Sohar

We hebben een aantal aanbieders voor Sohar voor je op een rij gezet:

Reviews over Sohar

• 8Peter18-03-2020

Prachtig Oman

Waren 3 weken in Sohar op bezoek bij onze dochter, schoonzoon en kleinzoon. We wilden kijken hoe zij daar leven en of Oman nou wel die " zandbak " is. Nou heel kort: Nee en Oman is een prachtig land. Sohar is niet toeristisch, sterker nog we hebben geen soevenierwinkel gezien. Gelukkig maar. Wel mooie bezienswaardigheden, het fort aan de b oulevard en daar in de buurt de souq, die helaas wat verlaten is en de visafslag met daarbij een leuk koffietentje. Uiteraard de grote Moskee, waar je stil van wordt. Met de auto op afstand de silverkreek met het azuurblauwe water en de vele wadi's, welke net uit een sprookjesboek zijn gekomen. Zijn er wel supermarkten ????? Nou en wat voor..... complete dorpen met textiel, electronica en voor de kids een kleine kopie van de Efteling. En meer dan genoeg aan levensmiddelen met veel verse vis. Wat voor ons typerend was voor Oman : Zeer vriendelijke en behulpzame mensen en schoon. Tot volgend jaar.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2020

• 6A. van Dijk27-04-2011

Matig

Misschien voor een paar dagen, maar om er te wonen is hier echt niets te beleven. Het is zouteloos en supermarkten heb je niet echt. Wij gaan regelmatig naar Muscat om boodschappen te doen en vlees in te slaan. Je hebt vele restaurantjes, maar het eten is niet echt bijzonder, daar moet je echt verder voor rijden (Muscat b.v) Het enige wat nog aantrekkelijk is , is het Sohar Beach hotel, dat heeft een schitterend zwembad en ligt direct aan het strand, je kunt daar wel heel goed eten.

• 5Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Jan10-01-2010

Een verademing!

Een prima bestemming om je trip in Oman te beginnen. Ook in combinatie met een stedentrip in Dubai een prima optie. Komen je zelfs gratis ophalen op Dubai Airport als je een minimaal aantal nachten verblijft. Dit laatste is vooral gunstig als je van plan bent een auto te huren voor je trip door Oman. Je hoeft nu ten eerste de eerste dagen geen auto te huren omdat ze je komen ophalen en ten tweede omdat als je een auto in Dubai huurt om er mee naar Oman te gaan, je dan extra moet betalen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving