Appartement Haus Lamprecht

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Haus Lamprecht

• 9Froeling16-08-2016

Perfect

Vriendelijke en behulpzame gastvrouw, verzorgd, ruim, mooie ligging

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Donja Gregorowitsch05-08-2014

Thuis voelen op vakantie!

Op vakantie, maar je toch thuis voelen, dat gevoel krijg je als je een vakantie boekt bij Haus Lamprecht in Afritz! En dat vanwege: - de gastvrijheid van Francis en Eckhart, - de zorg van Francis die tot in detail is uitgevoerd en waarbij alles voorhanden is, - het zeer ruime, luxe en schone appartement dat van alle gemakken is voorzien - de locatie, ruime tuin en een kraakhelder meer op loopafstand - de omgeving waarmee je met een Kaernten Card voordelig van alles kan ondernemen, zowel met goed als slecht weer (zomerrodelbaan Turracher Hohe, Affenberg, Villacher Warmbad, etc.)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Melchior en Femke01-09-2013

Erg fijne plek!

Zeer compleet modern appartement. Heel erg ruim, en fijn ingericht. Een mogelijk nadeel is de inpandige trap naar de tweede verdieping, maar je hebt totaal geen last van de eigenaren. Het is letterlijk maar 100 meter van het meer waar je heerlijk in kan zwemmen. Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt, maar koken in de keuken is met alle apparatuur die aanwezig is ook goed te doen. Wij hebben ongelooflijk mooie bergwandelingen gemaakt in de tijd dat wij er waren (juni). Al met al een super fijne vakantie en echt de moeite waard om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10fam van kooten07-08-2013

prachtig appartement

Wij zijn 7 tm 14 juli een weekje op vakantie geweest in huis Lamprecht bij Afritz am See. Mooi ruim appartement met veel licht, heerlijk bad, ruime slaapkamers en van alle gemakken voorzien. Francis en Eckhart zijn heel vriendelijk en behulpzaam, onze was werd zelfs tussen door nog even gedaan. Het ligt vlak bij het meer, dus onze kinderen 8 en 11 jaar, konden hier zo naar toe lopen. Wij hebben een heerlijke week gehad. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Thijs28-07-2013

Zeer goed

Een zeer ruim appartement, lichte meubels, veel lichtinval, ruim voldoende opbergruimte, keuken van alle gemakken voorzien, Nederlandse zenders op tv, etc. Je voelt je echt welkom bij deze zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. Niets is teveel gevraagd. Ligging is uitstekend, direct aan kraakhelder zwemmeer. Ook zeer centraal gelegen in Karinthië. Kortom: geen minpunten te noemen, enkel positief.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Adri & Mariëlla van Tilborg15-09-2011

Beter vind je niet!

Een super appartement waar werkelijk aan alles is gedacht. De eigenaren is niets teveel en hebben goede tips voor uitjes in de omgeving. Ligging is rustig maar toch dicht aan het meer met een restaurant om de hoek. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2011

• 10fam. jansen21-08-2011

Een zee van ruimte, gelegen aan een prachtig meer!

Haus Lamprecht in Afritz was voor ons 2 weken een fantastische vakantieplek. De gastvrouw en gastheer zijn erg attent en gastvrij, altijd bereid om te helpen en om mee te denken over bijv. leuke dagjes uit. Om het huis veel speelruimte voor onze kinderen met een speeltuin op loopafstand. Heel dichtbij een prachtig meer, dus je pakt zo je luchtbed en je handdoek en loopt erheen om te zwemmen, te zonnen of te vissen. Tussendoor kun je zo even naar 'huis' om wat op te halen of je haalt een ijsje op de naastgelegen camping. Op deze camping zijn ook Nederlandse gasten, dus bij het meer is er de mogelijkheid voor de kinderen om, als ze willen, speelgenootjes te vinden. De inrichting is erg compleet,er is veel ruimte en aan alles is gedacht. Ook aan fijne bedden: heerlijk geslapen! Voor de avonduurtjes (of voor de kinderen als ze vroeg wakker waren) waren alle Nederlandse t.v.-zenders beschikbaar en dat was ook lekker! De omgeving is prachtig, biedt veel mogelijkheden: we hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9rinus groeneveld28-05-2011

bijzonder fijn !

geweldig appartement, bijzonder vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheerheer, het is als ''thuiskomen'' gelegenheid om motor binnen te stallen unieke ligging met veel privacy, bergen in de omgeving, een meer in hun achrtertuin.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Appartement Haus Lamprecht info