Vakantie omboeken

Vakantie omboeken

Gaat je vakantie door maar ga je liever niet op vakantie? Dan is het in de meeste gevallen mogelijk om je reis kosteloos om te boeken naar een latere vertrekdatum.

De meeste touroperators hebben besloten om hun reizen tot een bepaalde periode te schrappen. Het meest recente overzicht vind je hier. Mocht je je vakantie willen annuleren en er is geen sprake van een negatief reisadvies, inreisverbod of andere beperkingen dan zijn de annuleringskosten voor jou. Let wel op dat hoe eerder je annuleert hoe lager de kosten zijn.

Ik wil mijn vakantie graag omboeken

De mogelijkheden om je vakantie om te boeken verschillen per reisorganisatie. Als omboeken een mogelijkheid is, kijk dan naar eerst naar een alternatieve datum in 2020. Omboeken naar 2021 is niet altijd mogelijk omdat deze reizen nog niet allemaal zijn ingekocht. Dit verschilt per uitvoerende touroperator.

Hoeveel kost het omboeken van mijn vakantie?

Aan het omboeken of wijzigen van een vakantie zijn kosten verbonden. De kosten zijn afhankelijk van zowel de beschikbaarheid als de prijs van de nieuwe vertrekdatum.

Wil je graag je vakantie omboeken? Neem dan contact met ons op.

Mogelijkheid tot annuleren

Het is natuurlijk ook mogelijk om je vakantie te annuleren. Hierbij zijn de kosten voor eigen rekening. Alleen in het geval van een negatief reisadvies, inreisverbod of annulering door de touroperator wordt je vakantie kosteloos geannuleerd.

Lees hier meer over het annuleren van je vakantie.

Voor meer informatie, bekijk deze pagina's: