Reviews over Eisenstadt

Wij waren hier een week in juli 2007 midden in een Zeer in

T.Blenderman,
    30-8-2007

Wij waren hier een week in juli 2007 midden in een hittegolf. Zeer hartelijke ontvangst in amicale sfeer. Mooie grote en propere kamer. Gezien de hitte was een ventilator welkom geweest, maar zolang je de luiken dicht hield overdag was het goed uit te houden. Er worden slechts 5 kamers verhuurd en alleen ontbijt verstrekt. Niets op aan te merken. Eva helpt desgevraagd informatie te verstrekken en in ons geval 2x een taxi te regelen. We kregen een sleutel en voelden ons als in ons eigen huis. 's Avonds op de (kleine) binnenplaats schonk Eva een heerlijke zelf verbouwde wijn (gratis). Je kon zelf ook een fles wijn pakken en bij vertrek afrekenen. Door het schitterende weer was kon deze week niet stuk. Twijfel niet, gewoon doen!

Eisenstadt scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews