Camping Podersdorf

7 reviews over Camping Podersdorf in het Nederlands

Prachtige omgeving, drukke camping

Maartje,
24-1-2019

Een mooie camping direct aan Podersdorf am See. Een heerlijk ondiep meer waar je kan alle watersporten kan beoefenen. Met de boot naar de overkant is ook een aanrader. De camping is een beetje recht toe recht aan en de plekken dicht op elkaar. Ondanks de drukte in het hoogseizoen genoeg privacy. Medewerkers erg vriendelijk, via mail snel antwoord. S avonds prachtige zonsondergang en naast de camping grote speelgelegenheid voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping in watersport paradijs

bert_38
19-8-2014

Een uitgestrekte camping aan het strand van de Neusiedler See. De plaatsen zijn van een redelijk formaat en aan straatjes gelegen. Prachtige plaatsen aan het water met uitzicht over zee, maar dan heb je wel de wind vol op de voorkant! Het enige sanitair gebouw is groot en wordt erg goed schoon gehouden. Afhankelijk van de plaats op de camping kan het wel ver lopen zijn.

Er is een kleine camping winkel op het terrein, maar de grote supermarkten zijn vlakbij. Het dorpje met restaurants en winkels ligt op loopafstand en er is een zeil-/surfschool vlakbij.

Inmiddels is er ook WiFi op de camping beschikbaar.

De Neusiedler See is een waar paradijs voor de watersporter! Het meer is 35 km lang en max 12 km breed. De maximale diepte is 1.80m! Het water is vrij warm en het meest belangrijke; er is altijd wind!

Het klimaat hier is ook erg speciaal voor Oostenrijk. Een hoog aantal zonneuren, hoge temperaturen, en weinig regen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fijne camping aan groot ondiep meer.

dickbos_arnhem
13-10-2012

Goed bereikbare camping in het Burgenland, een vlak deel van Oostenrijk, tegen de Hongaarse grens. Mooi fietsgebied met goed aangegeven fietsroutes.

Na de vriendelijke receptie kom je op een heel groot campingterrein, mooi gelegen aan de Neusiedlersee. De plaatsen zijn redelijk van formaat. De sanitairgebouwen kunnen redelijk ver weg liggen, afhankelijk van waar je gaat staan. De Neusiedlersee wil maar niet diep worden, zwemmen wordt dan ook lastig, maar voor kinderen ideaal. Lekkere grasstrandjes aan het water. Soms staat er een sterke wind en dan is het een paradijs voor surfers en kiters, een prachtig gezicht.

GEEN wifi op de camping en dat is tegenwoordig, zeker voor zo'n grote camping, geen goede zaak.

Campingwinkel met goede broodjes, Geen restaurant op de camping, maar voldoende eetgelegenheden op loopafstand.

En voor de wijnliefhebbers: heerlijk!

Gereisd met partner in september 2012

Mooie plek

Alex
8-10-2012

Zeer grote en mooi ingerichte camping langs meer.

Ondanks de 600 plaatsen konden we met moeite een plaatsje bemachtigen voor 1 nacht in een verlengd week-end en bij heel mooi weer. Wel een beetje van de bewoonde wereld verwijderd, maar de rust heeft ook zijn prijs. Heel wat horeca rondom camping.

Gereisd met partner in mei 2012

leuke, goed onderhouden camping

Stephan en Esther
11-9-2011

Wij zijn net terug van een 10daagse vakantie op Strandcamping Podersdorf am See.

De camping zag er netjes uit,mooie omgeving en het is ons prima bevallen.

Het personeel is vriendelijk.Je krijgt een pasje,waarmee je op de "prive strandjes" kan komen.Met dit pasje kun je ook gratis met de bus of boot naar de overkant.

Er zit een uitgebreide campingwinkel bij, met veel lekkere (luxe)broodjes.

De plaatsen zien er netjes uit.De plaatsen zijn niet heel ruim,als je je auto ook nog op je plek wil hebben en een grote tent/caraven hebt,moet je de auto voor de tent/caraven zetten. Gelukkig was het niet zo druk en konden wij de auto gewoon naast de tent zetten(op een andere plaats).

Het Sanitairgebouw zag er netjes uit,er hangen wc-rollen bij de toiletten,dus je hoeft (gelukkig) niet met je wc-rol over de camping te lopen.

De camping ligt aan een groot meer,wat niet diep is.Dus ook handig als je met kinderen bent en leuk voor watersporters.Waterschoenen zijn wel verstandig,vanwege de steentjes.

Gereisd met partner in augustus 2011

prima, we komen al jaren terug

dobby
7-7-2011

camping ligt aan het meer, met strand, en gras om te liggen. De kampeer-plaatsen zijn niet super groot, Het meer is ondiep, zeer geschikt voor kinderen. De camping ligt tegen het dorp aan, genoeg eetgelegenheden. En heurigen, om 's avonds de heerlijke wijn uit dit gebied te proeven. Omgeving: veel natuur. Klimaat: midden-europees, 's zomers warm tot heet. Veel fietsroutes.

Gereisd met partner in januari 2011

grootste camping van Oostenrijk FANTASTISCH

gezellig stel
21-8-2010

rare binnenkomst overal op een hoek liggen vuilniszakken, deze worden nl 3x p/w opgehaald.TO=hier niet bekend dit vonden wij ook raar.mooie grote plekken.redelijke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2010

Lux-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podersdorf in Podersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podersdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.