vakanties Burgenland

Reviews over accommodaties in Burgenland

Klein maar superfijn!!

Chantal Takken,
    5-8-2018

Kleine camping met een zeer mooi, groot openlucht zwembad ernaast, vrij toegankelijk voor de campinggasten!

Camping zelf is niet zo gróót, maar zeer schoon, opgeruimd en vriendelijk.

In Jennersdorf meerdere supermarkten en een rete goeie pizzeria, een paar winkeltjes etc.

Héél mooie B&B met attente gastvrouw.

Jan,
    8-6-2017

Deze B&B is een prima uitvalsbasis om de Neusiedler See en ruime omgeving te ontdekken. Je fiets krijgt een veilig onderkomen. Het huis is gelegen in een rustige straat, maar op wandelafstand van het kleine centrum van Donnerskirchen. In het dorp zijn er verschillende goeie Heuriger om je honger en dorst te stillen. Als je in deze B&B verblijft, krijg je gratis de Neusiedlersee Card. Hiermee krijg je gratis, of tegen verminderde prijs toegang tot allerhande musea. Maar ook de bus is gratis, ook het zwembad, en de boten varen voor je tegen halve prijs....en... Donnerskirchen ligt op minder dan een uur rijden van Wenen of Bratislava.

Verderop in de straat zijn er ook mooie appartementen te huur van dezelfde eigenaars.

Top appartementen

Giny,
    25-9-2016

Gloed nieuwe appartementen Ruim en geheel compleet ingericht. Prima bedden. Airco aanwezig. Ruime balkon met elektrische bbq. Wij gaan zeker weer. Vriendelijke gastvrouw, die ook een zimmer frei heeft.

Fantastische plek!!!

H.Leijssenaar,
    10-9-2016

De appartementen zijn zeer luxe en volledig ingericht. Alle vensters zijn voorzien van horren en er is airco in de huizen.

Het uitzicht is geweldig, je kunt er erg ver kijken over de velden en de wijngaarden en je kunt er ook prachtig wandelen.

De ligging is rustig vlak bij het zwembad.

De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitsverhouding is prima, je krijgt echt waar voor je geld.

Prima camping in goed fietsgebied

Hans van Buuren,
    13-7-2014

Prima camping met goed en schoon sanitair, wij zijn nog nergens anders een desinfector voor je voeten tegen gekomen. Ruime afgezette plaatsen, weinig Nederlanders. Er is een klein restaurantje met goede sfeer en beperkte maar echt Oostenrijkse kaart met lage prijzen. Fietsomgeving is ideaal, meest vlakke fietspaden met simpele veerverbindingen over het mee. Groot zwembad direct om de hoek, alle gasten krijgen een gratis kaart die vrij toegang geeft tot alle zwembaden rondom het meer, streek OV en verschillende musea. Buiten het seizoen laag Acsi tarief. Nadeel, ´s avonds wat muggen en relatief veel vliegverkeer in de buurt.