Appartement Alpine Spa Residences

9.8Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Alpine Spa Residences voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

18 reviews over Appartement Alpine Spa Residences

• 2019
    10Roberto Heeren16-10-2019

We zijn hier 6 dagen geweest in dit heerlijke appartement waar je echt niets te kort komt ontbijt wordt gebracht op de kamer op de tijd dat je wil en dat is echt super en alles heerlijk vers.. je kunt gebruik maken van het binnen en buiten bad sauna’s . Peter en zijn vrouw zijn fantastische lieve mensen die niets te veel is. Een aanrader om te gaan eten is Adriana Bistro nog geen 10 min lopen. Je krijgt een gasten kaart die je bijvoorbeeld gratis toegang geeft voor alle liften in omgeving en ook zeker een bezoekje waard is de stuwdam in Kolnbreinsperre

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Frank van der Vegt06-10-2019

Zo moet t zijn. Top

We hebben t erg naar onze zin gehad. Mooi,superschoon,alles voorhanden zoals zwembad,sauna. Ontbijt was super verzorgd . Peter en Elisabeth doen er alles aan om t je naar de zin te maken. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Ron Kellerhuis02-09-2019

Alles Goed voor elkaar, Groet aan Peter en vrouw

Hygiëne, goede bedden en Service was Top

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Karel13-08-2018

super!

Het zwembad, sauna en de zonnebedden waar we veel gebruik van hebben gemaakt, met gratis gebruik van handdoeken. Alles keurig schoon en meerdere douches met zeep beschikbaar. Dicht bij de winkels en bakkerij. Veel gebruikt gemaakt van de karnten card die je gratis krijgt bij Alpine Spa Residence. We hadden heel mooi weer dus meerdere keren met de gondel naar boven geweest en genoten van het uitzicht. Genoeg te doen in de buurt. de accommodatie was schoon en was overal van voorzien (vaatwasser, oven, magnetron, nespresso, koolkast met vriesvak) Bedden waren goed. We hebben een super vakantie gehad! We komen zeker nog een keer terug...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Herma Stein10-07-2018

Een super mooi en schoon appartement voorzien van alle benodigdheden. Nederlands sprekende receptioniste. Zeer vriendelijke eigenaren, die echt alles doen om je een fijne vakantie te bezorgen. Heerlijk binnenbad en buitenbad. Ligbedden voorzien van badlakens. Welness binnen zeer schoon en voorzien van genoeg handdoeken. Restaurant Adriana 4 a 5 min. lopen vanaf appartement is een aanrader. Ook het terras bij de golfbaan is een aanrader. Ik kan dit appartement zeer zeker aanbevelen. Gratis Kärnten kaart voor vele uitstapjes, gratis of met gereduceerd tarief. Ontbijt is ook mogelijk in Alpine Spa Residence. Al met al super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Jan Drok17-06-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien

Prachtig appartement voorzien van alle gemakken, zoals afwasmachine, keramische kookplaat,magnetron, Nespresso koffie apparaat etc. Mooi balkon met een zitje en een parasol. Alles super netjes en brandschoon. Erg vriendelijke eigenaar, die er alles aan doet om het er naar je zin te maken. Ze willen echt alles voor je doen. In het pand een heerlijk zwembad en nog een binnen/ buiten zwembad et heerlijke ligbedjes. In het pand ook rwee heerlijke sauna’s en een stoomcabine, waar je gratis gebruik van kunt maken. Bij de sauna’s en zwembaden liggen stapels badlakens en handdoeken. Bij een boeking in de zomer krijg je er een gratis Kärntnerkarte bij, waarmee je vele liften, bergpassen en musea gratis kunt gebruiken/ bezoeken. Ij het pand is een ruime gratis parkeerplaats aanwezig. Een mooie locatie om mooie trips in de natuur te maken.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Dennis Linden11-08-2017

Een echte aanrader!

Wij hebben een prachtige vakantie gehad vanuit Alpine Spa Residence. Met ons gezin (3 volwassenen en een hond) verbleven we in appartement type Kärnten. Dit ruime 2 kamerappartement was ideaal om te verblijven. We hadden een ruim balkon voor onze hond. De appartementen zijn erg schoon en compleet qua voorzieningen. Het personeel is heel behulpzaam en spreekt ook nederlands. De wellnessvoorzieningen zijn top en dragen ook echt bij aan het luxe gevoel tijdens je vakantie.De Kärnten Card is bij dit appartement inclusief, dus er zijn genoeg uitstapjes die je kunt plannen. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Ed17-07-2017

Super

Plezierig appartement met alles er op en aan. Goede wifi (op enkele hapering na) Wij hadden heerlijk balkon met uitzicht. Zwembad, sauna, alles stond tot onze beschikking. Ligt in mooi gebied en is goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en autotochten rond de meren. Men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voldoende parkeergelegenheid. De plaatselijke instandties werken goed mee door plaatsen van veel bezochte thermen en daarnaast gratis gebruik van kabelbanen.

Gereisd met partner in juli 2017

0 tips over Appartement Alpine Spa Residences