Weer vandaag2°-5°
3,8

Onvoldoende

1 review over Camping Storchencamp Rust in het Nederlands

rust, doet zijn naam eer aan

Thijs
31-8-2011

Rust, een zeer rustig plaatsje, de camping was prima, met een mooi zwemparadijs (buiten) erbij, er heerst niet echt een "campingsfeer" dat komt door vele stacaravans, die daar in eigen beheer van de bezoekers zijn. Er zijn wat weinig sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Storchencamp Rust in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Storchencamp Rust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.