Lodge Arabian Oryx Camp

Lodge Arabian Oryx Camp

7.3Goed

Oman, Oman, Wahiba Sands

Op vakantie geweest naar Arabian Oryx Camp?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Arabian Oryx Camp voor je op een rij gezet:

Lodge info

• Kinderopvang
Meer lodge info

3 reviews over Lodge Arabian Oryx Camp

• 8annelies03-01-2015

Alles aanwezig

Hoewel de huisjes klein zijn, is alles aanwezig wat je nodig hebt, leuk terrasje voor het huis. We waren met een groep en ze hadden een buffet gemaakt, dat was erg slecht en je kunt nergens anders naar toe. Het ontbijt was wel goed. Dromedarissen lopen rond het park. Wij hadden 's avonds alleen vertier van onze eigen gids, er is geen alcohol verkrijgbaar. Van tevoren waren we wisten crossen in de zandduinen, geweldig spannend. Zonsondergang gekeken, zat al bij de reis in, dus ik weet niet wie het georganiseerd had.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 8Rinus10-03-2014

Unieke locatie

De lodge is zo'n 12 kilometer gelegen van de bewoonde wereld te midden van de woestijn en alleen met 4x4 auto's bereikbaar over woestijnpistes, het is daardoor een wel zeer unieke locatie die een behoorlijk comfort biedt. De huisjes zijn schoon en van alles voorzien, badkamer, koelkast en mogelijkheden om koffie/thee te zetten Diner- en ontbijtbuffet zijn er prima en in de ontspanningsruimte treed s'avonds een Arabisch orkestje op. Vanuit deze locatie kan men kamelenritten op wandelingen maken maar ook jeepsafari's. Het is een belevenis om hier een paar nachten te vertoeven en van deze buitengewone locatie te genieten

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 6Louise Kroot08-02-2013

toeristenfuik

mooi gelegen lodge met goede kamers en voorzieningen. Het is echter wel heel duidelijk dat het er alleen maar omgaat zoveel mogelijk aan de toeristen te verdienen. EUR 20 voor 30 minuten in de woestijn dunebashing rijden is teveel geld en ook op alle andere manieren wordt het duidelijk dat de toerist alleen een melkkoe is. Niet aan te bevelen !!!

Gereisd met partner in december 2012

Lodge Arabian Oryx Camp info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën