Gasthof Der Lahnerhof

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Echt Oostenrijks! Uitmuntend

hans en ilze
4-8-2017

Helemaal bovenin de bergen verblijven, wie wil dat nou niet. Wij hebben er 3 nachten verbleven omdat we op doorreis waren naar Kroatie. Met caravan niet te doen. Heel stijl omhoog. Appartement schoon, keuken heeft alles wat nodig is, bedden slapen heerlijk. Tuin heerlijk! Kinderen vonden de dieren erg leuk. Pony's konijnen, schapen, kat, kippen.Tuin groot genoeg om te spelen, voetballen. Opbaalzwembad was misschien wel leuk geweest.We hebben eigenaar heel kort gezien op laatste dag. "oma" van 82 jaar woont op terrein en is superlief en belt zoon indien nodig. Omgeving prachtig. 20 min rijden voor grote supermarkt. Je kunt elke ochtend broodjes bestellen, en melk vleeswaren. We hebben via een touroperator geboekt. zeer betaalbaar!

bg_santen
27-7-2014

In verband met ons 40jarige huwelijk hadden wij alle 4 appartementen afgehuurd. Onze 3 dochters met hun mannen en in totaal 7 kleinkinderen. Zodoende konden we dingen samen doen maar ook afzonderlijk uitstapjes maken. Vooral voor de kleinkinderen was het een groot feest, zo konden de kinderen via ons appartement via het balkon weer in het andere komen en vervolgens via de hal weer door ons appartement rennen.

De gastheer Robert was zeer vriendelijk, er mocht ons aan niets ontbreken. Ook Midzie, een dame van rond de 80, die een huisje ernaast woonde konden we alles vragen, door de gezonde berglucht was ze nog zeer kwiek.

Daar Robert op zijn eigen boerderij door een luik gevallen was kon hij de beloofde rondrit met trekker met aanhanger niet zelf doen, maar zijn zoon nam dit over, dit was er niet minder om.

Heerlijk gewandeld tussen de koeien boven op de berg, daarna in een berghut heerlijk Oostenrijks gegeten.

Dit was echt genieten.

Super leuke vakantie

Boekelder
7-9-2013

Super Leuke vakantie gehad met ons gezin (twee volwassen en twee kinderen 6 en 8 jaar) op de gasthof Lahnerhof in Arriach Karintien. Het weer is hier bijna altijd goed, en boven op de berg geen last van muggen.

Twee weken lang vakantie gevierd vanuit de gasthof Lahnerhof. De gastheer Robert maakt het de gasten naar hun zin met een bergwandeling over zijn "Berg", rondrit met de kinderen op zijn tractor, maar ook de grillavond verzorgt hij perfect. Ook zelf veel bergen beklommen/afgedaald, en met de karintien kaart (€108,- twee weken voor 4 personen) waren de gondel ritten gratis. Met deze kaart ook gratis gebruik gemaakt van de rondvaartboten, musea en dierentuinen. Kortom wie van een actieve, leuke, gezellige en lekkere vakantie houdt, is dit de juiste plek.

Een echte aanrader.

M.Boekelder
    8-9-2012

Wij zijn in de zomer van 2012 twee weken op vakantie geweest op de Lahnerhof. De lahnerhof heeft vier keurig verzorgde apartementen voorzien van handdoeken en opgemaakte bedden. De speeltuin is veilig ook voor kleine kinderen, en leuke knuffeldieren zijn aanwezig. De gastheer Robert en familie doen er alles aan om het naar je zin te maken, niets is te gek. Veel van de omgeving bezichtigd, mede door aanschaf van de karintiencard (2 wkn €100,-). Gratis ski-liften, rondvaartboten, dierentuinen ect. Een echte aanrader.

Superplek, super gastheer

Fam Reijnders
    1-9-2012

Een mooie plek. Zeer kindvriendelijk (een omheinde speelweide).

De kamers zijn netjes en schoon, beetje gedateerd maar dat mag in Oostenrijk. Broodjesservice en boerderijproducten zijn goed geregeld elke morgen. Ook de gastheer probeert u in alles te helpen, niets is teveel.

Gezelligheid staat voorop.

We zijn hier 1 week geweest. Mooi appartement. Alles aanwezig, inclusief beddengoed en handdoeken. Ontbijtservice met "hausgemacht" vleeswaren.

Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. s'Avonds gezellig met elkaar buiten zitten met een glaasje Obsler! Käntern is een mooie plek met erg veel te zien/doen. Onze dochter heeft zich erg goed vermaakt in de mooie tuin met trampoline, schommels, voetbalveld etc.

We komen zeker in de zomer en/of winter nog eens terug!

2006

Onze zomervakantie hier doorgebracht

Astrid Kelder
    28-12-2006

Onze zomervakantie hier doorgebracht. De familie Ebner (tevens eigenaar) heeft ons zeer gastvrij ontvangen. Zeer goede service. Echt een aanrader.Er word een keer per week een grilavond georganiseerd wat een groot succes is. Verder geen animatie, maar dat is ook niet nodig want er is in de omgeving genoeg te beleven.Zeer geschikt om van hieruit Karinthie te ondekken. Komen zeer zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Der Lahnerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Der Lahnerhof in Arriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Der Lahnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Der Lahnerhof scoort een 9.65 uit 10 op basis van 11 reviews.