Eisenstadt

Vakantie in Eisenstadt

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Eisenstadt

Reviews over Eisenstadt

• 9v.e.bauer20-01-2011

voor rust en cultuur fantastisch!

prachtige omgeving,ook voor jonge kinderen,niet voor de oudere jeugd.veel wijn en wijnboeren,heurigen, en goedkoop uit eten. veel zwem mogelijkheden in de omgeving,zowel mooie zwembaden en de neusiedlersee ook zeilen!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Truus Blenderman08-07-2008

Het gemiddelde cijfer werd wat naar beneden gehaald door de 1 bij Stranden. Tja die zijn er niet in Eisenstadt. Wel aan de Neusiedlersee, met de bus gemakkelijk te bereiken. En uitgaansleven, nou ja er zijn geen disco's als dat wordt bedoeld, maar we gaan er niet voor niets dit jaar weer naar toe. En weer naar de opera en operette en de Haydn concerten in slot Esterhazy in het centrum. Heerlijk.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2008

• 9T. Blenderman23-08-2007

Een prachtig stadje. De stad van Josef Haydn. Erg rustig wat wij heerlijk vonden. Diverse musea. Een opera-en een operettefestival in de directe omgeving, waar wel duizende bezoekers komen. Concerten in Slot Esterhazy. In het slotpark een mooi zwembad. De Neusiedlersee dichtbij, waar kan worden gezwommen. Aan de overkant ligt Hongarije. Gemakkelijk te bereiken met de boot. Niet veel hoogteverschil waardoor er heel veel gefietst wordt. Prachtige plaatsjes in de omgeving, vaak met mooie zwembaden.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2007