Sorteren

vakanties Burgenland

Reviews over accommodaties in Burgenland

Prima camping in goed fietsgebied

Hans van Buuren
    13-7-2014

Prima camping met goed en schoon sanitair, wij zijn nog nergens anders een desinfector voor je voeten tegen gekomen. Ruime afgezette plaatsen, weinig Nederlanders. Er is een klein restaurantje met goede sfeer en beperkte maar echt Oostenrijkse kaart met lage prijzen. Fietsomgeving is ideaal, meest vlakke fietspaden met simpele veerverbindingen over het mee. Groot zwembad direct om de hoek, alle gasten krijgen een gratis kaart die vrij toegang geeft tot alle zwembaden rondom het meer, streek OV en verschillende musea. Buiten het seizoen laag Acsi tarief. Nadeel, ´s avonds wat muggen en relatief veel vliegverkeer in de buurt.