Vakantiehuis Grundnerhof

• Onvoldoende: 1 - 5

Unieke ligging

p schoemaker
15-10-2011

Grudnerhof is een oase van rust. In het appartement is echt van alles aanwezig. We komen er al jaren en worden nooit teleurgesteld. De eigenaren staan altijd voor je klaar en adviseren je maximaal om er een topvakantie van te maken. Gerfried kan je echt alles vertellen over de bergen en de nabij gelegen skipistes. Tamara, is ontzettend gastvrij en ook altijd bereid om adviezen en tips te geven. In Klosterle zelf kun je echt alle kanten op. Je kunt er heerlijk wandelen, fietsen en skiën. Er zijn supermarkten in de buurt en je kunt er lekker uit eten gaan. Villach en de Osiachersee liggen erg dicht in de buurt. Mogelijkheden genoeg om er een prachtige sportieve natuurvakantie van te maken. Ook in en rondom het appartement is het goed vertoeven. Zomers lekker zonnen en ’s winters de spekkachel aan om het zeer aangenaam te maken.

Schitterend plek midden in de natuur!

Robert Altena
10-9-2011

Grundnerhof, in de directe nabijheid van het toeristische dorpje Arriach is werkelijk een fantaschtische plek voor een geslaagde vakantie. Huisjes met balkon en uitzicht op de bergen, super!!! Tamara en Gerfried zijn een gezellige en warme gastvrouw en gastheer, ze vertellen je alles over de omgeving en helpen je meteen als er onverwachts een probleem mocht zijn, zoals bij mij een lekke band van de auto. Echt niets is hun teveel. Kinderen kunnen hier veilig buiten spelen en mogen namen bedenken voor pas geboren kalfjes. Wij komen hier inmiddels al vele jaren op wintersportvakantie en gaan ook buiten deze vakantie regelmatig hier naar toe voor een korte vakantie. De omgeving leent zich uitstekend voor prachtige bergwandelingen, vanaf het appartement kun je prachtige gemarkeerde routes lopen waar je herten en reeen zult tegenkomen. Kortom wil je de gastvrijheid en mooie natuur van Karinthie ervaren moet je hier zeker een keer naar toe gaan. En voor de prijs hoef je het niet te laten!!

Het appartement is eenvoudig en netjes, niet vies zoals ik lees bij andere beoordelingen. Het is niet luxe, maar daar is de prijs ook naar. Wij zijn er in deze zomer geweest en hebben enorm genoten van een prachtig bergmeer wat op loopafstand van het meer bereikbaar was. Prima vertoeven als je houdt van forel aan je hengel, want die zitten er genoeg! Wij waren met 2 kleine kinderen (0 en 4 jaar), ook zij hebben zich uitstekend vermaakt. Naast het bergmeer is er richting de Ossiacher See of richting Villach meer dan genoeg te beleven. Met de kabelbaan, leuke wandelingen maken, lekker zwemmen, ruïne bezoeken etc..

De gastvrouw is een bijzonder vriendelijke dame die hard haar best doet om het je naar de zin te maken! Wij hebben in ieder geval genoten van een fantastische vakantie.

Nooooit meer.

Lindsay Ritzen
    12-7-2011

Muizen hadden overal gepoept, besteklade, tussen de pannen, op het aanrecht, woonkamer. Echt smerig !Eigenaar zei: Ja dat kan wel eens gebeuren op een boerenerf. Daarbij kwam dat toen we op een avond de hond gingen uitlaten, ze een hert geslacht hadden dat op de kop aan een touw hing te bungelen, klaar om open gesneden te worden. Een ware nachtmerrie !

Direct bij de skilift!

toma
    15-3-2009

Kalme situatie, broodjesdienst (niet op Zondag)Wegens het verwarmen met hout waren wij eerst sceptisch en verrasten toen positief die comfortabel zijn.
      2008

De Grundnerhof in Arriach

G.J.R. Pols
      8-11-2008

De omgeving is erg mooi, ideaal om van het appartement uit te gaan wandelen, maar ook in de nabije omgeving genoeg te beleven.

Het appartement was mooi, maar erg smerig.

De keukenkastjes zagen er niet uit en de afwas was ook niet gebeurt.

Bed- en linnengoed was wel goed voor elkaar en er was een broodjesservice.

De broodjesservice was niet op zon- en feestdagen, wat ons niet medegedeeld was.

Dat was ons helaas wel tegengevallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Grundnerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Grundnerhof in Arriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Grundnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Grundnerhof scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.