Lodge Safari Desert Camp

Lodge Safari Desert Camp

9.5Fenomenaal

Oman, Oman, Wahiba Sands

Op vakantie geweest naar Safari Desert Camp?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Safari Desert Camp voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info

5 reviews over Lodge Safari Desert Camp

• 10Ria22-01-2014

Ik was als reisleidster met mijn groep 1 nacht hier en wat een mooie plek in deze woestijn geweldig!!!!!!!!!!! Zeer goed en luxe voor een tenten kamp alle tenten hebben een eigen toilet en douche . Super mooi

Gereisd met vrienden in november 2013

• 10Caroline07-05-2012

Prima verblijf!

Mooie uitgeruste tenten met privé badkamertje met douche en toilet, niet te dicht naast elkaar. 's Avonds een prima buffet. Mogelijkheid om een kamelen tocht te maken of een henna tatoeage te laten aanbrengen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0Michel15-03-2012

Een van de betere opties.

De tenten zijn ruim en opmerkelijk schoon, bedden best comfortabel. De "badkamer" (zonder dak !) is basic, maar schoon, regelmatig geen douchewater (kan ook gebeuren, zo ver van alles). Niet altijd elektriciteit ! Er zijn ook en aantal hutten. Service oké, ze doen hun best om er een smakelijk diner en ontbijt te improviseren. Voot één of twee nachten is dit een van de betere woestijnkampen in de Wahiba Sands.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8Esther23-02-2010

unieke plek

Het camp ligt ca. 30 km in de Wahiba Sands, men heeft er tenten en huisjes allen voorzien van een buiten douche en toilet. Alle tenten en huisjes zijn uniek ingericht en wij hadden een kingsize 2 persoons bed wat prima lag. Alles was goed verzorgd. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2010

• 10Marisca12-11-2009

Een 1001 nacht sprookje, een geweldige ervaring!

15 daagse rondreis Dubai & Oman, waarvan 1,5 wk Oman. Een prachtig land, met vriendelijke gastvrije mensen. Veel gezien en mee gemaakt. Vooral de ervaring van een nacht in de woestijn slapen was geweldig! Op aanraden van onze reisorganisatie (Oman specialist, alles heel goed geregeld) hebben we 1 nacht in het Safari Desert Camp overnacht. Dit kamp in de woestijn is 1.5 jaar geleden geopend en heeft 12 tenten. We waren om 15 uur op het kamp. Toevallig waren wij die nacht de enige gasten, dat maakte onze ervaring des te unieker. s avonds hebben we de zonsondergang gezien en daarna hebben we gebbq. Heerlijk gegeten en genoeg keuze. De mensen waren zeer vriendelijk en deden er alles aan om het voor ons een onvergetelijke ervaring te maken. We zijn ook op bezoek geweest bij een bedoeinen familie, hele lieve mensen. Het is echt een aanrader om een nacht in de woestijn te verblijven, vooral de stilte en duisternis is een hele mooie ervaring. En ik kan zeker het Safari Desert kamp aanraden

Gereisd met partner in oktober 2009

Lodge Safari Desert Camp info