gratis, aan te vullen. De bedden waren prima en de handdoeken werd 2x per week gewisseld.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 9Familie Kroon05-08-2013

Wij gaan zeker terug!

Deze zomer waren wij een weekje in Oostenrijk met 2 gezinnen. De campings die we kozen waren allemaal vol, eigenlijk was dit B-keuze. De accommodatie overtrof onze verwachtingen. Vriendelijk personeel, heel veel activiteiten voor kinderen en voor het hele gezin, prachtige appartementen met goede bedden (helaas ouderlijk bed met voetbord, niet geschikt voor lange NL mannen). Inbegrepen bij de accommodatie was de Karnten Card waarmee je gratis gebruik kunt maken van de bergliften, en gratis entree hebt bij zwembaden, rondvaarten, dierenparken, musea enzovoorts. Weinig Nederlanders bij onze accommodatie, bij KleinWild wat meer (is voor de jongere kinderen). Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6Marieke02-08-2013

Niet een volgende keer!

In dit autovrije park heb je een aantal huizen staan onderverdeeld in 4 appartementen.( de meesten). Let op: er zijn gegrondverfde en NIET gerenoveerde. Nu hebben wij gekozen voor de niet gerenoveerde, tja als je het aanbiedt kan het verouderd zijn, maar wel alles functioneel. Om nu met een hele familie te gaan koken op 2 pitjes waarvan er 1 pit half werkt, pannen niet voldoende, we hebben zelf een koekenpan gekocht. Park veelal Duitse en Oostenrijkse kinderen en ik vond het meer geschikt voor de kleinere kinderen. Geen schoonmaak en 1 x per 7 dagen handdoeken wissel. Uitzicht en plek is erg mooi maar voor de rest te veel betaald voor hetgeen wat wij kregen. Je kan veel beter krijgen in Oostenrijk voor dit geld ! O ja de bedden, daar niet over te hebben ; je kan nog beter op de grond gaan slapen net zo hard.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2 tips over Appartement Kirchleitn Dorf Grosswild

• Familie Kroon, 05-08-2013

Het bij de prijs inbegrepen Sittlinger Seebad aan het Millstatter meer heeft een eenvoudig, maar prima restaurant, met zeer vriendelijke bediening. Terwijl de kinderen spelen op het grasveld of aan het strandje kun je een drankje nemen of een lekker ijsje eten.

• Annemiek, 17-08-2014

Maak goed gebruik van de Kärtnen kaart die je krijgt bij het inchecken. Ontzettend veel mogelijkheden om gratis of met korting leuke uitstapjes te maken. Scheelt enorm in de kosten!

2 vragen over Appartement Kirchleitn Dorf Grosswild

• Saskia, 30-08-2014

Kidsclub

Wie weet er meer informatie over de kidsclub? Wij willen hier in de kerstvakantie met ons gezinnetje (zoon 9 jaar en dochter 3 jaar) heen gaan. Is de kidsclub geschikt als opvang voor onze dochter van 3? (Dan kunnen papa/mama en broer gaan skiën) Of is het raadzaam om de crèche van tevoren te boeken?

• mark, 22-01-2012

2 vragen

op de site van arke staat dat er een meertje is op 100 mtr. I dit geschikt op in te zwemmen?

Er schijnt ook een dorf kleinwild te zijn. Maakt het uit waar je boekt als je met 2 kinderen van 2 en 4 jaar bent?. Dus kunnen we ook bij grosswild boeken?

defrijnsjes, 06-08-2012

Gewoon doen. Onze kinderen zijn net 4 en 5 jaar. In Kleinwild is Nederlandstalige begeleiding (doe Charlotte maar de groeten), maar we zaten in Grosswild. Geen probleem! Veeeel plezier, het is een top accomodatie.

Appartement Kirchleitn Dorf Grosswild info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadPeuterbad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinTerras, Tuin