Bad Eisenkappel

Reviews over Bad Eisenkappel

Heerlijke vakantieplek

Willem
    17-6-2014

fijne vakantieplaats. Wandelmogelijkheden vanuit het hotel te over! Er is zelfs een heuse klimwand (klettern) bij het hotel. Zoveel mooie weggetjes om te fietsen (steil.......) of om een prachtige autorit te maken!!!! Het hotel is schitterend gelegen!!!!

Gereisd Met partner in mei 2014

Klein Karintisch bergdorpje...

Marie- Josee en Bert
    14-4-2013

Beschut tussen de grote Alpenreuzen ingelegen ligt het plaatsje Bad Eisenkappel. Een dorpje van niet meer als ca. 1.500 inwoners. De jeugd trekt grotendeels weg en de bevolking die er blijft probeert er het beste van te maken.

Voor wat ouderen zoals wij (haha) heerlijk om hier te verblijven. Je kunt er heerlijke wandelingen maken en slenteren door het kleine dorpje. In het dorpje zelf zijn 2 grote supermarkten, een paar kleine winkeltjes en één cafe- restaurant.

Restaurant is zeker aan te bevelen, maar voordat je er heen gaat natuurlijk wel de Kneipp wandelroute doen... route 3.

Eind goed al goed... kom hier naar toe als je van rust en natuur houdt.

Gereisd Met partner in Sat Apr 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bad Eisenkappel scoort een 7,1 uit 10, op basis van 10 reviews