Appartement Alpine Spa Residences

super!

Karel
13-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zwembad, sauna en de zonnebedden waar we veel gebruik van hebben gemaakt, met gratis gebruik van handdoeken. Alles keurig schoon en meerdere douches met zeep beschikbaar. Dicht bij de winkels en bakkerij. Veel gebruikt gemaakt van de karnten card die je gratis krijgt bij Alpine Spa Residence. We hadden heel mooi weer dus meerdere keren met de gondel naar boven geweest en genoten van het uitzicht. Genoeg te doen in de buurt. de accommodatie was schoon en was overal van voorzien (vaatwasser, oven, magnetron, nespresso, koolkast met vriesvak) Bedden waren goed. We hebben een super vakantie gehad! We komen zeker nog een keer terug...

Herma Stein
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een super mooi en schoon appartement voorzien van alle benodigdheden. Nederlands sprekende receptioniste. Zeer vriendelijke eigenaren, die echt alles doen om je een fijne vakantie te bezorgen. Heerlijk binnenbad en buitenbad. Ligbedden voorzien van badlakens. Welness binnen zeer schoon en voorzien van genoeg handdoeken. Restaurant Adriana 4 a 5 min. lopen vanaf appartement is een aanrader. Ook het terras bij de golfbaan is een aanrader.

Ik kan dit appartement zeer zeker aanbevelen. Gratis Kärnten kaart voor vele uitstapjes, gratis of met gereduceerd tarief. Ontbijt is ook mogelijk in Alpine Spa Residence. Al met al super vakantie gehad.

• Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig appartement voorzien van alle gemakken, zoals afwasmachine, keramische kookplaat,magnetron, Nespresso koffie apparaat etc. Mooi balkon met een zitje en een parasol. Alles super netjes en brandschoon. Erg vriendelijke eigenaar, die er alles aan doet om het er naar je zin te maken. Ze willen echt alles voor je doen. In het pand een heerlijk zwembad en nog een binnen/ buiten zwembad et heerlijke ligbedjes. In het pand ook rwee heerlijke sauna’s en een stoomcabine, waar je gratis gebruik van kunt maken. Bij de sauna’s en zwembaden liggen stapels badlakens en handdoeken. Bij een boeking in de zomer krijg je er een gratis Kärntnerkarte bij, waarmee je vele liften, bergpassen en musea gratis kunt gebruiken/ bezoeken. Ij het pand is een ruime gratis parkeerplaats aanwezig. Een mooie locatie om mooie trips in de natuur te maken.

Een echte aanrader!

Dennis Linden
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een prachtige vakantie gehad vanuit Alpine Spa Residence. Met ons gezin (3 volwassenen en een hond) verbleven we in appartement type Kärnten. Dit ruime 2 kamerappartement was ideaal om te verblijven. We hadden een ruim balkon voor onze hond. De appartementen zijn erg schoon en compleet qua voorzieningen. Het personeel is heel behulpzaam en spreekt ook nederlands. De wellnessvoorzieningen zijn top en dragen ook echt bij aan het luxe gevoel tijdens je vakantie.De Kärnten Card is bij dit appartement inclusief, dus er zijn genoeg uitstapjes die je kunt plannen. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

Super

Ed
17-7-2017

Plezierig appartement met alles er op en aan. Goede wifi (op enkele hapering na) Wij hadden heerlijk balkon met uitzicht. Zwembad, sauna, alles stond tot onze beschikking. Ligt in mooi gebied en is goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en autotochten rond de meren. Men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voldoende parkeergelegenheid. De plaatselijke instandties werken goed mee door plaatsen van veel bezochte thermen en daarnaast gratis gebruik van kabelbanen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpine Spa Residences in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpine Spa Residences zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.