Appartement Alpine Spa Residences

2 reviews over Appartement Alpine Spa Residences in het Nederlands

Een echte aanrader!

Dennis Linden, 11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een prachtige vakantie gehad vanuit Alpine Spa Residence. Met ons gezin (3 volwassenen en een hond) verbleven we in appartement type Kärnten. Dit ruime 2 kamerappartement was ideaal om te verblijven. We hadden een ruim balkon voor onze hond. De appartementen zijn erg schoon en compleet qua voorzieningen. Het personeel is heel behulpzaam en spreekt ook nederlands. De wellnessvoorzieningen zijn top en dragen ook echt bij aan het luxe gevoel tijdens je vakantie.De Kärnten Card is bij dit appartement inclusief, dus er zijn genoeg uitstapjes die je kunt plannen. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

Super

Ed, 17-7-2017

Plezierig appartement met alles er op en aan. Goede wifi (op enkele hapering na) Wij hadden heerlijk balkon met uitzicht. Zwembad, sauna, alles stond tot onze beschikking. Ligt in mooi gebied en is goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en autotochten rond de meren. Men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voldoende parkeergelegenheid. De plaatselijke instandties werken goed mee door plaatsen van veel bezochte thermen en daarnaast gratis gebruik van kabelbanen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpine Spa Residences in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpine Spa Residences zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alpine Spa Residences scoort een 9.84 uit 10 op basis van 7 reviews.