Camping Fischerhof Glinzner

CampingWeer vandaag25°14°
Camping Fischerhof Glinzner
7,3

6 reviews over Camping Fischerhof Glinzner in het Nederlands

Schone WC en douche en vriendelijke buren.

Chris
19-6-2018

Geen wifi op de camping plaats beschikbaar. Wel rondom restaurant maar dit is niet meer van huidige tijd 2018.

Buffet ontbijt voor €12,50 pppd is aan te bevelen en super goed.

kleine rustige camping

r.biermans
30-8-2012

mooie ligging, meteen aan meer. ideale uitvalsbasis voor sportieve mensen. veel vaste kampeerders. zeer vriendelijke eigenaars en personeel. enige minpunt is het gedateerde en slecht schoongemaakte sanitairgebouw

uitstekende Fam camping

Annie en Johan G
19-9-2011

komen hier al 9 jaar super camping en ligging'

echt aan te bevelen'veel gasten die ieder jaar'

terug komen.

nette camping

jannie
3-8-2009

een prima camping met nogal wat 'vaste gasten', maar het is geen kliek te noemen, iedereen is welkom. kleine bargedeelte gaf enige geluidsoverlast en strand loopt snel af, daarom minder geschikt voor de allerkleinsten.

Gezelligheid is het toverwoord

Bibi en Koen
24-1-2009

Wij komen hier nu 15 jaar... En elk jaar gaan we zeker een weekje naar de Glinzners. Persoonlijk contact, veel te zien, veel georganiseerd voor de campinggasten. Kortom echt een leuke gezellige familiecamping. Met inderdaad veel terugkerende gasten.

2008

heel gezellig, net een grote familie en de eigenaar organiseert veel voor zijn gasten

Veel mensen komen er opnieuw naar terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fischerhof Glinzner in Afritz am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fischerhof Glinzner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fischerhof Glinzner scoort een 7.25 uit 10 op basis van 6 reviews.