Appartement Ciketto

AppartementWeer vandaag25°11°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Ciketto voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Ciketto in het Nederlands

Onze grote favoriet!

Chantal Teerenstra
15-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanwege familie in Karinthië al bekend in de regio, maar dit is absoluut onze favoriet! Een heerlijke Italiaanse keuken, de Italiaanse gastvrijheid (niet binnen een uurtje drie gangen naar binnen gestampt krijgen, maar lekker lang tafelen), geweldige wijnen en vriendelijke service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ciketto in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ciketto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ciketto scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.