Hotel Marriott Beach Resort Salalah

Hotel Marriott Beach Resort Salalah

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°25°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Beach Resort Salalah voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marriott Beach Resort Salalah in het Nederlands

leuk voor strandvakantie niks voor ondernemers

peter
27-1-2016

Zon, zee, strand, en altijd supermooi weer van s 'morgens 06 tot s" avonds 18.00 de zon en nooit regen. In de omgeving is er niets, Mirbat het dorpje in de buurt stelt niks voor, 1 grote supermarkt en thats it. Om wat te shoppen of uit eten te gaan moet je terug naar salalah 80 min rijden met een taxi en kost een paar honderd euro, 2x per week kun je met een shuttlebus van het hotel mee naar salalah en droppen ze je bij een soort markt, leuk om te zien, maar wel op tijd inschrijven aan de lobby want er kunnen maar een beperkt aantal mensen mee. Zelf een auto huren is een goede optie.[thuis regelen is goedkoper] Het hotel ziet er mooi uit en alles is zeer netjes en goed onderhouden de kamers waren top, wij zaten in een soort appartementen verder van alles af, zeer rustig en mooi afgelegen van alle herrie en drukte. De bedden zijn super lekker, ik ben bijna 2 meter en heb geweldig lekker geslapen zonder dat mijn voeten onder de dekens uit kwamen (kamer 432). De lokale munt is real en kost ongeveer 2.80 euro en je geeft hem uit als een euro, een duur land dus. [visum 60 euro pp voor 2 weken op the airport. thuis misschien via internet voordeliger.] Het eten is voldoende maar na een paar dagen lijkt alles wel een beetje hetzelfde en ben je het dus beu, maar je moet want je kan niet ergens romantisch gaan eten want dat kennen ze daar niet, wel in het hotel maar ook weer erg duur. Er zijn 3 stranden,1 voor het hotel met veel rotsen de 2e even verderop waar het rustiger is zonder harde muziek en met een steiger waar je veel vis kan vangen. [een tip neem je hengel mee,want wat je hebt gevangen maken ze in het hotel voor je klaar] en de 3e is nog wat verder daar is animatie en muziek. Ligbedden zijn er voldoende en handdoeken zijn gratis. als je slecht ter been bent of lui, dan halen en brengen ze je overal heen met een golfkarretje even bellen en ze halen je dus ook op vanuit je kamer. Het zwembad schijn het grootste zwembad van Oman te zijn en door het mooie weer is de watertemperatuur 28 graden en de zee 26/27 graden. bier en wijn is er op gezette tijden aan de poolbar, dan weer bij het eten en sávonds zijn er cocktailtjes in de bar boven de lobby, buiten het hotel geen alcohol !! hopend je van dienst te zijn geweest.

Gereisd Met partner in januari 2016

Top goed!

Marcel
20-12-2015

Geweldige accommodatie om in te verblijven. Personeel zeer vriendelijk, kamers prima, eten goed. Fijn zwembad en dichtbij het strand. Voor een nog beter strand loop je een paar meter naar links of laat je je hier naartoe brengen door een karretje.

Nadeel: Uurtje rijden vanaf het vliegveld. Maar dan zie je wel meteen wat van Oman.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenHardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Beach Resort Salalah in Salalah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Beach Resort Salalah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.