Appartement Bauernhof Nöffkeusche

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Bauernhof Nöffkeusche

• 9Marten de Groot12-06-2012

Perfecte locatie.

Rustige omgeving rondom de locatie. Er zijn ook genoeg activiteiten in de omgeving en omliggende dorpen/steden te vinden.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9R Leentvaar29-08-2011

Schitterende lokatie

Dit appartement voldoet aan alle eisen. Alles is verzorgd en er is voldoende, je grijpt niet mis. Het uitzicht is prachtig en de mogelijkheden zijn ontelbaar. De eigenaren zijn zeer klantvriendelijk. Zeker een plek om terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Familie Walraven09-08-2011

Fijne plek, warm onthaal, adembenemend uitzicht.

Mooi, ruim, schoon en compleet appartement. De eigenaren zijn lieve en gastvrije mensen. We kwamen later aan dan verwacht. Dat was geen probleem. Ze hebben voor ons zelfs geregeld dat we bij een gasthaus, op nog geen 5 minuten rijden, konden gaan eten. Aan het zwembad zijn een aantal terassen gemaakt waar we lekker in het zonnetje hebben kunnen zitten, genietend van een prachtig uitzicht. Ondanks dat we maar een paar dagen konden blijven heeft Bauernhof Nöffkeusche een warm en fijn plekje in onze vakantieherinneringen veroverd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Fam. Veerman07-07-2011

Uitstekende vakantiewoning!

We hebben een geweldige vakantie gehad! Een mooie, verzorgde en schone vakantiewoning voorzien van alle benodigdheden. Zeer vriendelijke familie die altijd voor je klaar staan. Alles was goed voorbereid op onze komst, inclusief alle benodigdheden voor onze 1-jarige zoon zoals; kinderbed, kinderstoel, kinderservies, speelgoed, etc. De dieren zijn een goed vermaak geweest voor onze zoon. Dagelijks hadden we verse eieren. Kortom; een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Kamphuis-Maarschalkerweerd03-03-2011

heerlijk van alle gemakken voorzien appartement

Prachtige ligging, heerlijk rustig, zeer vriendelijke gastvrouw- en -heer. Alle ruimte voor kinderen om te spelen. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 8sylvia02-03-2011

Heerlijk schoon,nieuw,goed ingericht appartement.

Na het skien is het een plek om te ontspannen in een vriendelijk sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 10fam. Koldenhof23-09-2010

Heerlijke vakantiebestemming

Wij zijn met ons gezin in de meivakantie hier geweest. Het weer zat niet echt mee, maar we hebben evengoed een heerlijke vakantie gehad. Het luxe zeer mooi en compleet ingerichte appartement is van alle gemakken voorzien. Het appartement ligt boven de stal op het terrein van de boerderij alwaar de zeer vriendelijke (nederlandse) eigennaren Peter & Marijke met hun kinderen wonen. Onze kinderen konden heerlijk spelen op het terrein en bij de beek die langs de boerderij loopt. Onze dochter was gek op de paarden en kon zelfs onder begeleiding paardrijden. Maar ook in de omgeving is genoeg te doen en beleven. Als je van natuur en sportiviteit houdt kun je er heerlijke bergwandelingen maken en in de winter kun je er skiën. Wij hebben een Mijn bezocht en zijn in een klein pretpark geweest wat allebei erg leuk was. Kortom wij hadden een top vakantie op een top lokatie en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 10Verstegen19-09-2010

Geweldig appartement van Nederlandse eigenaren

We zijn alweer 3 weken thuis, maar de gedachten dwalen met regelmaat nog af naar "Bauernhof Nöffkeusche”. Een super accommodatie. Bij de zeer vriendelijke en gastvrije Peter & Marijke Streefkerk met hun dochters Femke en Anniek voelden wij onze meteen thuis. Wij verbleven in appartement Bachkeusche, een appartement dat zeer royaal en smaakvol is ingericht. Het overdekte, grote terras biedt een geweldig uitzicht op de Gerlitzen (1.900 m). Een uitzicht dat nooit verveelt. De omgeving heeft heel veel te bieden en alles is zeer goed te bereizen: Minimundus (die kleine welt am Wörthersee, Oostenrijkse “Madurodam”) in Klagenfurt (45 min.), geweldige roofvogelshow in Adler Arena, Villach (10 min.) en heerlijk zwemmen in de Afritzer See, een bergmeer met een watertemperatuur van 26 graden (10 min.). Onze dochter heeft genoten van Marijke’s paardrijlessen. Onze suggestie, doop de naam Nöffkeusche om in Villa Velderhof. Peter, Marijke, Femke en Anniek bedankt. Het was TOP!

Nöffkeusche, Eigenaar, 21-09-2010

Hallo Rob, Fransien, Lotte en Fleur Jullie waren hartstikke gezellige gasten en nog hartelijk bedankt dat jullie het appartement zo netjes hebben achter gelaten. Hartelijke groet, Peter & Marijke

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9daniel16-09-2010

super

super appartementen heel hoog gelegen in de bergen . Paradijs voor de ogen Deze familie kan u heel goed ontvangen

Nöffkeusche, Eigenaar, 21-09-2010

Hallo Daniel, tot volgend jaar bij de European Bike Week - Faakersee. Wij houden weer een plekje vrij voor de Harleys vrij onze garage.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Appartement Bauernhof Nöffkeusche info