Gasthof Arriach

147 reviews over Gasthof Arriach in het Nederlands

Onvergetelijk!

Frans van Niftrik
25-9-2018

Schitterend gelegen gasthof waar we eigenlijk te kort zijn verbleven. We hadden een geweldige kamer met een schitterend balkon, en het eten van Piet was voortreffelijk. Zowel Peter als Piet zijn geweldige gastheren, die (voor ons helaas) van hun welverdiende pensioen gaan genieten. Wij wensen de nieuwe uitbaters in ieder geval heel veel succes!

Heerlijke tijd gehad!

Helma Brouwer
23-9-2018

Mooi verblijf en rustige omgeving om te vertoeven. Alles werd door de, altijd even vriendelijke eigenaren ,in de puntjes verzorgd. Wij hadden half pension.Uitgebreid ontbijt. Elke avond een uitgebreid en heerlijk 4 gangen diner!!Ruime kamer, heel mooi uitzicht! Eigenaren waren ook behulpzaam door het geven van tips om de omgeving te verkennen. Gewoon top!!!

Annelies en henk
14-9-2018

Het was helemaal super schone kamer en badkamer .Het onbijt voor ieder wat wils

savonds was het eten ook perfect

Peter en Piet zijn twee super vriendelijke gastvrije mensen die er alles aan doen zodat jij je als gast thuis voelt.

Topvakantie!!!

Fam. Stroobants
26-8-2018

Een mooi gasthof, ruime en propere kamers, een verzorgd ontbijtbuffet, een keilekker 4-gangenmenu én 2 geweldige gastheren,... Wat wil je nog meer?

Peter en Piet weten hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen!!!

fantastisch!

familie Jansen
14-8-2018

Gemoedelijke sfeer, lekker gegeten, zeer goede bedden en super schoon.

Geweldig verblijf op en top verzorgd

Henk Jeanne Damen de Bie
11-8-2018

Alles 100% zeer welkom en goed verzorgd

Het was fantastisch.Punt = 10

Jeanny de Bie-Verhoeven
5-8-2018

Prachtige wandel en fietsomgeving dus neem goede wandelschoenen mee. De kamers zijn schoon en comfortabel.Het eten is met liefde en passie voor kwaliteit bereid.De gastheren zijn een voorbeeld voor brabantse gastvrijheid.Bedankt .

GEWELDIG!!

Yvonne
1-8-2018

In een woord GEWELDIG!! Mooie frisse en schone accomodatie, in Oostenrijkse sfeer.

Heerlijke ontbijtbuffeten , afschuwelijk lekkere 4- gangen menu’s en verfrissende drankjes aan de bar of op terras niets is Peter en Piet teveel om het je naar de zin te maken.

Echt een aanrader om hier neer te strijken en vanuit gasthof Arriach Karinthië te gaan ontdekken, Peter en Piet geven ook adviezen hierin. Aanrader is zeker de Karinthië card om allerlei activiteiten te kunnen ondernemen.

Peter en Piet nogmaals bedankt dat we bij jullie vakantie mochten vieren.

Brabantse gastvrijheid in Arriach

Till en Will
19-7-2018

Ga al meer dan 35 jaar op vakantie, eerst met kinderen en later samen met Will.

Ga niet alle superlatieven herhalen van mijn voorgangers maar dit adres staat in onze de top 3.

Deze lieve mensen hebben alles perfect voor mekaar, de prijs is prima en de klasse zit in elk detail.

Een aanrader!

Bert en Marianne
8-7-2018

Mooi gasthof in een lieflijk dorpje met mooie tuin, waar je gastvrij wordt ontvangen.

Piet en Peter doen er werkelijk alles aan om hun gasten te verwennen met o.a. heerlijk ontbijt en diners.

En daarbij is alles ook super schoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Arriach in Arriach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Arriach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.