Burgenland

Reviews over accommodaties in Burgenland

Prachtige omgeving, drukke camping

Maartje,
    24-1-2019

Een mooie camping direct aan Podersdorf am See. Een heerlijk ondiep meer waar je kan alle watersporten kan beoefenen. Met de boot naar de overkant is ook een aanrader. De camping is een beetje recht toe recht aan en de plekken dicht op elkaar. Ondanks de drukte in het hoogseizoen genoeg privacy. Medewerkers erg vriendelijk, via mail snel antwoord. S avonds prachtige zonsondergang en naast de camping grote speelgelegenheid voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein maar superfijn!!

Chantal Takken,
    5-8-2018

Kleine camping met een zeer mooi, groot openlucht zwembad ernaast, vrij toegankelijk voor de campinggasten! Camping zelf is niet zo gróót, maar zeer schoon, opgeruimd en vriendelijk. In Jennersdorf meerdere supermarkten en een rete goeie pizzeria, een paar winkeltjes etc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar.

Mooi, rustig hotel,
    5-8-2017

We hebben hier een week verbleven, half-pension. We werden vriendelijk ontvangen na onze verre reis. Hadden een mooie kamer met balkon, ijskastje,... Heel proper en verzorgd. Het ontbijt was prima. Ook het diner was goed, met elke dag andere gerechten .(buffet). Het zwembad en de tuin was mooi en goed onderhouden. Je kan ook fietsen huren in het hotel. Omgeving is heel mooi, leuke dorpjes rond het meer.( Een auto is wel noodzakelijk). Spijtig dat het hotel niet direct aan het meer ligt. We willen hier zeker nog terug komen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Keurig hotel in saaie omgeving.

adidasfan,
    25-7-2017

Bediening was heel goed. Kamers en eten prima.Niets was niet goed. Helaas is Neusiedl niet bepaald een bruisende bestemming maar daar kan het hotel niets aan doen. Het is meer een conferentiehotel dan een toeristenhotel.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping in watersport paradijs

bert_38,
    19-8-2014

Een uitgestrekte camping aan het strand van de Neusiedler See. De plaatsen zijn van een redelijk formaat en aan straatjes gelegen. Prachtige plaatsen aan het water met uitzicht over zee, maar dan heb je wel de wind vol op de voorkant! Het enige sanitair gebouw is groot en wordt erg goed schoon gehouden. Afhankelijk van de plaats op de camping kan het wel ver lopen zijn. Er is een kleine camping winkel op het terrein, maar de grote supermarkten zijn vlakbij. Het dorpje met restaurants en winkels ligt op loopafstand en er is een zeil-/surfschool vlakbij. Inmiddels is er ook WiFi op de camping beschikbaar. De Neusiedler See is een waar paradijs voor de watersporter! Het meer is 35 km lang en max 12 km breed. De maximale diepte is 1.80m! Het water is vrij warm en het meest belangrijke; er is altijd wind! Het klimaat hier is ook erg speciaal voor Oostenrijk. Een hoog aantal zonneuren, hoge temperaturen, en weinig regen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014