Reviews over Afritz am See

Helemaal top!

Judith Roerdink,
    4-9-2018

Een fantastische vakantie gehad bij Pension Almhof.

Wij hebben met ons gezin (4 pers. 2 volw en 2 kinderen van 7 en 10jr) voor 7 dagen gelogeerd in Pensioen Almhof.

De zeer vriendelijke eigenaren, Alfred en Esther, helpen met goede tips voor activiteiten en plaatsen die je kunt bezoeken.

Wij verbleven in de familiekamer, deze is zeer schoon en smaakvol ingericht.

Elke ochend een heerlijk ontbijt. Top!

De omgeving is schitterend. We hebben hier genoten !!

Schone WC en douche en vriendelijke buren.

Chris,
    19-6-2018

Geen wifi op de camping plaats beschikbaar. Wel rondom restaurant maar dit is niet meer van huidige tijd 2018.

Buffet ontbijt voor €12,50 pppd is aan te bevelen en super goed.

Fam. G.Schenk,
    29-8-2017

als was goed. kamer erg netjes.

geen min punten

Mooie plek, absoluut een aanrader

Fam Nolten,
    25-8-2017

Wij hebben met ons gezin ( 4 pers. 2 volw en 2 dochters van 6 en 10jr) 12 dagen gelogeerd in Almhof.

We werden zeer vriendelijk ontvangen,Alfred en Esther staan op elk moment van de dag voor je klaar voor vragen en adviezen voor de omgeving.

We verbleven deze 12 dagen in het appartement, deze is ons uitstekend bevallen. Als je bekijkt hoe kort Alfred en Esther eigenlijk nog maar de eigenaren zijn van Almhof an dit voor de toekomst zeker alleen nog maar mee goede beloven.

De ligging was voor ons perfect heerlijk rustig op een zeer centrale plek. Ook met jonge kinderen een goede uitvalsbasis naar de verschillende activiteiten in de omgeving.

Ontbijt was goed! Hygiëne zeer netjes.

Wij hebben dan ook.een zeer fijn verblijf bij hem gehad en komen zeker nog een keer terug.

Geweldig pension met uitstekende ontvangst

Jose en Aad,
    6-8-2017

Fijne kamers, heel schoon, prima bedden. Mooi uitzicht vanuit onze kamer. Zeer behulpzame gastvrouw en -heer bij adviseren over wandelingen die zij deels zelf hebben gemaakt.

Afritz am See scoort een 7,5 uit 10, op basis van 7 reviews