Hotel Berghof Brunner

Kleine hotelsWeer vandaag4°-3°
Hotel Berghof Brunner
8,9

25 reviews over Hotel Berghof Brunner in het Nederlands

Super hotel prachtige omgeving!

K Veenstra
10-8-2014

Echt een prachtige locatie hoog gelegen, zeer netjes en schoon. Ook goed eten voor een gluten en lactosevrij dieet. We waren met twee kinderen 4 en 5 jaar leuk buiten zwembad waar je langs smalle wel steile voetpaden heen kon lopen vanaf het hotel ook een klein speeltuintje voor de kinderen bij het hotel. Mooie wandelroutes vanaf het hotel en een klimwand. Echt een aanrader voor iedereen!

Hotel met een werelduitzicht!

Willem
17-6-2014

Wat een prachtig hotel!!!! Wat een schitterende ligging, hoog in de bergen en wat een uitzicht!!! Gezellig restaurant, prachtig panoramaterras!!! Kamers, personeel: alles Prima!!! Internet op de kamer. Vraag om een kamer met zicht op het dal, op het plaatsje Bad Eisenkappel. Je kunt er prachtige wandelingen maken, vanuit het hotel. Schitterende autoritjes, naar Slovenië etc. Je zou echt een hele dag op je balkon willen zitten voor het uitzicht en de rust!!!! Bij Van der Valk geboekt voor een prima prijs!!!!

hele mooie vakantie gehad !!!!!

riddersma
19-7-2013

een mooi hotel op een werkelijk schitterende locatie ,alles ziet er goed verzorgd en schoon uit .ruime kamer .een balkon met een werkelijk prachtig uitzicht .personeel vriendelijk en behulpzaam .ontbijtbuffet met alles er op en er aan ook iedere dag eieren en de serveerster kwam iedere ochtend aan de tafel vragen of we spiegel of roer ei wilden en dat werd dan vers gebakken aan tafel geserveerd .lunch kan je s ochtends van het ontbijt maken ,of anders van de lunch kaart. bij het hooft gerecht heb je keus uit 3 gerechten , het voorgerecht de soep en het nagerecht is voor iedereen het zelfde ,en salade kun je zelf samen stellen van de salade bar .in de omgeving zijn veel mooie wandel routes er word ook veel aan steilewand klimmen en vliegvissen gedaan ,onze kinderen gingen vaak naar het zwembad of lekker springen op de trampoline ,voor de rest is er s avonds niet veel te doen ,na 9 uur s avonds zie je eigenlijk niemand meer , zo lekker rustig heerlijk !!!!

fantastische plek

G.C.van Schaik
10-7-2013

Rustig familiehotel waar bijna alles mogelijk is. Fantastisch uitzicht. in de buurt weinig te doen. Personeel is zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed het restaurant is typisch Oostenrijks, met eettafels in een boxensysteem. Elke dag beddenopmaak, handdoeken wissel en indien nodig wordt de kamer opgeruimd. 1 maal per week schoonmaken. Kindvriendelijkheid niet geweldig. Hotel voor bezige mensen.

Heerlijke 5 daagse juni vakantie

johan-gea
14-6-2013

Een zeer gastvrije ontvangst, klantvriendelijke bediening gedurende ons hele verblijf, alles stipt volgens een vast schema, mooie rustige omgeving, ín de nacht stil, mooie ligweide rondom vijver, heerlijk wandelgebied, eten prima maar zeker niet overdreven luxe, kortom: Een prima verblijf voor een schappelijke prijs!

een prima plek om tot rust te komen

Emmy Roorda
31-5-2013

Een juweeltje van een hotel tegen een berg gebouwd ,keurige ontvangst,onze kamer bleek appartement te zijn via buiten te bereiken (nr 10 stond op de deur maar is kamer 101) met mooie grote moderne keuken alle ruimtes vrolijk en mooi gedecoreerd met bloemen en schilderijen prachtige kasten alles in beukenhout kleur, leuke zithoek aparte slaapkamer met heerlijke bedden , badkamer met douche en apart toilet. ruim balkon .Lekker verzorgd ontbijt ,tijdens het ontbijt kies je van de speciale kaart wat je als lunch wenst ,en als avondeten , ook voor de niet vleeseters zijn er mogelijkheden, lekker saladebuffet, ,frisdrank zoveel je wilt net als koffie en thee(vanaf 12 uur allinkl) s middags om 3 uur ook nog gebak bij de koffie,thee of warme chocolademelk, al met al is dit de perfecte plek bij vriendelijke lieve hardwerkende mensen, De sauna is ook goed verzorgd 4 saunas waarvan ook een infraroodsauna , Wifi internet verbinding prima en geen extra kosten .

Berghotel Brunner

Marie- Josee en Bert
22-4-2013

Hotel mooi gelegen op de berg boven Bad Eisenkappel.

Bij binnenkomst beetje kille receptie ondanks dat toch vriendelijke begroeting bij aankomst.

Kamer ruim, schoon en voorzien van balkon.

Badkamer was wel wat klein, maar voorzien van alles wat men nodig heeft... pluspunt aparte wc (buiten de badkamer).

Elke dag opruiming op de kamer en schone handdoeken.

Ontbijt eigenlijk niets van te zeggen alles voorhanden... behalve dat je niet elke dag een lekker eitje kreeg. Avond eten eenvoudig, maar wel ruim voldoende. Werd alleen met een beetje snelheid afgewerkt... want 8 uur was toch wel de limiet.

De bar was niet zo uitnodigend dus 's avonds nog even blijven zitten deden we maar niet.

Mooie sauna en fitniss ruimte, maar ons werd meegegeven dat 18.30 uur toch wel het uiterste was. Dus na een dag wandelen nog even naar de sauna is er niet bij.

Al met al wel een leuk hotel voor wandelaars die 's avonds vroeg onder de veren gaan.

Niet nog een keer

Mieke
3-7-2012

We verbleven hier een week, en dat vonden we meer dan genoeg. Kamer was prima, ligging van het hotel ook, maar sfeer was er totaal niet, als we 's avonds even op het buitenterras wilden gaan zitten om wat te drinken, waren we negen van de tien keer de enigen. Vreselijk ongezellig. Ook wanneer we 's avonds gingen eten, werd het achter elkaar afgeraffeld, je had het ene gerecht nog niet op, of ze kwamen het andere al weer brengen, ook nadat we hadden gezegd dat we even pauze wilden,anders zaten we om 19:00 uur al weer op onze kamer, zo snel ging alles. In het plaatsje zelf was ook weinig te beleven, anders waren we daar 's avonds even naar toe gereden. Wat wel prachtig was, is de zonneweide, in het midden is een watertje gelegen waar vissen, slangetjes en kikkervisjes in zwommen, dit was echt prachtig, hier kon je heerlijk rustig liggen zonnen, en genieten van de rust. We hebben het niet echt slecht gehad, maar we gaan er niet voor een tweede keer heen.

Perfect hotel op schitterende locatie

Fiona en Ramon
9-10-2011

Berghof Brunner is een klein hotel gelegen op een berg met uitzicht op het plaatsje Bad Eisenkappel. De kamers zijn ruim, allen met balkon. Het ontbijt is prima, voor ieder wat wils. Het avondeten (keuze uit 3 maaltijden) is prima. Geen een dag hetzelfde in 2 weken tijd. Gastvrijheid van het personeel is goed. Schoonmaak van de kamer prima. Wij reizen veel in Europa, maar dit is uitzonderlijk te noemen! Zeker 4 sterren waardig. Prijs kwaliteit een dikke tien! Voor wandelaars een waar paradijs. Wij komen beslist terug!

Wandeltocht van dal (550mtr) naar de Eissenkappler hutte (1550mtr) is een zware maar zeker leuke wandeltocht. Enige ervaring vereist aangezien de tocht 7 uur in beslag neemt.

Geweldig !

John
21-8-2011

Prachtige ligging en uitstekende service. Zalig en gevarieerd eten (in de drie weken dat we er geweest zijn geen dag hetzelfde). Ruime en schone kamer. Door de vriendelijkheid van de hotelmedewerkers echt een hotel waar we ons vanaf dag één direct thuis hebben gevoeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghof Brunner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof Brunner in Bad Eisenkappel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof Brunner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.