Appartement Gästehaus Marina

AppartementWeer vandaag31°22°
Appartement Gästehaus Marina

3 reviews over Appartement Gästehaus Marina in het Nederlands

Deze B&B is een prima uitvalsbasis om de Neusiedler See en ruime omgeving te ontdekken. Je fiets krijgt een veilig onderkomen. Het huis is gelegen in een rustige straat, maar op wandelafstand van het kleine centrum van Donnerskirchen. In het dorp zijn er verschillende goeie Heuriger om je honger en dorst te stillen. Als je in deze B&B verblijft, krijg je gratis de Neusiedlersee Card. Hiermee krijg je gratis, of tegen verminderde prijs toegang tot allerhande musea. Maar ook de bus is gratis, ook het zwembad, en de boten varen voor je tegen halve prijs....en... Donnerskirchen ligt op minder dan een uur rijden van Wenen of Bratislava.

Verderop in de straat zijn er ook mooie appartementen te huur van dezelfde eigenaars.

Top appartementen

Giny
25-9-2016

Gloed nieuwe appartementen Ruim en geheel compleet ingericht. Prima bedden. Airco aanwezig. Ruime balkon met elektrische bbq. Wij gaan zeker weer. Vriendelijke gastvrouw, die ook een zimmer frei heeft.

Fantastische plek!!!

H.Leijssenaar
10-9-2016

De appartementen zijn zeer luxe en volledig ingericht. Alle vensters zijn voorzien van horren en er is airco in de huizen.

Het uitzicht is geweldig, je kunt er erg ver kijken over de velden en de wijngaarden en je kunt er ook prachtig wandelen.

De ligging is rustig vlak bij het zwembad.

De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima, je krijgt echt waar voor je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Marina in Donnerskirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gästehaus Marina scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.