Appartement Bauernhof Nöffkeusche

Weer vandaag3°-4°
Appartement Bauernhof Nöffkeusche
9,1

12 reviews over Appartement Bauernhof Nöffkeusche in het Nederlands

Een heerlijk plekje onder de zon

Jan en Nora
21-9-2012

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtig, smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien appartement. De vakantie begon met een fijn, gastvrij onthaal toen we in het donker s'avonds laat om 22.30u aankwamen. De volgende dag viel onze mond open van het uitzicht vanaf het balkon; wat een rust, wat een natuur en vooral ook wát een werk is dit geweest om van een stal 2 van deze appartementen te maken. De omgeving was mooi zagen we op internet, maar is in werkelijkheid nóg mooier. We hebben veel wandelingen gemaakt en allerlei leuke dorpjes bezocht. Als we moe waren, bleven we even 'zonnen' op een van de terrassen. Ook dat was mogelijk. Dan kon het voorkomen dat je 'bezoek' kreeg van een schaap, of Sep de hond. Wij zullen deze accommodatie aan iedereen aanbevelen. Peter, Marijke, Femke, Anniek, Sep en Kwipsel, eeeh, Kwispel en al die dikke (brood) kippen hartelijk dank!

Perfecte locatie.

Marten de Groot
12-6-2012

Rustige omgeving rondom de locatie.

Er zijn ook genoeg activiteiten in de omgeving en omliggende dorpen/steden te vinden.

Een droomplek!

Léon van der Horst
6-4-2012

Aangekomen in de Bachkeusche, één van de twee appartementen, was ik vol verbazing.Wat een ruimte, luxe, comfort en rust. Alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf. Zeer fijne familie als gastheer en gastvrouw(en). Echt een plek waar je rust kan vinden, genieten van uitzicht en natuur, maar ook in de buurt vele activiteiten kan ontplooien. Een plek om naar terug te keren! Ook genoten van alle dieren, de paarden, geiten, schapen, honden, katten. En voor mij een mooie oefenplek geweest voor het leren vliegen met mijn quadcopter :)

Schitterende lokatie

R Leentvaar
29-8-2011

Dit appartement voldoet aan alle eisen. Alles is verzorgd en er is voldoende, je grijpt niet mis. Het uitzicht is prachtig en de mogelijkheden zijn ontelbaar. De eigenaren zijn zeer klantvriendelijk. Zeker een plek om terug te keren.

Fijne plek, warm onthaal, adembenemend uitzicht.

Familie Walraven
9-8-2011

Mooi, ruim, schoon en compleet appartement. De eigenaren zijn lieve en gastvrije mensen. We kwamen later aan dan verwacht. Dat was geen probleem. Ze hebben voor ons zelfs geregeld dat we bij een gasthaus, op nog geen 5 minuten rijden, konden gaan eten.

Aan het zwembad zijn een aantal terassen gemaakt waar we lekker in het zonnetje hebben kunnen zitten, genietend van een prachtig uitzicht.

Ondanks dat we maar een paar dagen konden blijven heeft Bauernhof Nöffkeusche een warm en fijn plekje in onze vakantieherinneringen veroverd.

Uitstekende vakantiewoning!

Fam. Veerman
7-7-2011

We hebben een geweldige vakantie gehad! Een mooie, verzorgde en schone vakantiewoning voorzien van alle benodigdheden. Zeer vriendelijke familie die altijd voor je klaar staan. Alles was goed voorbereid op onze komst, inclusief alle benodigdheden voor onze 1-jarige zoon zoals; kinderbed, kinderstoel, kinderservies, speelgoed, etc. De dieren zijn een goed vermaak geweest voor onze zoon. Dagelijks hadden we verse eieren. Kortom; een aanrader!

heerlijk van alle gemakken voorzien appartement

Kamphuis-Maarschalkerweerd
3-3-2011

Prachtige ligging, heerlijk rustig, zeer vriendelijke gastvrouw- en -heer. Alle ruimte voor kinderen om te spelen. Zeer aan te bevelen.

Heerlijk schoon,nieuw,goed ingericht appartement.

sylvia
2-3-2011

Na het skien is het een plek om te ontspannen in een vriendelijk sfeer.

Heerlijke vakantiebestemming

fam. Koldenhof
23-9-2010

Wij zijn met ons gezin in de meivakantie hier geweest. Het weer zat niet echt mee, maar we hebben evengoed een heerlijke vakantie gehad. Het luxe zeer mooi en compleet ingerichte appartement is van alle gemakken voorzien. Het appartement ligt boven de stal op het terrein van de boerderij alwaar de zeer vriendelijke (nederlandse) eigennaren Peter & Marijke met hun kinderen wonen. Onze kinderen konden heerlijk spelen op het terrein en bij de beek die langs de boerderij loopt. Onze dochter was gek op de paarden en kon zelfs onder begeleiding paardrijden. Maar ook in de omgeving is genoeg te doen en beleven. Als je van natuur en sportiviteit houdt kun je er heerlijke bergwandelingen maken en in de winter kun je er skiën. Wij hebben een Mijn bezocht en zijn in een klein pretpark geweest wat allebei erg leuk was. Kortom wij hadden een top vakantie op een top lokatie en gaan zeker nog een keer terug.

We zijn alweer 3 weken thuis, maar de gedachten dwalen met regelmaat nog af naar "Bauernhof Nöffkeusche”. Een super accommodatie. Bij de zeer vriendelijke en gastvrije Peter & Marijke Streefkerk met hun dochters Femke en Anniek voelden wij onze meteen thuis. Wij verbleven in appartement Bachkeusche, een appartement dat zeer royaal en smaakvol is ingericht. Het overdekte, grote terras biedt een geweldig uitzicht op de Gerlitzen (1.900 m). Een uitzicht dat nooit verveelt. De omgeving heeft heel veel te bieden en alles is zeer goed te bereizen: Minimundus (die kleine welt am Wörthersee, Oostenrijkse “Madurodam”) in Klagenfurt (45 min.), geweldige roofvogelshow in Adler Arena, Villach (10 min.) en heerlijk zwemmen in de Afritzer See, een bergmeer met een watertemperatuur van 26 graden (10 min.). Onze dochter heeft genoten van Marijke’s paardrijlessen. Onze suggestie, doop de naam Nöffkeusche om in Villa Velderhof. Peter, Marijke, Femke en Anniek bedankt. Het was TOP!

Nöffkeusche, Eigenaar, 21-9-2010

Hallo Rob, Fransien, Lotte en Fleur

Jullie waren hartstikke gezellige gasten en nog hartelijk bedankt dat jullie het appartement zo netjes hebben achter gelaten. Hartelijke groet, Peter & Marijke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bauernhof Nöffkeusche in Arriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bauernhof Nöffkeusche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.