Hotel Bad Kleinkirchheim ****

Hotel Bad Kleinkirchheim ****

Hotel Bad Kleinkirchheim
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Kleinkirchheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bad Kleinkirchheim in het Nederlands

Prachtige omgeving!

Fam. Berg, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De inrichting van de appartementen zijn wat verouderd maar verkeren in prima staat, bedden liggen perfect. De ligging van het prak is zo'n 20min rijden naar het dorp Bad kleinkiricheim, we hebben de Karinthy-Card aangeschaft waarmee vele je vele uitstapje kunt maken, zoals kabelbanen, rondvaarten, rodelen e.d.

Op het park is een leuke animatieteam, doordat het park in zo groot is hadden de kinderen snel contact met elkaar.

Het zwembad is niet groot maar prima om na een actieve dag een duik te nemen.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in dit schitterde hotel 12 dagen geweest (10/6-22/6-07)in een woord geweldig.

accommodatie is gewoonweg TOP.

Verzorging is elke dag weer 4 sterren waard.De omgeving is een aanrader voor bergwandelaars.De gratis Karintienkaart is een uitkomst, boottochten, liften,treintjes etc.

Kortom: super goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bad Kleinkirchheim in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bad Kleinkirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bad Kleinkirchheim scoort een 8.29 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: