Reviews over Oggau am Neusiedlersee

Prima camping in goed fietsgebied

Hans van Buuren,
    13-7-2014

Prima camping met goed en schoon sanitair, wij zijn nog nergens anders een desinfector voor je voeten tegen gekomen. Ruime afgezette plaatsen, weinig Nederlanders. Er is een klein restaurantje met goede sfeer en beperkte maar echt Oostenrijkse kaart met lage prijzen. Fietsomgeving is ideaal, meest vlakke fietspaden met simpele veerverbindingen over het mee. Groot zwembad direct om de hoek, alle gasten krijgen een gratis kaart die vrij toegang geeft tot alle zwembaden rondom het meer, streek OV en verschillende musea. Buiten het seizoen laag Acsi tarief. Nadeel, ´s avonds wat muggen en relatief veel vliegverkeer in de buurt.

Prima voor één nacht

Koos en Rinet,
    1-7-2011

Op weg naar Hongarije hebben we één nachtje door gebracht op deze camping wat een prima keuze was. Het was wel druk want het was rond de Pinksteren, vele Duitsers hebben dan vakantie. De plekken zijn duidelijk door struiken afgebakend. Helaas ligt de camping niet rechtstreeks aan het meer. De camping is goed verzorgd. Er is geen tentenveld. De toegang en warm water is geregeld met een pas. Er is een restaurant waar we alleen wat gedronken hebben 's-avonds.

Zeer gastvrije camping

Wim en Gerda van der Weerd,
    10-9-2010

Op camping Oggau is het sanitair super goed en wordt goed schoon gehouden. Bij de receptie krijg vanaf het eerste moment het gevoel dat je welkom bent. Bijna niets is te veel. Informatie en tips over de omgeving zijn er veel. Een dikke 10. Perfect gebied voor de zeil liefhebber. Wenen en Bratislava zijn op maximaal 1 uur reisafstand. Er zijn in Burgenland bijna geen bergen. Er is een perfect netwerk van uitgepijlde fietspaden. Je kunt in 1 dag door Oostenrijk, Slowakije en Hongarije rijden.Openbaar vervoer is goedkoop en fiets mag bijna altijd gratis mee. In 2010 zeer veel muggen.

Redelijk verzorgde camping in een mooi gebied

P.Heurkens,
    9-7-2010

Afgebakende plaatsen. Gedeeltelijk met schaduw. Winkeltje, restaurant en terras aanwezig. Goed verzorgd sanitairgebouw. Prachtig zwembad. Diverse mooie fietsroutes direct vanaf de camping mogelijk. Toch zijn we hier niet de geplande 10 dagen gebleven maar al na vier dagen vertrokken. Na half zeven 's avonds kon je absoluut niet meer buiten zitten. Er was dan een ware muggeninvasie. Neem dus in ieder geval voldoende Deet mee.

Redelijke camping. Gratis Neusiedlersee Card

Paul,
    8-9-2008

Rustige omgeving. Plaatsen van elkaar gescheiden door lage heggen. Beschutting met loofbomen. Behulpzame en attente medewerksters. Veel particuliere vakantiehuisjes en mobilehomes op apart gedeelte. De kampeerders zijn vooral boven de 60 jaar uit de regio Wenen.

Het sanitair is prima met voldoende aantal douches. De douche- en toiletruimte zijn van elkaar gescheiden. Toegang tot terrein en het sanitair met een pas. Douchen ook met deze pas, de prijs is E 0,80 per keer.

Openluchtzwembad ligt direct naast de camping. Gratis toegang met de Neusiedlersee Vorteilscard dat iedereen ontvangt. Met deze kaart kan ontzettend veel ondernomen worden, gratis zwembaden, voordelen met cultuur, natuur enz.

In de schemering zeer veel overlast van muggen.

Geen animatie, geen tafeltennistafel e.d. maar wel een speeltuintje met een wip, schommel en een zandbak.

Oggau am Neusiedlersee scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews