Vakantiehuis Haus Wasserer

Vakantiehuis

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Vakantiehuis Haus Wasserer in het Nederlands

Mooi groot huis in een rustige omgeving

Wendy
24-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ruime vakantie woning voor 11 tot 12 volwassenen en twee kinderen.

Enkele kilometers van piste verwijderd, deze zijn goed bereikbaar met de skibus of auto. Skigebied biedt voldoende uitdaging voor beginnende en gevorderde skiers.

Skischool aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Wasserer in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Wasserer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Wasserer scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.